娛樂滿紛 26FUN's Archiver

凸^\(00)/^凸 發表於 2005-7-6 07:42 PM

轉載:乜個mon咁大咁厚架?

咁o既人都有...]:?bv6[
送埋部電腦比佢仲要嫌心嫌四...
6P+TS];q$c 唉...人心不足蛇吞象
6MM+r _f3M0s~ 所以有時有d窮人係唔抵幫,s N6| ~c ex l vx1Z
唔知足,以為人地幫佢係老奉,唉...H D!W,_R(M)PTrs
7Bq1hcP5O
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,a/p"nDT R!]| 有件事真係令我好鬼唔happy.
(orP l&X7`2\wt
lR!_U*q2Z0lv 早排有個朋友(做義工的)話秀茂坪有個綜援家庭想搵部電腦比細路仔用,kOX2d]R
咁我又有部舊機仲work的f9E3a@0oG"dho?
(pentium3,256MB RAM,40G HDD,32MB display card,lan card,仲有個DVD/CDRW combo添)
\O7t:pA a!Y2w$i;s
A1g,|1Pq 我個朋友話佢搵到人捐個mon,咁加埋keyboard mouse就得.
7T6wg(R7{7Cp4\ 諗番真笨七,幫人幫到底我仲走去買個keyboard同mouse.:z Ij,e+y,}%s7Y$D

,~wL9Mw 呢部機本來諗住賣,但反正唔等錢駛,rdVZ!Y,x
有需要幫助的人想要,比佢佢同我講聲多謝都好.O8B u[email protected] C&D

:}9E[.{9u 好,上去幫佢搞埋,佢一家5口,3個細路由小五至中一直落,
c,oDr.i4W`+mh6RW9?z 我同我朋友一入屋,第一句唔係聽到唔該,Z'[P(Qw-\&G"E/H
最大個細路話:乜個mon咁大咁厚架(17"crt托到我地X街),
*[;xdZYD"Z~ y7Z O 個阿媽仲問有冇d好薄果d,佢話屋企細,要慳位喎..uO O*W[ MxG
\ eW"Vd Iw
我即場已想走人,但我個friend可能係佛轉世,咁都忍到,
pi/~nI;K&m;L:x+M 仲同佢解釋話果d叫LCD貴少少s,v3H ia2K(o6Zt
亦冇咁多人捐出黎,我比面個friend就算.
\:E"K#i? *u&}+Lp_c
到試機果陣,細路拿左d遊戲碟出黎,我又想出聲,我friend打眼色叫我算數,2V?^nK$|2g
喂大佬,比部機你打機? 唔係下話.1`m|"M?5WK/J
唔出得聲,拿番部機走又太小家兼拎黎拎去麻煩,唯有走先費事眼火爆.
1V u#Y(Q}Sa
@5r7\$Ir#zw,K 最火係今朝朋友打黎話個屋企詐晒型,0q(K7h6xM
個細路話打機唔掂太窒,個阿媽仲話點解比咁舊款
0T"S ];LE%z 佢係咪歧視佢地窮人,我忍唔住X左句,@(f%M7vo/ov nb r uZ
我friend仲話"佢地好慘,社工都幫唔得太多"
@R9lu o:~ 唉,咁你幫埋我份啦.0C%J |_6y[/YY7e9?3y

#aT \Ea/ts1g 可能我小氣啦,不過多謝都冇句, xC f\4uQM
部機當年都要錢買架,真大支野,我自己都未有咁多要求.

redstick 發表於 2005-7-6 07:51 PM

絕對過份呀下..有陣時幫人都係想你開心時我開心o者~~€6S;YY ~E4b+A
真係咁既人都有既....N f"R!E?s
唔駛錢都仲要有d咁既要求~~~我部都係15 lcd mon咋.....U I _ M [ V
17吋都不知幾大啦...再講....如果係要黎做功課上既野,256mb ram我覺得夠有突啦...
.Y#T$Gz&ur 基本上網打機都stable啦...]2| Fa"~^5NP;n
如果妳話買左好耐係舊機~~~咁我睇妳買o個陣都唔平啦...
~v)i)p4O;O} R ^ 真係聞者惡之....最興係last o個句..係咪玩歧視...
$_"C j3zW ^(fy H B0hxMu!q,e n"w
[[i] Last edited by redstick on 2005-7-6 at 07:52 PM [/i]]

老鬼X 發表於 2005-7-6 07:57 PM

人心不足蛇吞象
.r"?wdF o 算把啦!朋友.HEsP5b)o
好人真係唔易做
L]#o&v7@8aG 所以我多數捐錢就算qok4J'f|-m
呢o的野比o的有愛心既人做啦!
te L2LF(ebD p.s唔好嬲啦!無用架
` q$vU+MnML 只有自己唔開心
6c.u(OAn#c}D C 唔好同自己過唔去ok

slwong3 發表於 2005-7-6 10:01 PM

..........iO?"l] C `\ w
pentium3,256MB RAM,40G HDD,32MB display card,lan card,仲有個DVD/CDRW combo添
#F5Z*dg y O]g (?%z3o4bojY
I'm currently using this at home too.....
&m?/Q8{h;}0jNu.F just --- that family....

Maxson85 發表於 2005-7-6 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]凸^\(00)/^凸[/i] at 2005-7-6 07:42 PM:
}!@p^1l-_O 咁o既人都有...1Q)U#j+r^
送埋部電腦比佢仲要... [/quote]czS u yo F
p7p_O6K-^G
所以你這個古仔教訓我地...*T?E1zt-e/l&F
要幫就幫d殘廢,老人院d老人,孤兒或者d智障人士,-@!_6P)M9t'j}
點都唔好隨隨便便幫d三唔識七既窮人.....
:w'y[R,|0} z1Wc1x \ 就係因為有你以上所講既果種人,Z \$rZ!b Z2R.k
所以令到好多人都唔肯主動去幫d窮人,,WR.v$pl,]4G)u
所以有d人係唔底得幫既!!Oc,uO`~|
所以話喈,唔係我地無同情心同愛心,
8GBdvc 幫你仲要俾你晊,睇你面色?你以為幫你係[size=5][color=Red]奉旨o架[/color][/size]?T a1k|5y c*Ub_
如果俾著係我,我聽到他講:"乜個mon咁大咁厚架"
P7a9`1k.g!O8jsd `1l 同埋個阿媽問有冇d好薄果d既...!S.t8A{8V tx
我一定同他講:[size=5][color=Red]有!![/color][/size]我先搬番走部電腦,叫他[color=Blue][size=5]慢慢等[/size][/color]部薄d既電腦!!
Hg$kt%_ 至於個阿媽問我地係咪歧視佢地窮人,
*s%sp*Kv R)\&f 我會答她:"我不僂都唔會歧視窮人既,除左果d貪得無饜兼得寸進尺既人喈!!"
A5g.o E'k+\m 問多她一句係咪好唔滿意部電腦,係就[size=5][color=Red]特登即刻上去囉番部電腦[/color][/size],
iccN4Gc 你話我小家都係要囉番架喇!!
f X!QK\0[ 唔係她地以為我地幫她地係天經地義既事啊!!
d&Q%N*m oJ 件事唔係發生o係我身上,我齋睇你這篇文章都已經興晒喇,
Y-l|&lj)~ bro,
-D8LzP Pb[ 如果再有d甘既事絕對唔使俾面他架,一於[color=Red][size=5]落他面[/size][/color].....!!!!

singleung 發表於 2005-7-6 10:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lionheart 發表於 2005-7-6 10:15 PM

老兄,唔好咁勞氣啦! 依家果幾條細路唔識性姐,你又怎知他日不懂感恩圖報呢?
Fc8Z*n0SG j\wno 我以前靚仔時家貧,亦不知受過多少有緣人恩惠,當時戇居居,不懂言謝。現在唯有記存在心,默默祝福感謝啦!!
y yl t*I#?7d~ E!\ n"K^ yz!?'{1Dq
施比受有福!

丹山 發表於 2005-7-6 10:33 PM

所以我覺得香港減綜援係岩既!!
XEa;Gbh 電視播啊 話d人拎綜援啊又話慘又話無飯食
^@0y4N%z5A 但係見親果d唔係大陸落黎就係7.8十歲既啊公啊婆!
&_2^+r l-W2Sb 大陸落黎果d我覺得抵死唔抵幫既!
:Jt@fa;N(t 又要落黎生 又要係到食 又話政府幫得少!
W:f~9p8UO,];` 你咁叻番大陸啦 餓q死左你啦
q#b `[TX^ )K-~8D |I&u
上面個個案我唔知係唔係大陸落黎!a-E:@-P9j Fz0g*H
但係我諗有九成 一生生三個仲要拎綜援 香港人邊有咁笨}.F G_%qr b;K
人地送野比佢仲要唔知足貪得就貪!
]/Bo3}.f"HWs 大陸人就係咁啦 所以見到d節目成日講呢d人拎綜援真係好鬼嬲1_U(? V4`1nU$N:R

f]!i*r ~]T1_ d啊公啊婆 係應該幫下佢地既! 佢地點都係為香港貢獻過!

大家樂1234 發表於 2005-7-6 10:41 PM

都白痴有256ram仲有40gb仲想點$R0~0IEVI7nIe;O2G8O!U
我果部都係128ram同28.62gb炸_o rj7s*[ uT_b+Z
我都心滿意足,Op]6n,i4O
比我實唔忍

mememe 發表於 2005-7-6 10:51 PM

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。你真係慘。不過最慘既都係你個friend﹐都唔知重有幾耐俾人揾笨。jg4s2G'kk P8U E

aqt!]3~ 以下內容唔啱聽當冇講過:9AU'N;V t8N\

(|3d@!M wh4^$Oc 你可以好容易教精你個friend: 你好誠懇0甘同0個家人講話你重有一部勁0個部十倍既機諗住唔要﹐遲0的諗住拎埋過嚟﹐叫佢哋同你個friend聯絡。你個friend問起你既時候就好興0甘話你邊有可能0甘樣講﹐因為你上次已經興過火屎(你個friend冇理由唔信你)。佢哋0甘貪得無厭﹐一定會勁煩你個friend(可能重會用粗口問候佢﹐話佢冇鬼用﹐連部好0的既機都攞唔到)。到時候激興你個friend搞到佢唔再幫佢哋既時候咪睇0下邊個自己攞嚟賤咯!

RyuII 發表於 2005-7-6 11:04 PM

你唔明白小朋友要部電腦黎托咩, 佢地一心諗住打機l*e:WU:f1R~:`An
要幫就幫 d 大少少, 真係生性做功課但冇錢買機o個 d , 可能第時佢發左會記起你

老鬼X 發表於 2005-7-6 11:14 PM

即係自己o羅o黎勞氣!!!
2h#Wi6S,MNW_9g"M} 有乜謂o者???
5A3t$_9_z8Lw}6DG"T 平常心,N+Si| W
好似阿lionheart兄咁x.Y OL)dXc
起碼話左比人聽佢有品,先至記住幫過佢既人d,TX-N^0p
(小弟行年29 細個都好窮
4KJLYgJJx#Si 而且細個又唔識諗
3c!R R8c`6Tn 所以15歲就無讀書$i n3D3c5h Ze
出左黎做野) sBpc lpm/{&{
好多野係得個嬲架炸
Mo2M0dg0M c 無用亦哂自己時間
L/m)K M L+U.]W"s 係咪?

netharmon 發表於 2005-7-7 12:14 AM

算啦, 就係 le D 人先會窮死一世.

hkcitywong 發表於 2005-7-7 09:47 AM

我係既話,會係佢面前打爛個mon同電腦,然後同佢講:用用用,用你老母!! 呢d就係貪心的教訓!!!

sysykiller01 發表於 2005-7-7 04:40 PM

真係過份
]/r mZ)yye5L2m 咁既人都有8x&Q;D6~:]0ka
部機又唔洗拒地自己出錢
vD5I'h2\9M9d 仲要嫌三嫌四
y{Wk1q 如果比著我"{ o}~&j7A/Gc `
我都唔理個fd
B9x ^Q$M*rC 一早搬番走兼夾鬧番拒地一餐

gaye 發表於 2005-7-7 05:44 PM

嘩, 呢個世界真係咩人都有, 一樣米食出百樣人
A9o9Or PAr'xpa 如果係正面既唔知足係好既 , 可以有上進心, 有推動力,:L#`qwEy"j-v.M7d9[
而家唔滿意部機慢, 咪比心機讀書搵錢, 第日買部快機law
B7B&~8x0a8l3E-Oc&u 呢d 負面既唔知足, 叫做貪婪, 人地肯比部電腦出來都好呀,
)L,W ?Ot|j5g 講真 P3 唔係好舊, 普通工作絕對應付有餘,;Gc#f;S;j'L `
要來打機? 幾快都唔夠啦, 送埋張 6800Ultra SLI 好唔好?dqL!c^|5k

tI6Pp7G 其實我覺得主要原因係香港係一個物質, 商業既社會, 樣樣都講錢,:J+Tt2Q|P9}%[
人情冷漠, 講句"多謝" 都嫌多...8{~kf&H$^J
你睇下一偏遠山區個d 中國貧窮家庭小朋友, 送支筆或者一本書比佢地,Do%H} Xv-FMQ
佢地真係多謝到哭, 係佢地銀中既大禮物, 無它, 因為社會唔同,R[Ll o,Re2t
人既價值觀亦唔同

ooooooooooo 發表於 2005-7-7 06:59 PM

你講果部機除左我RAM多你256之外rH.]T8_X.j{
完全一樣,我覺得OK 喎
)PX'r3\GV.gn8B 上吓網,玩吓ICQt p*s#i%j6D/z;\
有時同DFD玩AOE敢&J#L \(l-q:X
如果玩GAME比部 PS2 佢地好過啦

細水水 發表於 2005-7-8 12:03 AM

你部機咪算好..仲咁多野講...
s%S.rx jd0f0FMix 我個時用部p2...得6gb hard disk ja..e/t@]G*Z'R m
8x(i `QF s
打機唔係唔得...
KLk Clt,w 但你明知屋企環境唔好..
6K7mKT~P 就算啦....廢有廢玩..勁有勁玩...n"ki;hV'A
同埋個呀媽..wA0CKv
咁大個人...應該控制下d細路嘛..*~UI"ld
仲要打去講d咁既野... XT/e/Y"` krgB
:Y N:P n)x9kN`
如果俾我既話...wV|"U3x9c
我會上去同佢講
LXo'Q~2i#~&N&q "唔好意思呀...部機係咪太舊..而且想要lcd mon?"
q&e&Q}|$W "咁我地拎走左佢先...然後盡快搵到岩你地用既俾你"
EVH6i_$c)v D0UT"B 跟住搬走佢..慢慢等啦...
r]'th9X 我諗多1,2年..先俾部p4...1.x/2.x g既俾佢....(即係而家仲算新既)
M;s _:]*_w3Y 跟住同佢地講  "呢隻係1,2年前係算新架喇...一定岩你地"

adamas 發表於 2005-7-8 05:49 AM

[quote]Originally posted by [i]gaye[/i] at 2005-7-7 05:44 PM:
.l F[rf7x2f(f 嘩, 呢個世界真係咩人都有, 一樣米食... [/quote]
GTN!Le/Uz
4E} b`a9JmjVh"r you got the point~~

bodycharge 發表於 2005-7-9 01:46 AM

每次我唸起哩班大食懶我就把幾火!! (尤其係收到稅單嗰時).  好似所有香港人都欠佢地咁.  
0L.qC!~:S1H:h 餐餐酒樓, 唔洗做, 有飯食, 有屋住 !! 我有個朋友係教書, 佢嗰班又特別多攞綜援, 佢地樣樣嘢都唔洗交錢. 有一次叫佢地(家長)去填表申請減免, 佢地竟然話要填咁多表, 咁煩....!!!!  你地要搵佢地咩?, 去酒樓啦!!!  唔去做嘢, 唔好以為佢地要照料仔囡, 咪傻啦, 去打牌咋!!!  你地以為佢地無錢咩?  錯喇!!  佢地net income仲多過你同我呀!!!
2uG6yL5Pq 我唔該有啲廢物議員唔好次次攞啲阿婆來做例子.
DQ6?!sL"^ 寫完哩度, 我又要上網交個死人稅喇!!!  谷到爆!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.