【EF尋人啓示】 潛咗水嘅 member 或 版主
[color=Green][size=4][b][u]成立目的[/u][/b][/size][/color]{#G r,H)nVw'B([&r\[#khi#X
[b]尋找/掛住/諗起一個潛咗水嘅 member 或 版主[/b]!Nb)?-J7kA~Ky
v}O:] \ yF,@F
Au(IwQo&W*Ke ^
[color=Green][size=4][b][u]成立原因[/u][/b][/size][/color]
[b]我間唔中都見到 chat room 有人會問以下問題 -[/b] c'k!}6C-uXG(B
「有 d 掛住阿邊個....」8{Wo8n2Jk8V3x
「阿邊個呢排去咗邊?....」,
「好耐都冇見阿邊個上嚟....」,
「阿邊個又潛咗水? 我有嘢要搵佢....」S1B N:ub;TP]
「以前同佢 chat 得好開心, 不過佢再冇嚟過囉....」