娛樂滿紛 26FUN's Archiver

RahXephon 發表於 2005-7-8 03:01 PM

大家估下今個星期26fun會員人數會唔會過70000!!

26FUN 會員突破70000大關,不如各板主諗下有乜嘢慶祝活動 / 加分活動。

Gretzky 發表於 2005-7-8 03:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

william303 發表於 2005-7-8 04:22 PM

一定過!:lol::lol::lol::lol::lol:

勝完可以再勝 發表於 2005-7-8 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]RahXephon[/i] at 2005-7-8 03:01 PM: ]_#k RVHe5y8{,H
26FUN 會員突破70000大關,不如各板主諗下有乜嘢慶祝活動 / 加分活動。 [/quote]W:a/p1YWb'WQtUj
'DGBw$b|Q?
叫晒70000人一齊出o黎食飯

william303 發表於 2005-7-8 05:48 PM

[quote]Originally posted by [i]勝完可以再勝[/i] at 2005-7-8 04:23 PM:
i9ZA!{.Nn1^^2R Kr(W]8OCa#I?

-p ]^;]4q6?.YC+Wb 叫晒70000人一齊出o黎食飯 [/quote]
4J:R1b1N7f~ R :lol:會唔會俾差人拉呀?:lol::lol::lol:

大優勢 發表於 2005-7-8 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]勝完可以再勝[/i] at 2005-7-8 04:23 PM:
(O_&vm c*eA
~$KaH0egO*` Ie;T g[] K-Rx
叫晒70000人一齊出o黎食飯 [/quote] u0AsDl U
!LY7N'y6z9a@}
係咪你請先??

kaixinren 發表於 2005-7-8 09:47 PM

70000又點,應該有好多只上過1,2次的帳號!
\Y:\1q-VSX fY 我覺得經常來的人應該只有5000到10000人。

spector.R 發表於 2005-7-9 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-7-8 09:47 PM:
5F[ZB`-of 70000又點,應該有好多只上過1,2次的帳號!A~@l@H2l
我覺得經常來的人應該只有5000到10000人。 [/quote]
,x } MU!Q4P%y
Um2VM8GIf
D nb'~^C 應該有好多Blu-ray 先唔覺原來已經有差唔多70000人..~Cek0Tx W0^
|)e RJl~R
[[i] Last edited by spector.R on 2005-7-9 at 12:56 AM [/i]]

michael86 發表於 2005-7-9 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]kaixinren[/i] at 2005-7-8 09:47 PM:
j8hj kJJl-U 70000又點,應該有好多只上過1,2次的帳號! KT ?Y-V
我覺得經常來的人應該只有5000到10000人。 [/quote]Oeh-k#IwP Y!e

7o;G7hHR_j 5000-10000都好勁架la~!:D

spector.R 發表於 2005-7-9 12:36 AM

我諗70000 有 50000 都係男會員~~~

crap 發表於 2005-7-9 08:13 AM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-7-9 02:36 AM:+e/JMP{x"l
我諗70000 有 50000 都係男會員~~~ [/quote] r$mX*PCI

/K5]8rF I J{ 小蟹推測: 有69000以上 係男會員...

johnwu 發表於 2005-7-9 09:16 AM

[quote]Originally posted by [i]crap[/i] at 2005-7-9 08:13 AM:2e Q?xstV GF

qLQ9}h{^ `/F
6n(}s:_qi gFo^ 小蟹推測: 有69000以上 係男會員... [/quote]m{ar{
and then 990 of the remaining is not active/missing. :lol:

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-9 09:36 AM

well, 呢幾日開始應該會暴增.........因為admin已經.......

kaigi 發表於 2005-7-9 07:17 PM

投唔會過70000
Y8I8}7bclu smm@ 會否減分

大波仔 發表於 2005-7-9 07:36 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-9 09:36:J2C^nB"i-G
well, 呢幾日開始應該會暴增.........因為admin已經....... [/quote]\A7gH3h
仲有711位會員先打爆柒萬人大關喎...
BZP(GE'_7S:Q%I 今日都星期六落...
t[5~-RU 你係咪指7月8日計起既今個禮拜呀?!w$N*p\.ec}
如果7月8日計起,就有機會+CBc QJ-`W9O
如果唔係,咁就無可能,一日點會有咁多人註冊U Qc4qtADE
"?+PybF)jXO| C
同埋我想講柒萬人之中,有幾個真係有分享,有發言/回覆?!
Wc2j9i `.I{2vf 佔左一半以上我覺得係CD-ROM大聯盟既會員同埋分身術既會員開既...

發表於 2005-7-9 08:26 PM

有幾多唔o係香港呢?;)

long winer 發表於 2005-7-10 02:51 PM

望就梗係望佢過啦

kaigi 發表於 2005-7-10 05:16 PM

講真大部份會員我覺得有8成係男,1成被人cut左,仲布1成係1 個月先上來一次 的 cd rom

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.