娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-7-9 09:32 AM

[10/7吹水加分題]有冇遇到好衰既阿伯/阿婆?

成日遇到好多老人家倚老賣老,搭車又唔排隊,冇位坐又大吵大嚷,又話人唔敬老,唔係話唔敬老,問題係敬老要自願,唔係迫gar, 你地遇到e d情況?
sb| C c/d3? /g R/k:K5^Blr[
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-9 at 02:27 PM [/i]]

chong2002 發表於 2005-7-9 10:21 AM

今日遇到一個...........

astepor 發表於 2005-7-9 10:45 AM

無,果日同個fd,個fd不嬲係好仔,佢讓位比個ah婆,佢全程狂讚我個fd.'Q eeT,]
又'監介',又煩死人.
{(f8LeQ*^,U$M 我就落車一味笑個fd.

fmchelloauntie 發表於 2005-7-9 12:39 PM

有次"hi"親個阿伯...佢大大聲話我推佢...=.=

long winer 發表於 2005-7-9 02:38 PM

有d阿伯搭地鐵會beer住你想你比個位佢坐,大佬,我都攰既姐,so我多數只讓比傷殘人仕...

abcde1918 發表於 2005-7-9 02:48 PM

我記得小時候,我在公園玩時,有個阿婆無端端叫我請佢食雪條,我心諗:我同佢三唔識七,
Y8c"xQD 點解要請佢食雪條  於是,我一口拒絕,點知阿婆係咁大吵大嚷,話我一D同情心都冇,
aS+VIT c.Cz)U 於是被請佢食咗支雪條  你地話個阿婆有冇搞錯呀!

callnowyeah 發表於 2005-7-9 03:54 PM

今日係d開放式既美食廣場時....食左個lunch仲飲緊杯野同睇緊報紙....Zp{Xu#Q0AH
跟住有個阿婆有其他卡位同普通位唔坐,係要同佢d朋友坐係我對面...迫我走.
0iZ2@a2Rs7qg#w /N0w6Khl(]
估計是我坐的卡位係角位到舒服d...所以佢特登要坐我果張卡位:mad:

wanmankit 發表於 2005-7-9 05:07 PM

有次我係間餐廳食飯...E0]"f!|W
個度冇分吸煙區之類1Fsx c.}!J O
我側面有個阿伯
]Y ?v)E%vm 佢食緊煙,噴d煙個黎
8V5CF9H!Ya.qpe,l 我心諗:你食煙冇問題,但係你唔好噴野丫...
%f3G ^ N+f 我跟住好有禮貌咁同佢講:
C#YE rr8YV"`{ 伯伯呀~唔好食煙住先得唔得
H H x@%iH5B 影響到我呀,唔該丫~
_m#xU4u 點知個阿伯話:0C5s+L\r_ Y
你理得我...我鐘意食咪食,死左都唔關你事...
W*XhW4h(~ 跟住我拿拿臨食完就走, I:x+wx-uf,FL
駛事見個衰阿伯,火到扯埋.\/.

丹山 發表於 2005-7-9 06:26 PM

我印象中係有幾次
4VK/~C&Ub 但係有一次就無同佢有任何接觸既 包括語言上
!oh8~O9Q+a@*J 但係就足夠令我果餐飯嘔番哂出黎
#fhu([%N6T/S
2iM\7L)m3i 話說果日係KFC一支公食野
_k9h)R0K-N;} ] 坐左係果啊婆對面 咁緊係無野啦 食野之麻b^M5H)U_??Q
佢食完之後 我都係食左一半
yuq`2VN9? 點知佢呢...首先 飲左淡水 然後   浪口....
a%~ vr4CS 都唔係重點 重點係佢吐番落佢個兜到
#\\~ [,Mn1f@x 我睇住佢吐番d白色既水出黎
,b _x$S9Xw2s 我好後悔 好後悔睇住佢吐d水出黎 點解唔可以好似睇鬼片咁掩住隻眼...
V[K:f)A 可能果一刻我真係呆左..無計-| FJ}Wt L
雖然已經無哂食慾 但係 我都要食落去...3Y] P0qmu
因為個餐三十六 我食左一半都無...
1G"M4f{7u0O,@D GG 當佢離開左張台後 我以為女神正在向我微笑:\!r7gI2G]F
但原來只是笑話 她又回來了...
#A&E8G$R$ojs 然後 單手用牙簽了牙 然後攤大張紙 將d污垢物擺係上面...~}!qM:coFO
[size=5]神啊 救救我吧 我只想安樂地吃餐飯罷了...[/size]H x3XnMW
Af,A @lEe
[[i] Last edited by 丹山 on 2005-7-9 at 06:29 PM [/i]]

aa8116a 發表於 2005-7-9 08:11 PM

有D老人家唔知係咪有妄想迫害症, 唔小心踫到佢, 喊打喊殺, 已經猛咁道歉, 揩到下姐, 駛唔駛斟茶認錯, 都算啦, 係自己錯先.8a&^,cZec

f} @!_NJCKX4w 最老土係持老賣老, 買野搭車老奉唔排隊仲要爭住上, 好老都話情有可原, 唔出聲都會有人主動俾佢先, 又唔係噃, 剛剛半百果種, 尤其是亞婆, 話佢又俾佢兇番你, 兇唔到又一哭二閙但唔去上吊, 唔出聲又頂住 ..............Df|dRu

TN9y@k1y2] ejK 唔係唔尊重老人家, 無論老又好, 嫩又好, 都要尊重人先值得人尊重 !!!!!!!

hkcitywong 發表於 2005-7-9 08:35 PM

最憎係唔排隊上車既阿伯,好似老奉咁,企係門口度,巴士都好d,如果係小巴真係好火,如果咁橋冇話重火!!!

joycejo 發表於 2005-7-9 08:54 PM

有啦實....戈d阿伯阿婆會係過關排隊戈陣打尖....望住佢地都唔知話唔話佢地好,,..ibR-{&O+L8V nLI
佢地仲有時會太過利用呢個權利....唉....有時過份左d
&PAvD8O;c`]I 我地年青人讓佢地係岩....不過有時出句聲好d....成日都唔聲唔聲咁亂黎

fatfatdragon 發表於 2005-7-9 09:35 PM

最討厭樓上有好多人說了 - 就喺搭車打佔. 試過一次上車(其實車好多位), 一個似阿婆的人(身手好敏捷)閃出來打佔. 唔想同佢爭同噪, 只是"射"了她一眼, 可能面路不快, 嘩! 一上車不停大聲話現在後生唔敬老, 冇禮貌.....未停個口. 好想同佢噪, 不過費事愈描愈黑比機會佢"入"我. 所以收聲, 好彩當時喺點好多人睇見, 如果唔喺肯定硬食.

gundamman678 發表於 2005-7-9 11:30 PM

希望大家對老人家多d體諒......大家後生仔,行得走得身體好,你地可以明白老人家被體弱所纏、被家人忽略的心情嗎? 大家身體唔舒服時心情都唔好啦......
K/R(g4QU#ML:JgN
JeY a QT({:Q 佢地點解下下要同你地爭,你地有冇諗過係點解??
D3i7~U%E"E$Z(r b` ]:B!P o,|Bkt
香港人對老人家實在麻麻地,唔多容忍,唔多包容......係個咁現實既社會,佢地唔爭,有人替他們著想嗎?a4s'J&q+b+cW

8r9w sK(a Z J ^ 不過,補充一句,有d老人家真係好麻煩下,橫蠻無道理。呢d係本性問題,唔係在乎佢係咪老人家既身份。所以我希望大家唔好因為呢d唔好既老人家,就連其他老人家都覺得係麻煩。
V1mOvY o'?C } H m3StC
[[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-9 at 11:46 PM [/i]]

RahXephon 發表於 2005-7-10 12:41 PM

細個時住公共屋邨曾遇到個,隨地抛垃圾同吐痰,衰到貼地。
EZ D*],_ Lo 有一次仲離譜,吐痰吐左喺我身上(嗰陣時我較細粒),
E:[!TWZWA"^{(FAh 對唔住都冇句就走左,等我留下童年陰影....Xn)l\$|rW9]T|)}

I&]%j.xf8z6X&_S o3y 其次是而家每日都會遇到,我喺九龍塘返工,每日都會搭地鉄,7~ p2Kx+P.A0A*q
嗰啲阿公阿婆,推住架大的手推車仔,喺月台上大堂時又唔肯搭lift,
n {0pKgm 又唔理前面有幾多人,夾硬推上自動電梯。 冇錯你係長者,S%\-dvG(Tu0E
人地應該尊重你,但係唔代表你地可以唔守規矩,
lx3p;[.ExUx8E 推手推車上自動電梯係好危險ga,跌落嚟會整親人ga! :mad:

gaye 發表於 2005-7-10 10:12 PM

有次搭火車 , 有一個阿媽帶住一個小朋友上車, {"w@W%b"mq&Y
大約 3 歲到, 一上車, 2 個人就搵個位坐啦,
}1e&i Mlq V 個小朋友座係一個阿婆隔離,個阿媽就座最左埋邊,
7Z-h8dP;r\ 即係依次序 : 阿媽 , 小朋友 , 阿婆 , 路人甲
G2_i jP 個小朋友又係百厭少少 , 好似身痕咁, 成日郁來郁去,
A-j"@Ori)OYg 咁佢一下唔覺意就 "hi" 到個阿婆少少, 個阿婆就勁罵佢, MZ pfX&Z*]
個阿媽就係當然係咁 say sorry 道歉, 又罵佢個仔,
B;X$e c2{'l)vo(c 但個阿婆好似幾燥, 係咁罵個小朋友唔停 , 又話冇家教, 百厭, 整污遭佢件衫等等....8oh7k{q;V4ZD
最後個阿媽就的起個小朋友, 唔坐, 企起身去左第二卡
4F|~,S:F!} 心想 : 其實只係整污遭左個阿婆件衫少少者, 小朋友當然係百厭少少啦,.w})Z,s'Tr~ T
係人細個個時都係咁, 何必發咁大脾氣呢,
P&q e8i#m-EX k 況且人地阿媽都同你道哂歉...

car021345 發表於 2005-7-11 02:25 PM

我見到有個ar 伯beer 住d傷殘人仕,大佬你唔係要傷殘人仕d企ar 話,結果傷殘人仕真係起身,我見我唔係好攰,我比果傷殘人仕坐lor,跟住ar 伯beer 下beer下咁真係好笑,佢好想同你嘈咁,口係到支支喳喳,我好僧果d似老扮野果D

旺角fit人 發表於 2005-7-11 07:47 PM

緊有啦,d 叔父 好........
q[ Jz2J.` 算啦,收口.

redhat 發表於 2005-7-11 09:52 PM

上到車,見到公公婆婆企得辛苦,多數會讓位比佢,話晒幾十歲人。
M3HT4F&k5m ijCl
[email protected]{1m4T(n1E1q 不過打尖唔排隊就5會忍,如果佢話我5敬老,我會答佢「老人家要帶頭守秩序,5好教壞D後生」!

hoho886 發表於 2005-7-11 11:28 PM

有陣時好多人個陣d阿伯阿婆推住ga手推車
X9l@/x^ 好似番大陸個陣/上電梯個陣,d阿伯阿婆真!{'\| Jw%H{$_0[7OX
係好鬼急ga,仲要拎住ga手推車,係d人當中
(f s"DV!@P,|)iB 閃黎閃去,但係d動作真係唔夠快,就會撞到側!MUN6Y7D"o
面d人,撞到你仲要好似係阻住佢行咁,其實
*whdv Z3l'T(_ 係多人,同埋自己行得快,撞到人姐.
3tAu1PR;w d-?'_7N,~.@qZ@:vR
仲有係mtr 火車個陣,ga車好多人,d
a$V+cDh{n 阿伯阿婆又會阻住左d人,見到有位,就立即
J.s.zA O T 走過去,唔理側面d人,就沖左過去,驚有人b K,bU-?+Rb
坐左,不過其實d人睇到你咁老,係老人家
^7YpE_#UP 都會比你坐,同埋有人制左過去,只係幫你霸
Ww7dE:}8D 住過位,唔比其他人坐,等你慢慢過黎,唔係
iF kK_`5bP]0Oo3A 諗住同你霸
v'A2Y{4vf 不過有d阿伯阿婆都幾好既,幫左佢,佢會唔Jnq Oo3u3W;b`e
該番你
9e;Kc#um __k7m
R9zl X3Z"^&U CT"s%K 仲有d阿伯阿婆撞到你,仲要可能罵你,不過其
*G5ox[ vU&cd c2X 實係佢自己撞到人*xp2O }"q*b ]$V1Sy

(s)R5y4soOT 雖然呢d唔係全部係我自己身上有既野,但係我
%f)Xj,K [(b"` 都睇過有d人係咁ga q\\&zs O]
2r/F'P9J}iS9_
仲有d阿伯阿婆你幫左佢,好似係你應該既,做/
C'ld G)^!n]P U 幫得唔好,又可能罵你

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.