娛樂滿紛 26FUN's Archiver

men 發表於 2005-7-6 02:30 PM

轉貼~換零錢

朋友轉來的第一身經歷,不防自我警惕,原文如下:
#s)H2~'cLoK ;BFXK"qa.E
可以話我蠢啦!但好采今天損失的不是什麼大~~
$cs|9xC]t/u 6hXPc'IP/rc,P
今日下午4:00左右在四坡坊附近經過,
!p&Gq'y]fM^
JiN iF%}}3E 被一名男人問有沒有兩元散子(換兩個一元)?
*|9A3Nkcy4}9rXn
9x!mot:^k jK;Kv 我就換比佢,見他又炒褲袋準備拎錢給我的樣子,
4m P[ i-U R1kh#n DS5~A8vd?t._
我就給了兩元給他,但他又問我有沒有多兩元?i X+e.A&O:B
Q P,v*L.]hK+W
我又再給他,後尾他說:明天還回給你,問我幾時得閒?
ZY|9}o FjS$GeK5I6~0HI[2@
我心想有點唔對路, 4蚊算數比佢呃左,即轉頭走唔理佢啦
-d h Ya9g+ZXeU
'ncqw6K-V-B 但後尾發現我側咩後袋個拉鍊開了一半, Fv+^#d6X

d%C"vG7n,jF7[] 心想一定是剛才那男人肯定有同檔,唸住引開我注意,5^5Ba#Q QT6h$f|(|r

)~:Li,U.[ m t0a:w 偷我銀包 好采我銀包放左好低,同我走得快,w1nlHa.X'b
g6k"P7D@;uQW
唔係損失就一定唔止4蚊!打篇野可能會給大家說我蠢咖啦!
xCJ K }%G9V {J$JC-Y5Zx:|0[
但我唔想再有人會被同樣給人行騙,所以打篇野出黎希望大家小心d)hcWSwO$j
[ c I.t[j)W)Ji
同話比你身邊住係荃灣既人知道啦!

Preston_tron 發表於 2005-7-6 04:19 PM

next time i will be careful@NgZp$H2v6I{
hope everyone here will not met this problems

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.