轉貼~換零錢
朋友轉來的第一身經歷,不防自我警惕,原文如下:;BFXK"qa.E
可以話我蠢啦!但好采今天損失的不是什麼大~~
6hX Pc'IP/rc,P
今日下午4:00左右在四坡坊附近經過,
被一名男人問有沒有兩元散子(換兩個一元)?
我就換比佢,見他又炒褲袋準備拎錢給我的樣子,
DS5~A8vd?t._
我就給了兩元給他,但他又問我有沒有多兩元?i X+e.A&O:B
Q P,v*L.]hK+W
我又再給他,後尾他說:明天還回給你,問我幾時得閒?
FjS$GeK5I6~0HI[2@
我心想有點唔對路, 4蚊算數比佢呃左,即轉頭走唔理佢啦
但後尾發現我側咩後袋個拉鍊開了一半, Fv+^#d6X
心想一定是剛才那男人肯定有同檔,唸住引開我注意,5^5Ba#Q QT6h$f|(|r
偷我銀包 好采我銀包放左好低,同我走得快,w1nlH a.X'b
g6k"P7D@;uQW
唔係損失就一定唔止4蚊!打篇野可能會給大家說我蠢咖啦!
{J$JC-Y5Zx:|0[
但我唔想再有人會被同樣給人行騙,所以打篇野出黎希望大家小心d)hcWSwO$j
[ c I.t[j)W)Ji
同話比你身邊住係荃灣既人知道啦! next time i will be careful@NgZp$H2v6I{
hope everyone here will not met this problems
頁:
[1]