娛樂滿紛 26FUN's Archiver

men 發表於 2005-7-6 02:30 PM

轉貼~換零錢

朋友轉來的第一身經歷,不防自我警惕,原文如下:
"h$NW.rQ@Z.F hi#A@i k"{XA
可以話我蠢啦!但好采今天損失的不是什麼大~~
"V ^$qb5YFV
dQn1P)t)wt 今日下午4:00左右在四坡坊附近經過,
c3?O$IE7Li*H
H h_.p/@ ^?9q \ 被一名男人問有沒有兩元散子(換兩個一元)?+lz'CK+H${v.A1N

U g/@5U1Sib_ 我就換比佢,見他又炒褲袋準備拎錢給我的樣子,g^Y;Y8^s&J"L
z.O$nm xX]q
我就給了兩元給他,但他又問我有沒有多兩元?"f8?%\+S G cL
Dj`K*vf IGr4gT
我又再給他,後尾他說:明天還回給你,問我幾時得閒?+|}V&Q zm7ox

4Mq9U](L6auf|#c 我心想有點唔對路, 4蚊算數比佢呃左,即轉頭走唔理佢啦
XoU R.Pc)\ 6b@f.GqG
但後尾發現我側咩後袋個拉鍊開了一半,
'MxXaH5zG
-s"~3M(O7[5HE)D 心想一定是剛才那男人肯定有同檔,唸住引開我注意,'W(Rw8}5r+A x/t&o
-~3F Pr@NH6~1@ J*sU
偷我銀包 好采我銀包放左好低,同我走得快,MSpl/@

S R W o W%@ 唔係損失就一定唔止4蚊!打篇野可能會給大家說我蠢咖啦!w OTTea&R@

ww4n&N!U}K 但我唔想再有人會被同樣給人行騙,所以打篇野出黎希望大家小心d
?&W1WuR ~K
3Eh K8N3at-JC 同話比你身邊住係荃灣既人知道啦!

Preston_tron 發表於 2005-7-6 04:19 PM

next time i will be careful
@F"C;L0q| hope everyone here will not met this problems

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.