娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Ninka2005 發表於 2005-7-12 09:11 AM

My opinion

蘋果日報 and Mingpo for sure because they are not sleazy like other magazines.   蘋果日報 has a lot of different sections on the website that I can visit.   hehe, my subscription to 蘋果日報 is expiring this month... hehe.$w+pX;l }7}B|

kRJ'Y_ Ninka

stone86 發表於 2005-7-12 11:14 AM

我睇蘋果日報,由創刊睇到現在,內容夠豐富.
S7W g*[ h F|W;lpI 就算副刊都好好睇.
[0Q;f3iGa9k 馬經有方俊輝都唔錯.1QY3O ou,r
不過我覺得體育就唔係咁好,唔夠豐富,好多都係關於賭波,其他運動少講. Oy:cJO
報社立場接近市民,唔會成日同政府講話.

stone86 發表於 2005-7-12 11:15 AM

[quote]Originally posted by [i]olaf[/i] at 2005-7-10 04:36 PM:
+K,`0Aw x[hZ#E 33 人投票,蘋果佔 (54.55%),暫時一支獨秀...........Lg;}YC`:HQl

9[{qD5KL 點解「東x」成日話「全港銷量第一」? [/quote]
i3uKp)B Nkd6mObX+S0b
6y'\]f/t$m
東x好似用自己的調查報告的

bigfish 發表於 2005-7-12 03:25 PM

我認為揀報紙通常會揀d 政治理念相近o既報紙
"\v7N/{~ M 好似有d 阿伯親中國就揀東方, 思想比較自由同追求民主就揀蘋果
~ps+xX5X Xw 其他人成日以為呢兩間報館d 新聞唔可靠, 其實可信性同明報差唔多, 我睇開明報, 有d 料報導一d 我認識朋友o既事件, 但往往同當事人所講有出入, so 睇邊份都好, 唔好信晒就得

sohozhk 發表於 2005-7-12 11:55 PM

#3 月月鳥都有料喎

奇怪,投票選項竟然可以冇信報?`?)j ~"z ?
我中學時代已經睇信報,當時仲影響左學校轉訂信報,影響埋學校的老師轉睇信報。當時信報仲標榜是「政治經濟」,但現時只以「財經報紙」掛帥,依家,我都好少睇。反而,每日都追的是李怡專欄!

bcheng123 發表於 2005-7-13 06:23 AM

最喜歡看明報
0ah0w:F.Pb4w3d 因為睇慣睇熟,細細個老豆係睇開明報,明報晚報

冬蟲早 發表於 2005-7-13 08:26 AM

我以前就係學校就有訂開明報w tovCo.i
睇住佢 d 水平一路一路咁跌落去M(C@(ld.Z
而家仲多左好多吹水新聞咁
?!R#ms*I|%D:M4W 所以都冇訂lu
e3u1AG?0xo 而家轉睇星島 OWzoZ
d^.A X^z
至於apple 就
*T J-V iQl4x 只睇娛樂板

LMQ 發表於 2005-7-13 08:52 AM

計計下發覺原來蘋果開始賣既第一日
:q3o7jD$zl&W M 屋企人已經開始買蘋果~ ^;Pg%ob
一來無東方咁多油墨,唔駛下下搞到睇完都要洗手/Yf2J5g2~ Pq
二來覺得d料多過其他好多份報紙
7SP(iFd2^%T 由其係星期五果日,娛樂版都最少起碼4十幾頁~

kaigi 發表於 2005-7-13 02:36 PM

我屋企睇萍果日報多,找工先買東方(家人要)
+]/^8Hg'sne[h 我緊買萍果,因為睇波經, 東方講波個d tips 多數唔準 開對家
@ c4l(S`X+\8b6|;O 萍果d 字好睇d (個人意見)
fKC(O} :ReS:nj%V8E*d6Z
不過我覺得香港報紙應該講反多d 本地體育
9|Sm FjC[ 介紹下本地一d 運動員 我發覺現在香港運動員俞來俞難生存
|E.QK7Q0{ 而家又整咩馬術 項目 向運動員的唯一財產開刀.?*d3h2t DC5~
搞到d運動員一d 自尊都冇

ming8964 發表於 2005-7-13 03:25 PM

主要是明報, 其次是信報!!!

毫無疑問是明報,看我的會員名稱(MING8964)便知.(說笑而己)dtf8k| d'\yQ1Sp;{
明報是伴著我成長的報紙, 其優點如下:2I.A5u(\,Vm/wm0A
1)新聞報導比較中肯, 少灑狗血及搏出位, 和太陽東方蕷果有所分別.
#J ^1T;~.S [ 2)所用中文比較正統, 較少文法錯誤.z5G9V p!F]q1f!H
3)校園版有聲有色
nJ0jF0kl)K.tN 4)副刊及週六日體育版不錯.
/h S4m2iC$tnj2T 5)最重要是無搭d兒童不宜內容, 合一家大小閱讀.DV w I5W#vYE9\
信報副刊經濟政治評論水平甚高, 多讀有益, 吹水都多d料吹!!! i V-UBj,N-^ |Bn
太陽東方只是鹼濕版大公報人民日報, 睇得多都變白痴(義和拳)!!!!

睇我唔到 發表於 2005-7-13 03:44 PM

蘋果日報gt9HT T.V]
因為係學校"城"日有d功課係要係報紙上找一段新聞黎做隨筆,但係係學校訂購果d報紙d新聞好難先抄到野,但係係呢份咁神聖既蘋果日報上,好容易就能搵到能夠打救我既資料,所以我最愛既就係呢份蘋果日報~

Heymen 發表於 2005-7-14 01:49 AM

蘋果日報...
e8L'y.c5R,C!X 點解??E;?+Q#gE
佢D文好口語化..睇完完全都唔洗諗.....)i1e(L-a~@V*w^
有陣時有正野睇...

leolyk 發表於 2005-7-14 03:18 PM

東方啦 1['~CX'P?.h
一黎我既家人都睇開東方mS{k,MpJ$q
二黎我覺特東方講野唔會y曲事實/bP a-@+O\
真係好重要既先會放係頭版

pirlo 發表於 2005-7-15 12:47 AM

明報-@:F'J*t(}!O
因為佢講野唔會太賤
7x,N]4{(?6A1Pc 同埋佢冇成人版

yiphbmail 發表於 2005-7-15 12:17 PM

我最鐘意太陽7I M"E3z)a L"Y o
由細細個個陣開始+c]+p)by `
太陽以前有份副版{月亮}
8d)Ma ZB%t 多相睇,又大份
/K5c p/~"j 而且價錢平過人地
'eyY\ANx6i}_ 其實報紙講的嘢有幾多係真架._([MP\,|m-` ]I C/j
我通常用十分鐘睇完
:g(j/\&Y8o dQ 再用十分鐘去忘記
6zd'v.A/o%o 仲有
7]k H@\ Vxb 我幾鐘意太陽馬經
@.j2k-ww*l b z#B 够簡易$IEur!T:S5Bkm
最重要一點,DWI)f5b
就是幫我揾到錢
ao#{+nw j 其實睇newspaper
:{qg-Y.| 都係得個知字
e#Fm |;ek T 吾使咁認真
{)x$ZIv6C!t 但求佢俾到我娛樂:}.JFI`1W"P
又幫我揾到錢
/\G%H Wf0P^+RT 理得佢

畢球人 發表於 2005-7-15 11:37 PM

經濟日報幾好啊~p5k'R0L9~
論娛樂性,一定不及蘋果日報,但論世界經濟、金融等等就較豐富~pj#Y&D&w2dEG
加上對於喜歡買股票的朋友來說,睇經濟日報可以學到很投資知識等等好多東西的~
UM/]sm R!w@%r!d 所以對於想多些了解世界經濟大事的人,睇此報實是一個不錯的選擇~

wild9394 發表於 2005-7-16 05:27 AM

星島日報 s#N!p([Vm+J5e
no choice at San Francisco
L9nY0QT)^a#_P 明報 just start 1 year ago in SF but the quality is too bad compare to 星島

rest365days 發表於 2005-7-16 11:30 AM

結果好意外, 自己喺街 / 搭車好少見人睇蘋果, 反而成日見人睇東方,太陽.9Vv AD3? y [&A2yS]
另外, 加咗個[參與投票的會員]顯示, 唔錯, 幾好野!

pignose 發表於 2005-7-16 10:07 PM

蘋果日報,我每日都會去佢個網站睇報紙。鍾意既原因係佢既港聞版好睇囉,好似未見過佢地讚過政府一句半句,一有位入就大駡特駡﹐我就睇得好過癮啦~~

kk4683 發表於 2005-7-17 11:44 PM

買就會買東方
O3X;H(_ I Cj 因為要睇多d資訊性既報導
)a*KV6Fh0B&Q:q 又冇明報咁悶
#y I*p:y9R"m%F_ 但係會上埋網睇蘋果

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.