想分享下 大家 見工 的趣事 ^^"
小弟有一次見份工 大公司黎0既去到見工 佢睇左份 履歷一陣 跟住就問我問題啦...
第一條就問: 你平時有無興趣架 陳生QX0q(z;Y k3_B2k$Z
.x%Qz la[_'U
咁本人就比較 直.......唔想吹水... 就答佢 玩下 icq 同埋 傾電話咁....
I,b-e S6@Qq[ uJ
跟住佢就話 " 咁 ...無問題架啦, 明唔明份工做d乜, 無問題可以返工架啦 "....5jib:{$P-{ib U
Q{iSKj5|!R
係咪好無厘頭..... 咩類型既公司黎架, 咩職位呀, 咁都得既&M5qKZ]m.J
講多啲黎聽下啦 咁你當心係騙局 Esso 油站做 大約係睇住個油站0既員工 睇下條數 2cS a+el!V"b
上面有咩order 就同返佢地講P3j(D$n}O
4YTtN*LT_!fv6_ En
成個 站長咁架 萬幾銀架
_&G ojFK1W/NMF
大公司唔會呃人0既 ^^"
頁:
[1]