娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ronychan 發表於 2005-7-8 11:30 PM

想分享下 大家 見工 的趣事 ^^"

小弟有一次見份工 大公司黎0既
z'S^ w,R?EW/Rc
#gO&[`v 去到見工 佢睇左份 履歷一陣 跟住就問我問題啦...
} |N Z%]$c
D {:m2X/x9D 第一條就問: 你平時有無興趣架 陳生 QX0q(z;Y k3_B2k$Z
.x%Qz la[_'U
咁本人就比較 直.......唔想吹水... 就答佢  玩下 icq 同埋 傾電話咁....
0HT{n0G0FZ I,b-e S6@Qq[ uJ
跟住佢就話 " 咁 ...無問題架啦, 明唔明份工做d乜, 無問題可以返工架啦 "....5jib:{$P-{ib U
Q{iSKj5|!R
係咪好無厘頭.....

sexysexy 發表於 2005-7-8 11:59 PM

咩類型既公司黎架, 咩職位呀, 咁都得既&M5qKZ]m.J
講多啲黎聽下啦

YUEN_LOUIS 發表於 2005-7-9 12:07 AM

咁你當心係騙局

ronychan 發表於 2005-7-9 12:53 AM

Esso 油站做 大約係睇住個油站0既員工 睇下條數 2c S a+el!V"b
上面有咩order 就同返佢地講P3j(D$n}O
4YTtN*LT_!fv6_ En
成個 站長咁架 萬幾銀架
t c-Ac+Z9nGiBIq _&G o jFK1W/NM F
大公司唔會呃人0既 ^^"

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.