屋企買慣東方日報,有時睇蘋果或者太陽
習慣看明報,廣東話比較少,評論相對中肯(不像其他報章喜歡罵街煽動)。國際新聞分析較深刻,朋友還有premium account,方便上網閱讀
apple啦啦~正一個字~
33 人投票,蘋果佔 (54.55%),暫時一支獨秀...........
點解「東x」成日話「全港銷量第一」?
[quote]Originally posted by [i]olaf[/i] at 2005-7-10 04:36 PM:
33 人投票,蘋果佔 (54.55%),暫時一支獨秀...........J(|G[*u!H{
點解「東x」成日話「全港銷量第一」? [/quote]
呢個topic係話喜歡咩報紙,唔係平時買邊份...
你可以鐘意apple但係買東x
同埋呢個founm可能只係有apple支持者,冇東方呢?5A.Bm/e+\8P
又或者d人唔投票呢?
+k&t3vC t7Lw
所以呢d野就睇下點去搜集資料黎做分析ja?-.-
apple daily 比較多體育(which is my favourite)4wjK J*A!b&nQ
k;[
同埋有多d 學界體育消息WN"H/IZ-m
7x,Q#{@"Ul `9C
印刷亦好dd#p'VOg
I
可惜成日有傳造新聞2hkc4`|
如果唔係應該會多d 讀者
教育資料就係明報同星島好d-SjH$lyF2Q0kR
東方同太陽成日畀我一樣gea 感覺
所以冇乜好感
scmp同metro 都各有各好
鍾意睇蘋果日報, 其一係紙質好好多,A'P0])xr
唔知點解"西方"個d 硬係覺得有陣怪味咁NrG&BNY
其二內容豐富, 香港國際新聞呢d一定有,
副刊更有一d 好update 既潮流資料,
包括電子產品,旅行,食譜,衣著等...{#W Ta5q1m6KaZM w
其三娛樂新聞最多, 星期四/五個份娛樂版,
去到 C4x 都有, 圖片又多又色彩好"\*f@|*?
最後體育版份波經都唔錯
但apple 都有唔好 , 報導太口語化,
文筆好似冇其他報紙咁好ts1oT
q
而且新聞版有好多相, 有d都幾唔應該登,
例如一d 車禍/流血既相, 佢都照登q8XKo3M&jF
同埋立場太過偏右
最鍾意睇星島.....s_QuDw{3H8u
因為星島d資料比較齊全,份教育版幾砦睇....而且份體育版唔似其他報紙咁大部分都係講賭波,多數都係講番對比賽既分析....
唯一批評就係d圖片質素差少少....
鍾意睇蘋果日報.(vN ~`)@GGNbO
因為睇慣睇熟.由創刊到而家
佢的內容較全面.新聞[color=Red]較搶[/color].娛樂[color=Red]較放[/color]%h9A
Ot {.B(~%_
副刊資訊[color=Red]較真[/color].波經馬經[color=Red]較準[/color]{OoT0^a7y@2lo
[size=5][color=Red]一日一蘋果.冇人呃到我[/color][/size]:lol:
[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-7-9 06:17 PM:0B y p-?KsD*zB6C
我做工之後有讀報的習慣,以前讀書唔... [/quote]6{N3er?;P
a z
o
n*E
講真我就睇開東方日報,所以一直都係買東方