【EF尋人啓示】 潛咗水嘅 member 或 版主
[color=Green][size=4][b][u]成立目的[/u][/b][/size][/color]a\B)c/x!TF/j(] d4Z}\
[b]尋找/掛住/諗起一個潛咗水嘅 member 或 版主[/b]
[color=Green][size=4][b][u]成立原因[/u][/b][/size][/color]
[b]我間唔中都見到 chat room 有人會問以下問題 -[/b]#Wo6_ r6}a)G*u?
「有 d 掛住阿邊個....」
「阿邊個呢排去咗邊?....」, l1b%V i'R]9Xh+z
「好耐都冇見阿邊個上嚟....」, .elRB'Yh!L.u1f
「阿邊個又潛咗水? 我有嘢要搵佢....」
「以前同佢 chat 得好開心, 不過佢再冇嚟過囉....」