娛樂滿紛 26FUN's Archiver

olaf 發表於 2005-7-9 05:34 PM

[11/7吹水加分題]大家「最喜歡看那份報紙」?

大家「最喜歡看那份報紙」?點解?^1I+JE aB!Mvc o
)WK?m#T{{M
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-9 at 06:21 PM [/i]]

olaf 發表於 2005-7-9 05:35 PM

蘋果日報.........
[ w+L PExg)~ 夠八、紙質好

月月鳥 發表於 2005-7-9 06:17 PM

我做工之後有讀報的習慣,以前讀書唔多睇報紙(要煲漫畫丫嘛),直至中三,某位師兄影響左我 ........佢個時看星島的,但我要同佢拗,所以我睇明報,而且那時的明報較多勁人的文章,我讀X科的.......
)\Xa{~ M$^ 宜家較喜歡看信報的副刊,明報的副刊已不及當年精彩 :^a E*vWd3\K
至於我鼓勵學生看明報,是因為我記得果時學校有得訂,對學生來說平一點 )]+Z;J8cJF_
而且,明報的內文報導用字用詞較精簡準確,適合學生閱讀

aa8116a 發表於 2005-7-9 06:53 PM

蘋果, 幾多野睇, 例如"解讀中國"的張華, 分析國內局勢精闢獨到, 但最近好似轉左人, 陶傑於社論及副刊的文章都值得一讀, 還有張五常論經濟, 李碧華, 蔡瀾, 李純恩, 左丁山於副刊妙筆生花, 波經馬經財經的編排都容易閱讀, 當然財經版不及信報, 經濟等報紙. 整體而言, 不錯 ! :P:P:P:P:P

wanmankit 發表於 2005-7-9 07:22 PM

我鐘意睇東方~點解?
Zc7{;Z7@6s S 其實我細細個就鐘意睇報紙...9_)FR)w1NY+UU
同埋老豆係睇開東方,(M3U q%HUd/Kr
雖然知唔好
R%OOIU,aD 但係費時佢勞氣,所以咪睇啦~
*X gi/_u'R5Q ~'O 睇咩呢?睇馬仔-.-唔係賭呀...
9MCw6\w5M2^&_ 跟住愈來愈大個
DKwp+Vy$i 就成份都睇(冇睇財經同馬仔)

wjc5461 發表於 2005-7-9 07:23 PM

蘋果日報比起台灣那兩大親中媒體報好多了6w;s[Y6O9E4X/\
當然---它的八卦也是吸引人的原因lh {O)`P T X.e
缺點---兒童不宜

i4826c 發表於 2005-7-9 08:17 PM

平時就睇開蘋果,
3M"ps*I%_na)\p\4j 因為屋企人訂,(Jav^ejxz
而且內容比較豐富。
S!o mA@ABv8x 不過如果有得選擇既話,
2x.[~RV6Y-|?'l 我就寧願睇星島同經濟。pyt2~6BgK
因為其地好似蘋果同東方,
MD^P*a 佢地都好鐘意用口語,
+Fg^`)Q 睇得多對自己既中文水平真係無乜幫助;
O x/XyGC 而星鳥同經濟則剛剛相反,o;^s4[UZu4a!w"g:C
佢地都通常用書面語,3_'A ?:LY!Of
對讀者既中文比較有幫助,~4ho&Y Mg&|
尤其係學生。1T5e/Z M%f7p
而且比較多地產既資訊(小第從事地產業);buEcB;Q @
另外南華早報都係一份唔錯既報紙,.nn!h4jr
英文用字又唔會下下用太深既字,
Uq6A$f'bX&_8P 而且內容比較充實。
W:Wl5}c"H7}+J 對中學生及有意進修英文既人都好有幫助。。。。

fatfatdragon 發表於 2005-7-9 08:24 PM

在唔同時期都有睇唔同嘅報紙. 東方, 蘋果, 信報, 經濟日報都有睇. 大學時想知多些經濟新聞, 覺得經濟日報幾好, 但後來想睇投資就轉信報, 好似啱口味d. 但做嘢之後, 就只睇蘋果, 鍾意副刊. (因為有追李敏嘅短文). 嘻! 有段時間有跑馬仔, 就會一星期兩天除了蘋果外都買東方, 想雜各家之大乘....

wind69 發表於 2005-7-9 08:43 PM

NNN年前明報ge連載小說最精采t7Ia5kQ%}2k2\
(Uy)hz!G&]|5vW,BS
NN年前死鬼天天日報ge成人版最咸濕
\ jf GR0vG
,hR#@SU m N年前東方日報ge填字遊戲最好玩&z8S;i@7q.fR
k \3Y'G.s
但係都已經係過去式lu[-T f j"r o
8G-i8\c*@h2u
今時今日,蘋果ge副刊就一定最好睇
*dP-N0WwO :D

joycejo 發表於 2005-7-9 08:58 PM

都係apple啦....佢地個封面做得好得意,有個apple...入面分析足球籃球既細節又好...OMP:k:L"f!RY
講娛樂又寫得詳盡....真係好好.,..港聞都做得好好
&BTM? D:T7S&spG \
Rfw Q/h#O:I E 不過我覺得最好就係佢地個封面,好識choose囉,佢地會睇需要...有娛樂又有新聞,體育都有d.@zI|%J7F_6a*j
唔似其他報紙咁次次都係囉港聞做封面

will213 發表於 2005-7-9 10:00 PM

東方日報
2^H}"fp'V5h,d
.v?k0v9t 細細已經開始看到現在...b'n2Z`1@jZ)P
o0d+_b3sG A
我最愛看副刊(介紹好食東西, 遊行資料, 新的科技...)
oh4L#Rq 另每天探視燈均有不同的社會主題,非常吸引

hayatokasami 發表於 2005-7-9 10:01 PM

我就最鐘意睇星島,最主要原因係因為屋企一直都係訂星島.同埋我覺得星島算係一份比較中性報紙,唔會話太悶,太刻板,又唔會話作野作得好勁,d報導真實性都算幾高.據聞東方,蘋果,太陽呢d作料作得好勁,所以我會選擇星島.而且每逢臨近會考同高考星島都會免費送d考試攻略,都幾有用.而我每次睇報紙都一定會睇四個版:港聞(包括國際新聞),娛樂,副刊,體育.基本上睇哂呢4個版你已經吸收足夠資訊.
|a!a2bYLb.hi 不過我屋企每逢星期日就會訂多份文匯報,因為貪佢有份百花週刊,有哂成個星期電視節目表同埋d劇集劇情

Gretzky 發表於 2005-7-9 10:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gundamman678 發表於 2005-7-9 11:21 PM

蘋果~~ 我係鍾意d唔妥政府、唔妥北大人既報紙呀!

simc23 發表於 2005-7-10 01:12 AM

都係蘋果喎~l(C7s8JP8b I`~/u
內容豐富 紙靚唔甩色
n}uI X ZeA 冇東方太陽咁浮誇
$@1s-^(t3u:z |?U 亦都鍾意睇佢鬧政府地產商;d!OG6FI c+Rs3O)E#Q
敢出聲 不畏權貴既報格

ilovelll 發表於 2005-7-10 01:21 AM

我無上面咁詳細分析
b LR#l2j-o6p/e 我睇東方都係阿媽買東方
c a5Bq(P{ k a z5Ler%EI+?Z
其實我係D手上有咩都睇o既人

raymond302 發表於 2005-7-10 03:42 AM

I like 蘋果
J5T4L.s1Rz The first reason is : they have suffiicient news.0H}vQ"d F_ Z
The second reason is : their tips of soccer betting are very accurate.
Q3H U2Doc The third reason is : my dad like it too.

red16 發表於 2005-7-10 07:40 AM

我还是喜欢看苹果,看苹果,对于我来说,自然首选娱乐版了...S|`/V*D.B+D^
苹果不光够八卦,而是全HK最顶级的狗仔队....
)QW}W3q0mem"nIh 而且,苹果的摄影师的技术和装备真是,看他们影的相就知道了...这点不得不PF他们。(}|&A-J-NctV+X N_#]
图都好大,其他报纸的好小气,要找图的话,唯独苹果。zU`#`w4s['P
ll.b/?)_
同时,还比较钟意明报,因为明报最初是金大侠开创的,作为大侠的Fans,自然也支持明报
(B9c NB'L1qNS2` 现在虽然明报被收购了,不过都成为老习惯了...
^p9v c!Wb8O*e#h 没苹果看的时候,会首选明报,另外就是特别喜欢明报的副刊,真的好好。izS/R9u
'p3} g-d1k7X/`
如果以上两个都没的看,会选择太阳报或者东方日报来顶上,临时顶着吧。
b d uv\,b+w y~!| 星岛日报和成报等等都看的很少了...其他的根本不看...3DS*arn
其实,有空的话,我一般都会以上四份报纸一起看

abcde1918 發表於 2005-7-10 11:22 AM

我最喜歡看太陽報,因為我呀爸成日都買太陽報*Zp(i~n8Yh#`$G4kM
我好鍾意睇太陽波經,好大原因係因為太陽報 @'IxZ$I@:[:A%sn
有一次,我睇太陽報時,無意睇到太陽波經,而我不知不覺地越睇越入神
:Q#U(PF'aK 自此之後,我就鍾意咗睇波,而我就對太陽報情有獨中

RahXephon 發表於 2005-7-10 12:30 PM

平日最喜愛睇的係蘋果日報,內容夠豐富,新聞、娛樂、財經、科技、體育、咸濕、副刋統統有齊,睇蘋果就好似睇雜誌,娛樂性滿分。
b{P ` Jv4Z
]/x.W(Fv't+j)Q 但係我唔係咁喜歡蘋果的新聞報導手法,太過嘩眾取寵。 車禍報導實有死人相,對死者異常不尊重。 風化案一定會花盡筆墨去形容犯案過程,務求使讀者如同身處其中,同睇咸故冇乜分別,更甚的會加埋設計圖片,如果受害人睇到一定會受更大的傷害。:(W+s_zD]7T
+Ap5kHI(T[V
其次係佢地的評論亦過於負面,逢政府逢中必反,冇錯好多時佢地係做得唔好,但鬧之餘都要比啲實際可行的意見,唔好好似唯恐天下不亂般死插爛插...
a {s"[[1w.a
"ufr&ch$d 所以我而家睇報紙通常睇副刋多,新聞都係睇番新聞報導好,至少可以見到小飛俠同趙海珠。 :lol:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.