娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-7-9 03:14 PM

【EF人事部】 介紹好版友及好版主

[b][color=Purple][size=4][u]成立目的[/u][/size][/color][/b]$UWcH$Pl!QP
8ri9Knj(o F^so
[b]向大家介紹好版友或好版主俾大家認識[/b]Rt(J$f#s-KA
0ctCm#UR%tw

#|2l XKMpcf [b][color=Purple][size=4][u]成立原因[/u][/size][/color][/b]2]aj(r5qb

'AN+}/] U }cu [b]好電影同好食肆都可以推介, 點解唔推介埋好版友同好版主呢?[/b]Ut*^s kG
!X O2Y'mE_8XWq
响 EF 同陌生 member 交朋友, 往往同現實生活一樣, 當你唔清楚一個人嘅為人, 你對佢唔多唔少都有些少介心, 可能仲會因為咁而產生誤會, 往往導至爭端, 但如果有人話俾你知呢個人為人唔錯, 相信你對佢唔多唔少都會有個較好嘅印像. 3f D&Z+fCaw
jC:hZo/T K#^
响 EF 有一班版主義務為大家服務, 大家其實可以趁住呢個機會表揚一吓曾經盡心盡力幫過你或者幫過其他版友嘅版主, 以作鼓勵.
(H8x:c D7QFn 4CZ | I8h3n
_/wvp(t7T
[b][color=Purple][size=4][u]使用守則[/u][/size][/color][/b]
&V?ND%|/tpm rS
1UxQ Ib?4f~/\ [b]你個 post 可以有以下內容:[/b]A3a,W*oM
tJcm1W)@
1) 版友/版主名稱 (and/or 花名)
|cC'be 2) 識咗佢幾耐
|~0Xz\ E!^ 3) 通常會响邊度見到佢呢?
[Nl.V'dw 4) 推介/表揚佢嘅原因及些少關於呢個版友/版主嘅資料dY M]l xr
%{4r#G6w*y7^Je
$E p[WWBB#l
[b][color=Purple][size=4][u]Thread No. / 推介 List:[/u][/size][/color][/b]3g:v1t;\*f Zz
002     Gretzky (花名 Charlie) by 星星
'X4oKGY]E
2\ VukW[N5U [color=Red]請熱心版主間唔中 update 吓個 list[/color] :)d;Oe"u)k(K$q
gXk6P(L^IX!P-]#~
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-9 at 05:22 PM [/i]]

singgeihot 發表於 2005-7-9 03:15 PM

版友 Gretzky (花名 Charlie)

1) 版友名稱
DnQ[e)XB        Gretzky (花名 Charlie)
H.~HY[%C6Gi` Y'?Rwl_l
2) 識咗佢幾耐
{m(GcC Em*w+A\        兩個月左右z6RN1X,jZS
q7W+B0y'p%T#X`
3) 通常會响邊度見到佢呢?
4o4a"];JO!ueTR[J }        校園版英語 Chat Room, 吹水版 Chat Room, 時事政治區p,^e-V6KP B\
6IZ'[4`LqX,@
4) 推介佢嘅原因及些少關於呢個版友/版主嘅資料9_(\5O7e Tf&[]
       Gretzky (Charlie) 嚟自加拿大, 係一個上咗年紀:lol:、學識同工作經驗都好豐富嘅版友, 我有幸同 Charlie 一齊响 EF 搞咗幾個 Function (e.g. 英語系列, 飲食天地, 同埋一個即將推出嘅新 Function), 從佢身上真係學到唔少好嘢, Charlie 份人好低調, 响 EF 做咗唔少唔係好多人知嘅好事嚟提升 EF 嘅質素及 Diversity, 雖然佢成熟穩重, 但有時都好好笑同好玩得, 佢絕對係一個不可多得嘅好版友, 大家見到佢記住向佢多多學習呀 :)N.lW K?H}/_y

-d,LY8hf z;l [[i] Last edited by singgeihot on 2005-7-9 at 07:21 PM [/i]]

fmchelloauntie 發表於 2005-7-9 04:41 PM

1) 版友/版主名稱 (and/or 花名)6Y&HH-cwV,g^1y
2) 識咗佢幾耐
V[4be`1[ 3) 通常會响邊度見到佢呢?
,R0WT~QjIP0B 4) 推介/表揚佢嘅原因及些少關於呢個版友/版主嘅資料
v_0ccW a3R 1)crap ~Y#]4U vK*MB,K
2)幾個月...因為都係0係外國讀緊書,所以同佢傾過下~fGeMjli9v
3)吹水板,【玩具模型‧動漫畫‧遊戲專區】,【校園苦‧與‧樂專區】都會見到佢的~
6x*r$A1G"u j'G,p.GxQW 4)唔係太了解佢,不過知道佢係一個0係澳洲既學生,成日唔"汁"屋...好好人~好多野傾...不時加人分~

月月鳥 發表於 2005-7-9 05:21 PM

1) 版友/版主名稱:+_kX/hGefE
    樂壇渣Fit人
QJ7_ U$R
#aH$D `1?:L g;_G 2) 識咗佢幾耐:y`6d2g\$]cI.oe
    3個月8wnA&~)a|M@ G

hv"ar7x 3) 通常會响邊度見到佢呢?
6{[p.Y _| ]     基本上每板都有佢的腳毛,現常註aio
1U!n'e2?3MF"L [#l vy+{!C\jYk
4) 推介/表揚佢嘅原因及些少關於呢個版友/版主嘅資料
{V b$a(x      .)為人熱心, F3`.]w.Gq D
       板友有問題他必長盡回答,{p"] jA
       永冇欺場.
_"Q!|Z4XOq      .)有岩的事就必讚.'H&_ B Uc-PK;s
     .)說話有時可能「骨左d」,
Y \ g ~o        但全部都是有道理,
S C^\O bE{e}        為會員的榜樣

大波仔 發表於 2005-7-9 05:24 PM

1) 樂壇渣Fit人:igZ sP*Y0\
2) 兩個月左右卦tQ/RB4IIR:d F/` x T
3) 娛樂AIO/版務區
XVP'@F 4) 介紹佢既原因,因為我覺得佢D文采都好勁下
Y D1g u~ 成日替天行動,搞掂唔少滋事分子,句句都好勁..哈哈
NG*R;r6x Q\ 可能因為我字/詞窮得制...6Y-OyZ ?.~
我都向佢身上學左唔少野...
!aO#e\QL#}8{ I {;g O _zx g
響版務區解答到我尼個問題少年OK多問題...
2A M!W&x;bK 同埋佢成日周不時都響公司有空檔就上黎EF...加分,處理版務 b-bQz@S)SK
我覺得佢做版主做得幾"秤職"...tmS@D_)j1f
值得大家認識一下既版主...
,_ ` yzP5D}p J4x,ehK+_:U$c/J
[[i] Last edited by 大波仔 on 2005-7-9 at 05:26 PM [/i]]

will213 發表於 2005-7-9 10:10 PM

1) 版友/版主名稱:dqw%ST9\ |
    annie628
a\7J)vr0XX p6H T^b1p"[P4U db
2) 識咗佢幾耐:%v8vGTG7Nv%uF
    1 week only
/Et9m~4^ `f f3hj'p
v7M0N[IB? 3) 通常會响邊度見到佢呢?
5hM8D }q,p[     吹水版i6c&Y1X{|b
3fc,S/J,`'l_
4) 推介/表揚佢嘅原因及些少關於呢個版友/版主嘅資料
kJE WNN     發表的問題非常好... 好吸引我這種人
[HyNN~F     如: [b]男女關係方面[/b]
9m u x(B1F L[DitT          香港適婚年齡女多男少,女仔是否驚嫁唔出???? s1NA,T,`a;Kj&_,q
         中意生仔定生女 Uoa~&j'q
        [b]3^T5X5V`)O |l*g
        上班方面[/b]   5Pa1w^ PM1H i }
        飯氣功心呀,點解救呀?
_I1\ [*Kl*U         返工時,偷懶會做D咩?

yeahchan 發表於 2005-7-10 10:19 PM

1) 版友/版主名稱:0zDuPd6x FY5b
    Rika & homan3VB w|-{&b'?O
q$F _D7hib/YTe
2) 識咗佢幾耐:
5}\(x"WX,?1? N     唔記得luu
"L9O/Yyh
tfm6Yfe9fj'I 3) 通常會响邊度見到佢呢?
|&Z3e"C-ae!B/W     戀愛版 FJ2rU%bNC

9?fc dN 4) 推介/表揚佢嘅原因及些少關於呢個版友/版主嘅資料
q8h iQ0|     佢地實有d 有見地o既意見比人~幾好幾好

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.