娛樂滿紛 26FUN's Archiver

olaf 發表於 2005-7-9 05:34 PM

[11/7吹水加分題]大家「最喜歡看那份報紙」?

大家「最喜歡看那份報紙」?點解?
yW-w Jej"G,z&M f jPK8\5o\T9|
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-9 at 06:21 PM [/i]]

olaf 發表於 2005-7-9 05:35 PM

蘋果日報.........p-ZE;j:}#Ge lcr,b
夠八、紙質好

月月鳥 發表於 2005-7-9 06:17 PM

我做工之後有讀報的習慣,以前讀書唔多睇報紙(要煲漫畫丫嘛),直至中三,某位師兄影響左我 ........佢個時看星島的,但我要同佢拗,所以我睇明報,而且那時的明報較多勁人的文章,我讀X科的......."}.@-Xm N N Oq*j
宜家較喜歡看信報的副刊,明報的副刊已不及當年精彩
-L'yD`],?q:b? 至於我鼓勵學生看明報,是因為我記得果時學校有得訂,對學生來說平一點
g4xci3N,\:P7g 而且,明報的內文報導用字用詞較精簡準確,適合學生閱讀

aa8116a 發表於 2005-7-9 06:53 PM

蘋果, 幾多野睇, 例如"解讀中國"的張華, 分析國內局勢精闢獨到, 但最近好似轉左人, 陶傑於社論及副刊的文章都值得一讀, 還有張五常論經濟, 李碧華, 蔡瀾, 李純恩, 左丁山於副刊妙筆生花, 波經馬經財經的編排都容易閱讀, 當然財經版不及信報, 經濟等報紙. 整體而言, 不錯 ! :P:P:P:P:P

wanmankit 發表於 2005-7-9 07:22 PM

我鐘意睇東方~點解?1NfI*{&FA/X
其實我細細個就鐘意睇報紙...td*?&Gp*C
同埋老豆係睇開東方,%o,K0gxw GQ h}
雖然知唔好
!BN-CO,IYM 但係費時佢勞氣,所以咪睇啦~
_z:~H)yMkKa 睇咩呢?睇馬仔-.-唔係賭呀...
G2r&N!ER c7sg4P2h U 跟住愈來愈大個
:K)fU8@0AZ8@ 就成份都睇(冇睇財經同馬仔)

wjc5461 發表於 2005-7-9 07:23 PM

蘋果日報比起台灣那兩大親中媒體報好多了qYC j/I,S h
當然---它的八卦也是吸引人的原因
^.X6IKqt 缺點---兒童不宜

i4826c 發表於 2005-7-9 08:17 PM

平時就睇開蘋果,
EL }h$d#h5KgL 因為屋企人訂,3oya+uS \
而且內容比較豐富。
Y/^{y]Gg N xUZ 不過如果有得選擇既話,
Y{!EfX:Y&hN 我就寧願睇星島同經濟。e&b2}zel2\ zJ
因為其地好似蘋果同東方,
![a*O7N!xF'kJ 佢地都好鐘意用口語,
q8qc]0rT"c%Q!{ 睇得多對自己既中文水平真係無乜幫助;
nh6d9~o8w2H6E e[ 而星鳥同經濟則剛剛相反,Ev*`YEir
佢地都通常用書面語,w4q:U&@r G#IXl J
對讀者既中文比較有幫助,lJ/A;?A:G
尤其係學生。 d`A#ZAD4\6Rl
而且比較多地產既資訊(小第從事地產業);
1cH8YMW#n9l)O$m7_Y 另外南華早報都係一份唔錯既報紙,6WfS#Q1im
英文用字又唔會下下用太深既字, snq3K p
而且內容比較充實。
3D f)N2}G+DO-Xx 對中學生及有意進修英文既人都好有幫助。。。。

fatfatdragon 發表於 2005-7-9 08:24 PM

在唔同時期都有睇唔同嘅報紙. 東方, 蘋果, 信報, 經濟日報都有睇. 大學時想知多些經濟新聞, 覺得經濟日報幾好, 但後來想睇投資就轉信報, 好似啱口味d. 但做嘢之後, 就只睇蘋果, 鍾意副刊. (因為有追李敏嘅短文). 嘻! 有段時間有跑馬仔, 就會一星期兩天除了蘋果外都買東方, 想雜各家之大乘....

wind69 發表於 2005-7-9 08:43 PM

NNN年前明報ge連載小說最精采
!t1e7Q ^ BZ.gQ8@ ^4o9AM/x `7Y!v"?
NN年前死鬼天天日報ge成人版最咸濕l An^"w9M$m#{
qDJ J1x u
N年前東方日報ge填字遊戲最好玩6G3N%xbVB8u#aQ

[3VUPk nFTw0g1k*t 但係都已經係過去式lu
8L*oIJQsX:pQ K o_,y%}
今時今日,蘋果ge副刊就一定最好睇}z`~\TA:U
:D

joycejo 發表於 2005-7-9 08:58 PM

都係apple啦....佢地個封面做得好得意,有個apple...入面分析足球籃球既細節又好...g,Sk-gs:W
講娛樂又寫得詳盡....真係好好.,..港聞都做得好好4? HU X9c8d#dqs
A3U i wc eL[
不過我覺得最好就係佢地個封面,好識choose囉,佢地會睇需要...有娛樂又有新聞,體育都有]1l/QCS#S"BT
唔似其他報紙咁次次都係囉港聞做封面

will213 發表於 2005-7-9 10:00 PM

東方日報 [7ld$_Tf7q X

6j)E @j6ak 細細已經開始看到現在...*kr1nj0\ zF.b

!oW4O2b"~K;j6a.B 我最愛看副刊(介紹好食東西, 遊行資料, 新的科技...)
!eQ:I^C\1BeG 另每天探視燈均有不同的社會主題,非常吸引

hayatokasami 發表於 2005-7-9 10:01 PM

我就最鐘意睇星島,最主要原因係因為屋企一直都係訂星島.同埋我覺得星島算係一份比較中性報紙,唔會話太悶,太刻板,又唔會話作野作得好勁,d報導真實性都算幾高.據聞東方,蘋果,太陽呢d作料作得好勁,所以我會選擇星島.而且每逢臨近會考同高考星島都會免費送d考試攻略,都幾有用.而我每次睇報紙都一定會睇四個版:港聞(包括國際新聞),娛樂,副刊,體育.基本上睇哂呢4個版你已經吸收足夠資訊.m;W]/m5N/qf8Ec
不過我屋企每逢星期日就會訂多份文匯報,因為貪佢有份百花週刊,有哂成個星期電視節目表同埋d劇集劇情

Gretzky 發表於 2005-7-9 10:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gundamman678 發表於 2005-7-9 11:21 PM

蘋果~~ 我係鍾意d唔妥政府、唔妥北大人既報紙呀!

simc23 發表於 2005-7-10 01:12 AM

都係蘋果喎~;IW pb}O6K,lm
內容豐富 紙靚唔甩色
0N:D$D M$n:R#i6i 冇東方太陽咁浮誇
]*l.U5c,e`O^C 亦都鍾意睇佢鬧政府地產商%H!XE+[#yl!H
敢出聲 不畏權貴既報格

ilovelll 發表於 2005-7-10 01:21 AM

我無上面咁詳細分析
Oj qX D5mN 我睇東方都係阿媽買東方%S%P1}"?}2~$o&t"w
9?#~*` bDnO9K![
其實我係D手上有咩都睇o既人

raymond302 發表於 2005-7-10 03:42 AM

I like 蘋果
R#qu`a&x The first reason is : they have suffiicient news.
6u gJ*oXd+LJ"HS6O7u The second reason is : their tips of soccer betting are very accurate.
m.lD f k ^ The third reason is : my dad like it too.

red16 發表於 2005-7-10 07:40 AM

我还是喜欢看苹果,看苹果,对于我来说,自然首选娱乐版了...i1U;{8L#jk ]%i0N
苹果不光够八卦,而是全HK最顶级的狗仔队....
-\C:j$FZ2J^Q.B4n? 而且,苹果的摄影师的技术和装备真是,看他们影的相就知道了...这点不得不PF他们。
3C9xI4a o1AaS)u 图都好大,其他报纸的好小气,要找图的话,唯独苹果。$@ j*}JjLn

/|"S#Lz#lQ[X 同时,还比较钟意明报,因为明报最初是金大侠开创的,作为大侠的Fans,自然也支持明报
!c,w-L"f;s 现在虽然明报被收购了,不过都成为老习惯了...
r)Zxw"EcNp 没苹果看的时候,会首选明报,另外就是特别喜欢明报的副刊,真的好好。
k\xLg.\X '[\7jWiNytE
如果以上两个都没的看,会选择太阳报或者东方日报来顶上,临时顶着吧。
-v3z1C;J(M1x 星岛日报和成报等等都看的很少了...其他的根本不看... cKn'pBN
其实,有空的话,我一般都会以上四份报纸一起看

abcde1918 發表於 2005-7-10 11:22 AM

我最喜歡看太陽報,因為我呀爸成日都買太陽報}#TTW6Cgw*~1]?O
我好鍾意睇太陽波經,好大原因係因為太陽報d"L2Txv8GY,K
有一次,我睇太陽報時,無意睇到太陽波經,而我不知不覺地越睇越入神
Yp$d+q2PU 自此之後,我就鍾意咗睇波,而我就對太陽報情有獨中

RahXephon 發表於 2005-7-10 12:30 PM

平日最喜愛睇的係蘋果日報,內容夠豐富,新聞、娛樂、財經、科技、體育、咸濕、副刋統統有齊,睇蘋果就好似睇雜誌,娛樂性滿分。r1@:B5pQ#a_c4\
5\e}^#wT r
但係我唔係咁喜歡蘋果的新聞報導手法,太過嘩眾取寵。 車禍報導實有死人相,對死者異常不尊重。 風化案一定會花盡筆墨去形容犯案過程,務求使讀者如同身處其中,同睇咸故冇乜分別,更甚的會加埋設計圖片,如果受害人睇到一定會受更大的傷害。:(
)[lay!Hi |5P0?/G P1AnE+a
其次係佢地的評論亦過於負面,逢政府逢中必反,冇錯好多時佢地係做得唔好,但鬧之餘都要比啲實際可行的意見,唔好好似唯恐天下不亂般死插爛插... }[$})hrI |4mm

*S{-{7b&y9H&zw 所以我而家睇報紙通常睇副刋多,新聞都係睇番新聞報導好,至少可以見到小飛俠同趙海珠。 :lol:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.