娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lv123 發表於 2005-7-9 08:16 PM

下季賽馬,港台不播了‧大家有何感覺。

覺得好惱的。商台無咁好聽的。我覺得港台那班主持好有火花的。好有生氣的。現在無得聽。好無引。什麼好看、好聽的節目都無了,工又找不到。香港俞不可愛。

faison 發表於 2005-7-9 08:29 PM

brother lv123...is da girl in ur pic call有賀美穗???BY V"H OA8Q8@
plz reply thx alot...

updown 發表於 2005-7-9 08:35 PM

[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2005-7-9 08:16 PM:
q.Dz1A E%b0qt8G 覺得好惱的。商台無咁好聽的。我覺得... [/quote]s0Um4s)og4P1y
陳華楝好攪笑,,但你好似post  去吹水版好D噃!!!!!!

zuku 發表於 2005-7-9 09:01 PM

播唔播都唔緊要i/R^*O3|w]
聽都係聽881啦

亨九利 發表於 2005-7-9 09:17 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hkmkcheng 發表於 2005-7-9 09:21 PM

新城是財經台, 播賽馬既可能不大,
B*~hL,XIK#A0~ 咁'乖'左既商台巧合地有糖食

費事高 發表於 2005-7-9 09:38 PM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-9 09:17 PM:c5_,w&pa1zh`0U|~
[i][size=5][color=Red]新官上任三把火[/color], 有強權冇公理......[/size][/i]:mad::mad::mad: [/quote]m j1I u1l E

4^/G&\T#A!~Y!P 我正想寫呢句,好似話係佢唔鍾意賭馬,所以就要唔準播?f:gj)spK8J]9d
唔知我有無記錯呢?(記錯的話,請各位更正小弟:P)

吳嵩 發表於 2005-7-9 09:48 PM

bad news

小豪豪 發表於 2005-7-9 11:00 PM

冇癮,一向唔睇商台賽馬

gundamman678 發表於 2005-7-9 11:51 PM

唔播馬,對我無影響,不過有這感覺:
4fCW}O4cn 9B] XN0Y&V:p;A3JF
1. 曾特首既霸道第一擊;+j H#q.i.S5\
2. 港台開始被政府操控了;

bbqbbq83 發表於 2005-7-10 12:02 AM

[quote]Originally posted by [i]lv123[/i] at 2005-7-9 08:16 PM:
z:s9P sG5_ 覺得好惱的。商台無咁好聽的。我覺得... [/quote]
B;P!s$M9RDX^ 商台唔係唔好聽,係果個張福原有問題姐

superman88 發表於 2005-7-10 12:14 AM

唔鍾意賭馬

stone86 發表於 2005-7-10 01:17 AM

[quote]Originally posted by [i]亨九利[/i] at 2005-7-9 09:17 PM:
!Hl7o`5D [i][size=5]新官上任三把火, 有強權冇公理......[/size][/i]:mad::mad::mad: [/quote]
-MO f l n:s3f7ZO :iD)t jxmc!@
s0{sQeex3g
都唔明點解唔可以播,真搞錯呀~J.g]^K,Mlc@fj
港台真係好聽d架
$f/~*~R _,L2Jo 雖然無左標叔,但佢地生鬼好多
!j/FU`isp+g#P+^ 高官只想唔好比人鬧-t|X3E6g(k
現在香港無晒d好火的人係度啦.*@n f5w&\LC
真悲哀呀

stone86 發表於 2005-7-10 01:21 AM

港台發言人證實在下個馬季停播賽馬,同時指出四月底已擬定停播時間表,下星期一將就此在立法會說明。
u\H1f C 工商及科技局長曾俊華(相關新聞 - 網站)早上說,港台在下個馬季將停播賽馬節目,有關共識是政府在兩個月前與廣播處長達成的,下一步會研究落實有關決定的細節。
e2C*K'jV1f,P)bC 他強調,上任兩年以來,一直與廣播處長就港台製造方針進行討論,[color=Red]希望港台可以善用公帑,製作高質素節目,避免與商業機構競爭 。 [/color]香港電台發言人其後也表示,港台內部早於兩年前已就這個問題展開討論,主要是考慮節目發展的策略需要,以及如何應付財政資源緊絀問題。今年四月底,港台管理層就停播決定擬訂工作時間表,為免運作混亂,計劃在馬季結束後才公布,而有關決定已知會工商及科技局。今年六月,賽馬節目的去留問題在社會上引起關注,港台內部對於落實這項決定作了進一步討論,並準備下星期一在立法會說明。今次的決定是考慮了公眾利益,希望巿民諒解。
Z-r(\%ll8c'B :IKg`Z w@D+X
港台製作人員工會說,有關共識等同政府插手節目製作同安排,是干預港台編輯自主。
eC9i"qTB]V u~5W5Fi
港台評馬人陳華棟表示,假如港台兩個月前已經知道停播賽馬,應該一早向公眾交代。他又謂,港台未經諮詢,就與政府就節目安排達成共識,損害編輯自主和威信。L$PO(PNL
G b"B-a x|!j
[color=Orange]不知所謂呀n-FRsQi:L
唔好播新聞呀,商台夠播啦[/color]:mad::mad::mad:6J@6x~sE
o @f|:?p2A[
[[i] Last edited by stone86 on 2005-7-10 at 01:24 AM [/i]]

kaigi 發表於 2005-7-10 05:58 PM

點解政府班人話 點就點,有冇諮詢公眾>?gSb9Y)pB[:q
有好多公共設施 ,貧窮 問題又唔見做野做得咁快

ming8964 發表於 2005-7-11 02:30 PM

咁攪法!!!港台實玩完!!!

工商及科技局長曾俊華(相關新聞 - 網站)早上說,港台在下個馬季將停播賽馬節目,有關共識是政府在兩個月前與廣播處長達成的,下一步會研究落實有關決定的細節。
u3Lox*TKL 他強調,上任兩年以來,一直與廣播處長就港台製造方針進行討論希望港台可以善用公帑,製作高質素節目,避免與商業機構競爭。"V9Pi U$uf'a$kh2~
上述言論等於叫港台執笠, 如香港電台避免與商業機構競爭, 停播受歡迎節目, 收聽率大幅下跌, 到時D淫賤高官反口, 話你無成本效益, 大條道理要你收檔, 為中央, 香港班左口魚除去眼中釘, 立下大功.
U&r"~add9i 因此無論喜歡賽馬與否, 也要力撐港台.
$^'zaS;jh 註: 播賽馬一年百五萬太貴, 其實只是小數目, 無無謂謂辨馬術都掉幾億落海, 是藉口而己!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.