娛樂滿紛 26FUN's Archiver

leolyk 發表於 2005-7-14 03:16 PM

我會和平的手法
D |F"{/qZ 因為個到d人都有好人
0mm"GUq_ 用冇力一定會傷及無辜
Fy uNpv_ 如果用武力解決
UGOL*P/I 個星球一定會冇埋~

yiphbmail 發表於 2005-7-15 12:34 PM

我就覺得好似龍珠咁
h+P z1NXp,uQ Q 叫的撒亞人黎消滅我地
V|m L$BV5ypB;g*O 然後佔領地球
l}3ffV 但是否就如漫畫一樣Kp0ek&a W l
敵人被我們同化Z"k9NAq$OlhB

y^%q| u\*tI ` 我想就吾會._&r\x dMn o s4w
因為一講到生存權利
p C&P(ov6@%zY 那怕是最親的人
x*Z xC(}1N)z ~i 到會成為敵人rA]r:k9mQ

2T q EunDn 在我的思想中
M7i{"CM^!D 我始終認為人类并不是地球的原有生命體
-A"h}gQG%F3\ v 因為人类只有存在史沒有進化史
[9J9fUd,R9l 所以我認為人类是由其他星球來8Pt6Z-t6fN;z
進行搶奪的
(P:Xu?0lr_{ 所以我認為最終只會發生戰爭
:j*uUkWC` 大家一齊死
o@Csz4Vak!B 這就人的天性T7@4t_"@
是改變不了的

calbeetuta 發表於 2005-7-16 11:25 PM

我估好難同外星人和平gar la}^7{ jK TX"r D
無啦啦有班地球人去左佢地屋企g*mp sjP
仲要長住qz7p5H#gsJ
邊個都唔制gar laE|+X2Jpvq%^
唯有展示下地球人o既威力`||)b0z;w/W
等佢地臣服lor

sohozhk 發表於 2005-7-17 01:28 PM

我會同佢地簽張99年的租約

仲話明租約期滿後,實施一國兩制,50年不變‧‧‧

警員甲 發表於 2005-7-17 05:51 PM

我諗佢地雖然接受,但可能都有點唔鍾意我地BWe Ax7AW1U
或者...佢地根本就係..異形!"F*Hl!]uf0ip

@2F/u!ClN;nN3ib 我就會大叫:....
B_NWr4r
~'r(h E8R y;k [b][color=Red][size=6]渣古們!上吧![/size][/color][/b]

kk4683 發表於 2005-7-17 11:41 PM

地球反擊戰 =.=

bigfish 發表於 2005-7-18 05:29 PM

我會帶頭同o個個星球最漂亮o既女生物展開同化行動, 咁如果大家同化左, 就變成自己人, 到時佢地就唔會有心去攻打我地la

dennis0330 發表於 2005-7-19 08:23 AM

我會假意同佢哋合作~~~~然後比隻死貓佢哋食~~~~話佢哋背叛我哋~~~~跟住以呢個理由黎隊佢哋~~~~再同其他外星人合作~~~~然後又用死貓~~~~又隊佢哋~~~~再立哂佢哋所有科技~~~~跟住又同其他外星人合作.................直到成為no.1^^!!!!

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.