娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fokeline 發表於 2005-7-9 09:42 AM

靚靚 星星桌布 [+]

我第一次貼 ~
_d/H.?l{2CR3R 俾幾分我啦 ~
+fh1A&u [h4E] (s3Pt e8j:y+`^&?
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-9 at 02:29 PM [/i]]

fokeline 發表於 2005-7-9 10:00 AM

點解冇回覆gei??

rongol 發表於 2005-7-9 01:45 PM

多謝分享

twh1110 發表於 2005-7-9 04:59 PM

果然係好令既星星圖~~)r%SW2[9V?8A
幫你push下

meatlover 發表於 2005-7-10 02:25 AM

我認為 [附件 2] 最靚, 多謝分享!! !

Asurada129 發表於 2005-7-10 12:57 PM

d 構圖好好喎~~~
HyI-H lF 而顏色方面~~~以不同既撞色來配搭成夜景~~~好好

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.