娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sysykiller01 發表於 2005-7-6 07:45 PM

一個交通既問題

有沒有人可以教我點樣係堅尼地城搭車去到尖沙咀中港城(可轉車)??

老鬼X 發表於 2005-7-6 07:50 PM

打電話去問
[)rio Ol5C&V 上網搵又得{}6i2a*u@
sysykiller01兄3el)i0I y2]3t|gS
等人覆不如自己搵*\ QoV/@hzJR @ ds
仲快啦:P
1A9|q(EP0y~bMw 堅尼地城直有無車去中環天星碼頭?xO X"]{
有既話就搭船去尖沙咀咪得o羅

sysykiller01 發表於 2005-7-6 08:24 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-7-6 19:50:
-j[(x3cg;^L5r 打電話去問
f[&Ma,E} k$J 上網搵又得6a)qb V9C5L!QW7eI
sysykiller01兄 Pu4N~ Xt Jn
等人覆不如自己搵
8r,| Edc 仲快啦:P
-t!F;h B'b0wuF 堅尼地城直有無車去中環天星碼頭?4Ui.f!NN
有既話就搭船去尖沙咀咪得o羅 [/quote]
*yV ?_x,j 我有上網揾E sR,Q#Q8K3qF
不過揾唔到g\;v3eSP F%O
我知道可以搭船`,_Z xC{1F |
但係係碼頭行去都要行好耐C!O\BWidV2]/@!U
所以問下有冇車可以近D落車

工工 發表於 2005-7-6 08:57 PM

KMB104-->紅磡海底隧道-->kcr

charlie007 發表於 2005-7-6 09:02 PM

有錢就搭的士,冇錢你又唔想行,唔好去 law

Preston_tron 發表於 2005-7-7 04:17 PM

i think you need to take 40or 40M  and then get off the bus at Wan Chai ferry
faV'XJ-dA_ and then you can take ferry to 尖沙咀

EH9097 發表於 2005-7-8 02:39 AM

電車->西環->973

srw_alpha 發表於 2005-7-8 12:30 PM

101/104 -> 紅隧口 -> 110
/f0eKCT or 904 -> 西隧口 -> 973 (不過973好疏車, 隨時等半粒鐘以上)

long winer 發表於 2005-7-8 01:27 PM

叮叮+973(西環轉)
` XD M U u VD@ k 10 + 104(金鐘轉)
0@ w4LZ'|4Ms m 叮叮+MTR+Walk

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.