娛樂滿紛 26FUN's Archiver

long winer 發表於 2005-7-10 02:54 PM

屋企買慣東方日報,有時睇蘋果或者太陽

matcafe 發表於 2005-7-10 03:23 PM

習慣看明報,廣東話比較少,評論相對中肯(不像其他報章喜歡罵街煽動)。國際新聞分析較深刻,朋友還有premium account,方便上網閱讀

conversekita 發表於 2005-7-10 03:51 PM

apple啦啦~正一個字~

olaf 發表於 2005-7-10 04:36 PM

33 人投票,蘋果佔 (54.55%),暫時一支獨秀...........
)l&w7UYta5F$B
rO3M^\ _ 點解「東x」成日話「全港銷量第一」?

wanmankit 發表於 2005-7-10 04:47 PM

[quote]Originally posted by [i]olaf[/i] at 2005-7-10 04:36 PM:
q4vo$[qG$L 33 人投票,蘋果佔 (54.55%),暫時一支獨秀...........J(|G[*u!H{

6d{(`1l9}E;^$J'r ])t 點解「東x」成日話「全港銷量第一」? [/quote]
U&H9|m/j'B*p 呢個topic係話喜歡咩報紙,唔係平時買邊份...
s)z4A"vW0ikj 你可以鐘意apple但係買東x
wg(c |~8a4GJG{ 同埋呢個founm可能只係有apple支持者,冇東方呢?5A.Bm/e+\8P
又或者d人唔投票呢?
kra)zQiE +k&t3vC t7Lw
所以呢d野就睇下點去搜集資料黎做分析ja?-.-

xman2 發表於 2005-7-10 09:41 PM

apple daily 比較多體育(which is my favourite)4wjK J*A!b&nQ k;[
同埋有多d 學界體育消息WN"H/IZ-m
7x,Q#{@"Ul `9C
印刷亦好dd#p'VOg I
可惜成日有傳造新聞2hkc4`|
如果唔係應該會多d 讀者
1Jl/H?P5r3L7|(Oe
_#wH2ZYQ+|3fMT 教育資料就係明報同星島好d-SjH$lyF2Q0kR

5OrI)fpDC 東方同太陽成日畀我一樣gea 感覺
7Q9T+v-aoL 所以冇乜好感
N,h5ndHv,u-v\
#},pg2Qv[ W Q)m)F scmp同metro 都各有各好

gaye 發表於 2005-7-10 09:53 PM

鍾意睇蘋果日報, 其一係紙質好好多,A'P0])xr
唔知點解"西方"個d 硬係覺得有陣怪味咁NrG&BNY
其二內容豐富, 香港國際新聞呢d一定有,
7N8Xw I6`W&pG t8C 副刊更有一d 好update 既潮流資料,
x'A R k/_ D|"c(v 包括電子產品,旅行,食譜,衣著等...{#W Ta5q1m6KaZM w
其三娛樂新聞最多, 星期四/五個份娛樂版,
j o2s`ON^(D 去到 C4x 都有, 圖片又多又色彩好"\*f@|*?
最後體育版份波經都唔錯
\&n#obw)K d3O4t0s+o{+x
-q'Xx Sp 但apple 都有唔好 , 報導太口語化,
_hB0Vdv8{SG7s 文筆好似冇其他報紙咁好ts1oT q
而且新聞版有好多相, 有d都幾唔應該登,
KE @?Li:W~F3w 例如一d 車禍/流血既相, 佢都照登q8XKo3M&jF
同埋立場太過偏右

NaTuRaL_GiFt 發表於 2005-7-10 11:36 PM

最鍾意睇星島.....s_QuDw{3H8u
因為星島d資料比較齊全,份教育版幾砦睇....而且份體育版唔似其他報紙咁大部分都係講賭波,多數都係講番對比賽既分析....
aJ]N&zu{ 唯一批評就係d圖片質素差少少....

魔鬼幽靈 發表於 2005-7-10 11:55 PM

鍾意睇蘋果日報.(vN ~`)@GGNbO
因為睇慣睇熟.由創刊到而家
'BZ2Q4wq-L.i 佢的內容較全面.新聞[color=Red]較搶[/color].娛樂[color=Red]較放[/color]%h9A Ot {.B(~%_
副刊資訊[color=Red]較真[/color].波經馬經[color=Red]較準[/color]{OoT0^a7y@2lo
[size=5][color=Red]一日一蘋果.冇人呃到我[/color][/size]:lol:

hoho886 發表於 2005-7-11 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-7-9 06:17 PM:0B y p-?KsD*zB6C
我做工之後有讀報的習慣,以前讀書唔... [/quote]6{N3er?;P
a z o n*E
講真我就睇開東方日報,所以一直都係買東方?taaO:b
日報,但有時買唔到,都可能會買蘋果日報
&g6A i5W ht m9q(b9^ ,而其他文匯報,大公報呢d我就一定唔會pV1KKk
買啦,因為果d報紙價錢一樣,但係內容就!D[1Kta@]
好多,唔會得幾頁.(Mg/oo+uz
#yeLZ9Z%vM
好似係學校果陣會叫你睇明報,因為內容岩
8Aqo_.r:j 你睇,字眼唔會好過份,但係我都覺得係幾
0J&TL*G` 好,不過都係太小野睇啦:(:(:(

gundamman678 發表於 2005-7-11 01:25 AM

東X 和太X報係同一個集團,但呢個集團都好鍾意用報紙攻擊自己唔妥既人。以前我讀間U既校長唔知有乜得罪佢地,所以有一排成日俾東X 針對,老作d野黎屈佢,所以我好憎呢份報紙。

Seol 發表於 2005-7-11 02:14 AM

蘋果日報~!!
%f&MP ~ nY{ D tips 都好準~!

安心 發表於 2005-7-11 10:53 AM

東方~N [|W/Df6W
因為成家愛睇~帶埋我去睇
j9X5~8f7cE 月睇月愛睇

woolycat88 發表於 2005-7-11 11:51 AM

[11/7吹水加分題]大家「最喜歡看那份報紙」?

#2  | N$g7sK

$C6Q JR]F 蘋果日報.........
8t'K5j Aq:d N([)QT 夠八、紙質好
jT&]`%X0JXU
&q|l ZB%X R 依家睇蘋果,但懷念以前既生報、太公報同金報!
8P.W!|!M#l0? (唔知有冇記錯佢哋d名?有錯請修正!)

旺角fit人 發表於 2005-7-11 07:35 PM

緊係  蘋果  啦
O(}zCh /EH6CA7fc n9B7f
d細都識講:一日一蘋果、大佬照住我

brightlee 發表於 2005-7-11 08:52 PM

I will read Mingpao'g R"C/XB0[9aA
em.. I read that when i was about kids4W}1`3g7b @E
in truth, Mingpao is one of the netural newspaper in HK t{,_)y2\
(in truth, every newspapers is bias in Chinese government now....)l5];?yc:S6AD7t$cM
!Vc G3f4dX9Wr$TCW4].o

0A0li7qt,^fd Take care to read the newspaper,.`P S ^qY5~
sometimes, u need to be digest the news, especially about poliitical stuff....

saki 發表於 2005-7-11 09:43 PM

東方日報 ~~`
Eb9`kH ^ZK 因家人經常買東方日報...
6iEGE#Jbe.EJ/Bw 唔知係咪睇慣左東方 ...
-XqZr!p!` P 揭到慣哂手 ~~qBC9eyS9c
反而睇其他報紙又唔多慣 .....

redhat 發表於 2005-7-11 09:44 PM

蘋果日報,網上有得睇。其他報紙5係無網上版,就係要收$,或者只有部分內容上網。

Little Boy 發表於 2005-7-12 12:10 AM

最喜歡的報紙, 當然是蘋果了!TT,s9tp([5x\)^

ZPbR/G 原本我是看東方, 但當蘋果出了之後, 便開始看蘋果了, 其間也看過太陽, 經濟等...+mi+?$jPh+X

!R7~ d,H8iu3kf1sk 我覺得蘋果平均黎講真係比其他報紙優勝[3M/m8AU]!?T)v
1. 它的出現帶來了報紙版面上一種變革, 令到其他報紙相繼效法
8z:[}3}W(yn 2. 它的排版, 比較簡潔, 有時候看到其他報紙, 總覺得它們把其內容文章編得密密麻麻的$g@ [B Qe BjM
3. 它好像還是堅守著不把頭版來賣廣告7dq(N%^%k^[IS6b
4. 它會接受別人的批評, 例如曾經有段時期太多色情內容, 在副刊內有太多無謂的日本比堅尼女仔相, 在別人批評過後, 它真的把副刊分開, 也明顯地減少了很多比堅尼女仔相 X JoBB*Mm Bm#@U
5. 至於內容方面, 它的社評, 專欄, 都很有水準, 不會偏激

秦二世 發表於 2005-7-12 12:26 AM

苹果日报。。
j g9l['cG,m 因为资料够新鲜。。
&c[W"E5v)vD 好多八卦的资料。。W;Tof[D9E7})@nG*l
很多报纸都揾不到。。:D

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.