娛樂滿紛 26FUN's Archiver

凸^\(00)/^凸 發表於 2005-7-6 07:42 PM

轉載:乜個mon咁大咁厚架?

咁o既人都有...
A2T~ju^2S 送埋部電腦比佢仲要嫌心嫌四...H.BP8^/g$n
唉...人心不足蛇吞象
\B y1PZU%B8TC8]] 所以有時有d窮人係唔抵幫,]:_)K,]&X3lj
唔知足,以為人地幫佢係老奉,唉...(`\G]v
zj2b*[hd[p
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
`\r0P6Zk 有件事真係令我好鬼唔happy.6}"Z Q9W tpf~E
g Ss0qy.J7v
早排有個朋友(做義工的)話秀茂坪有個綜援家庭想搵部電腦比細路仔用, CivTQ
咁我又有部舊機仲work的[)w-uh1P)]1R_
(pentium3,256MB RAM,40G HDD,32MB display card,lan card,仲有個DVD/CDRW combo添)"gYo3iNJ}
+}0Ym@$|R+o,]
我個朋友話佢搵到人捐個mon,咁加埋keyboard mouse就得.
mM"n5`-p6W'u} 諗番真笨七,幫人幫到底我仲走去買個keyboard同mouse.5g0U f'K+d2j;J
8Yl+c!ysq6t Y sQ
呢部機本來諗住賣,但反正唔等錢駛,Nbj5VT U
有需要幫助的人想要,比佢佢同我講聲多謝都好.
N)O$C}h7^/X0`
{*]siv*F'feyb(W 好,上去幫佢搞埋,佢一家5口,3個細路由小五至中一直落,G'? oR4L EWzX l
我同我朋友一入屋,第一句唔係聽到唔該,1WAk.TOx L&N t&[cK
最大個細路話:乜個mon咁大咁厚架(17"crt托到我地X街),.?|}`;C@ Q0m9R
個阿媽仲問有冇d好薄果d,佢話屋企細,要慳位喎.-l A-a$]uml
'bUlN3X3j5P9dbh
我即場已想走人,但我個friend可能係佛轉世,咁都忍到,K q/J'XH/W W
仲同佢解釋話果d叫LCD貴少少'L.@L%gCE%g
亦冇咁多人捐出黎,我比面個friend就算.@wqMS3g y/K
@C"{'V1NC0[
到試機果陣,細路拿左d遊戲碟出黎,我又想出聲,我friend打眼色叫我算數,]4i*\q4A5A
喂大佬,比部機你打機? 唔係下話.
Aos;T)yZ"o%[d 唔出得聲,拿番部機走又太小家兼拎黎拎去麻煩,唯有走先費事眼火爆.L{3Tt P$j8j
6QR T%w,Br} C1M'F0o;W
最火係今朝朋友打黎話個屋企詐晒型,
M$WD)aL^D#d 個細路話打機唔掂太窒,個阿媽仲話點解比咁舊款qK'Mn?#E'XE4Qn
佢係咪歧視佢地窮人,我忍唔住X左句,+m{I/ui d
我friend仲話"佢地好慘,社工都幫唔得太多"
,k+EP%sO ke }O 唉,咁你幫埋我份啦.
E w%pE#cs8J}
!}b9@p,ltK Fhg D 可能我小氣啦,不過多謝都冇句,ZdtNIyj
部機當年都要錢買架,真大支野,我自己都未有咁多要求.

redstick 發表於 2005-7-6 07:51 PM

絕對過份呀下..有陣時幫人都係想你開心時我開心o者~~€+Cl/U\I7]
真係咁既人都有既....] N'jF T#U
唔駛錢都仲要有d咁既要求~~~我部都係15 lcd mon咋....!`X1[)k:q[)i#d h
17吋都不知幾大啦...再講....如果係要黎做功課上既野,256mb ram我覺得夠有突啦...
0q8~,jdF6iYB K 基本上網打機都stable啦...
[2|Vms 如果妳話買左好耐係舊機~~~咁我睇妳買o個陣都唔平啦...{5i#lq.`R ou
真係聞者惡之....最興係last o個句..係咪玩歧視...
-a7O6E:y"Rp3_
'X9c Fb0k [[i] Last edited by redstick on 2005-7-6 at 07:52 PM [/i]]

老鬼X 發表於 2005-7-6 07:57 PM

人心不足蛇吞象
tT$NZM`h1Q 算把啦!朋友|-O+A#vGN:p5x5u
好人真係唔易做
)A?] I7K Av1E LV+qH 所以我多數捐錢就算Y [$n]N
呢o的野比o的有愛心既人做啦!6dR!I&IE"L*q9~ z
p.s唔好嬲啦!無用架6BH ~[ m x6baH-wS3o
只有自己唔開心
q B"o2?0t)V j;\2A 唔好同自己過唔去ok

slwong3 發表於 2005-7-6 10:01 PM

..........
j SC5w8h%]x@T pentium3,256MB RAM,40G HDD,32MB display card,lan card,仲有個DVD/CDRW combo添~%@"V-R`|
f0Q9_S-~`3C
I'm currently using this at home too.....
Wv(e.`%|U just --- that family....

Maxson85 發表於 2005-7-6 10:07 PM

[quote]Originally posted by [i]凸^\(00)/^凸[/i] at 2005-7-6 07:42 PM:
WTmJ)gOU 咁o既人都有...+^6L.e;n(~V
送埋部電腦比佢仲要... [/quote]
Z4iWrP d(B!O,q&ZL
T?&xl({ 所以你這個古仔教訓我地...@9sf1@u(} wJ[
要幫就幫d殘廢,老人院d老人,孤兒或者d智障人士, s5ObSA:u
點都唔好隨隨便便幫d三唔識七既窮人.....? Q|+xUP"Em5b#S
就係因為有你以上所講既果種人,d9B/c S o
所以令到好多人都唔肯主動去幫d窮人,
-`1{%QW5]d^[ 所以有d人係唔底得幫既!!
N3| ^ F"}(b!X ZK 所以話喈,唔係我地無同情心同愛心,
Y0yxU FR&j _*C UB1@i+E 幫你仲要俾你晊,睇你面色?你以為幫你係[size=5][color=Red]奉旨o架[/color][/size]?
Oh:CuN_+| |k*a)~ G 如果俾著係我,我聽到他講:"乜個mon咁大咁厚架"
1pW/xcj'V o-F\L4BMs 同埋個阿媽問有冇d好薄果d既...L&qtXJ o:B |
我一定同他講:[size=5][color=Red]有!![/color][/size]我先搬番走部電腦,叫他[color=Blue][size=5]慢慢等[/size][/color]部薄d既電腦!!
DM,q6F ]*D5R 至於個阿媽問我地係咪歧視佢地窮人,
m'Fp @tk 我會答她:"我不僂都唔會歧視窮人既,除左果d貪得無饜兼得寸進尺既人喈!!"s_6v ~J3Dc
問多她一句係咪好唔滿意部電腦,係就[size=5][color=Red]特登即刻上去囉番部電腦[/color][/size],
B&T4F!A\w4k4n)L 你話我小家都係要囉番架喇!!
VR?|#QJub0R 唔係她地以為我地幫她地係天經地義既事啊!!KBr7zq E#v#FU S
件事唔係發生o係我身上,我齋睇你這篇文章都已經興晒喇,i&iu%} e+[$U:i'K
bro,
"{/A#azS6nrT 如果再有d甘既事絕對唔使俾面他架,一於[color=Red][size=5]落他面[/size][/color].....!!!!

singleung 發表於 2005-7-6 10:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

lionheart 發表於 2005-7-6 10:15 PM

老兄,唔好咁勞氣啦! 依家果幾條細路唔識性姐,你又怎知他日不懂感恩圖報呢?&sq&u!}!i
我以前靚仔時家貧,亦不知受過多少有緣人恩惠,當時戇居居,不懂言謝。現在唯有記存在心,默默祝福感謝啦!!
"G"ulcm | _ C/K~o$?y$L7[ \S3s
施比受有福!

丹山 發表於 2005-7-6 10:33 PM

所以我覺得香港減綜援係岩既!!l9VD1urI}*K
電視播啊 話d人拎綜援啊又話慘又話無飯食
,_%l(f ]T:CS 但係見親果d唔係大陸落黎就係7.8十歲既啊公啊婆!
5Sxes6fy 大陸落黎果d我覺得抵死唔抵幫既!H n CiLX@|
又要落黎生 又要係到食 又話政府幫得少!
(h7A @7^g U Ww 你咁叻番大陸啦 餓q死左你啦
BbsJAk3`| 3s H`8nX6N |f
上面個個案我唔知係唔係大陸落黎 O!K+j9S3L]'N
但係我諗有九成 一生生三個仲要拎綜援 香港人邊有咁笨w'm9g&HX!xb
人地送野比佢仲要唔知足貪得就貪!9s/O:_tX
大陸人就係咁啦 所以見到d節目成日講呢d人拎綜援真係好鬼嬲
m}RkbS&DM
*w-p|B0` P(J/I?/H d啊公啊婆 係應該幫下佢地既! 佢地點都係為香港貢獻過!

大家樂1234 發表於 2005-7-6 10:41 PM

都白痴有256ram仲有40gb仲想點 j_r%mo3Ta N(w
我果部都係128ram同28.62gb炸.A0c#c_N
我都心滿意足UQn4m4Tz@~`P0e6G5[
比我實唔忍

mememe 發表於 2005-7-6 10:51 PM

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈。。。你真係慘。不過最慘既都係你個friend﹐都唔知重有幾耐俾人揾笨。
` K2Ip#o jD:ci[;J L7JS1b
以下內容唔啱聽當冇講過:
xx[eI :{~&Dr.Z%x?]
你可以好容易教精你個friend: 你好誠懇0甘同0個家人講話你重有一部勁0個部十倍既機諗住唔要﹐遲0的諗住拎埋過嚟﹐叫佢哋同你個friend聯絡。你個friend問起你既時候就好興0甘話你邊有可能0甘樣講﹐因為你上次已經興過火屎(你個friend冇理由唔信你)。佢哋0甘貪得無厭﹐一定會勁煩你個friend(可能重會用粗口問候佢﹐話佢冇鬼用﹐連部好0的既機都攞唔到)。到時候激興你個friend搞到佢唔再幫佢哋既時候咪睇0下邊個自己攞嚟賤咯!

RyuII 發表於 2005-7-6 11:04 PM

你唔明白小朋友要部電腦黎托咩, 佢地一心諗住打機 ['_"nOh2?'Q'|C q
要幫就幫 d 大少少, 真係生性做功課但冇錢買機o個 d , 可能第時佢發左會記起你

老鬼X 發表於 2005-7-6 11:14 PM

即係自己o羅o黎勞氣!!!
7bD z_8L;HC 有乜謂o者???
8HBM(Hcn n*LB!g 平常心
D-|5e.t-Z!R}8P$l9w 好似阿lionheart兄咁W+x s;f8\Qz%I d HJ
起碼話左比人聽佢有品,先至記住幫過佢既人
1z4uXa"Wj (小弟行年29 細個都好窮+B1sad5OBA'uB%e
而且細個又唔識諗
k1|en#^dD 所以15歲就無讀書.K$y cYso9NC5@
出左黎做野)8~}trp ~%`
好多野係得個嬲架炸!eJdue @7\9J%ql6w
無用亦哂自己時間R PAs J:K [~#a;h
係咪?

netharmon 發表於 2005-7-7 12:14 AM

算啦, 就係 le D 人先會窮死一世.

hkcitywong 發表於 2005-7-7 09:47 AM

我係既話,會係佢面前打爛個mon同電腦,然後同佢講:用用用,用你老母!! 呢d就係貪心的教訓!!!

sysykiller01 發表於 2005-7-7 04:40 PM

真係過份7[I8iQ8M3I? ^k-B
咁既人都有#w(qvJx0K B"lK
部機又唔洗拒地自己出錢 F} q1yvSDG.B
仲要嫌三嫌四
R D5wq0f'y,Q5C 如果比著我
:f9auVI6A5g 我都唔理個fd
?O%Uom9o1A 一早搬番走兼夾鬧番拒地一餐

gaye 發表於 2005-7-7 05:44 PM

嘩, 呢個世界真係咩人都有, 一樣米食出百樣人SBM^#Y.p
如果係正面既唔知足係好既 , 可以有上進心, 有推動力,m.tg+GC Q&\ C
而家唔滿意部機慢, 咪比心機讀書搵錢, 第日買部快機law
|_#l7i Z_6kL)Z 呢d 負面既唔知足, 叫做貪婪, 人地肯比部電腦出來都好呀,L2s^-IAj2g2z
講真 P3 唔係好舊, 普通工作絕對應付有餘,
2xv9~3x,_(E 要來打機? 幾快都唔夠啦, 送埋張 6800Ultra SLI 好唔好?
qdjH,| .ar.n"kW)Y/gTe
其實我覺得主要原因係香港係一個物質, 商業既社會, 樣樣都講錢,
{ I^&x%h 人情冷漠, 講句"多謝" 都嫌多...
V,`x7b9s 你睇下一偏遠山區個d 中國貧窮家庭小朋友, 送支筆或者一本書比佢地,
+xt)~2P)x 佢地真係多謝到哭, 係佢地銀中既大禮物, 無它, 因為社會唔同,/^I*R? g:I
人既價值觀亦唔同

ooooooooooo 發表於 2005-7-7 06:59 PM

你講果部機除左我RAM多你256之外;`*\ L*R0w
完全一樣,我覺得OK 喎
e7F D#Tc+?"t2?7z 上吓網,玩吓ICQ
)Gl:c1ltc,VP 有時同DFD玩AOE敢
s8}u!V:V/u[{c 如果玩GAME比部 PS2 佢地好過啦

細水水 發表於 2005-7-8 12:03 AM

你部機咪算好..仲咁多野講... ck7S/?2Yv+y)@5A
我個時用部p2...得6gb hard disk ja..-@2n&Q\ d2I I al0k
OE/ru9B7j:Mt"pD
打機唔係唔得...
t}Y X3j-pU 但你明知屋企環境唔好..0KUYi1_
就算啦....廢有廢玩..勁有勁玩...9I h%O+](?q
同埋個呀媽..
R8^!\PuP 咁大個人...應該控制下d細路嘛.. Y9ROq7W dEgX
仲要打去講d咁既野...
B0@3fX `%y $Q7uw"k)BC
如果俾我既話...
bn VSTw 我會上去同佢講4lEo&A"V)M
"唔好意思呀...部機係咪太舊..而且想要lcd mon?"
fS,g6R%IK.M "咁我地拎走左佢先...然後盡快搵到岩你地用既俾你"
/TNA2m'bN 跟住搬走佢..慢慢等啦...
~AwpE.E B&^_u(G 我諗多1,2年..先俾部p4...1.x/2.x g既俾佢....(即係而家仲算新既)
FP3n5p6_Bap 跟住同佢地講  "呢隻係1,2年前係算新架喇...一定岩你地"

adamas 發表於 2005-7-8 05:49 AM

[quote]Originally posted by [i]gaye[/i] at 2005-7-7 05:44 PM:u:T/iii3^&`
嘩, 呢個世界真係咩人都有, 一樣米食... [/quote]%sD]:FU!]fA

%bgpr,_M-y'Ct9n you got the point~~

bodycharge 發表於 2005-7-9 01:46 AM

每次我唸起哩班大食懶我就把幾火!! (尤其係收到稅單嗰時).  好似所有香港人都欠佢地咁.  a sZ/o)E5C6Q
餐餐酒樓, 唔洗做, 有飯食, 有屋住 !! 我有個朋友係教書, 佢嗰班又特別多攞綜援, 佢地樣樣嘢都唔洗交錢. 有一次叫佢地(家長)去填表申請減免, 佢地竟然話要填咁多表, 咁煩....!!!!  你地要搵佢地咩?, 去酒樓啦!!!  唔去做嘢, 唔好以為佢地要照料仔囡, 咪傻啦, 去打牌咋!!!  你地以為佢地無錢咩?  錯喇!!  佢地net income仲多過你同我呀!!!
|S9_;EiYq2z/f 我唔該有啲廢物議員唔好次次攞啲阿婆來做例子.
%b@3Ps)[| 寫完哩度, 我又要上網交個死人稅喇!!!  谷到爆!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.