娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-7-9 10:22 PM

原來BT真係好偉大

[size=6]玩左BT唔係好耐,
b2vsR#a(` ~^X+L`#R!R:a
好多英文歌,好片(哈哈...............)都可以搵到,*C*@3O P1D&Y.iA

*@3M&ja/c}zC BT體現Internet及寬頻的偉大[/size]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-9 10:48 PM

唔係呀
hH"cU HK&s+e 依家查得咁嚴
EJ*e Bs bC 您先黎玩'Gjz ?3B ZG](w1D
風險會唔會大d呀

新經濟學巨人 發表於 2005-7-9 10:51 PM

老老實實,我都係一知半解喎,6K#jqq8Y G
;xz0F;X9c
種子是否來自自己電腦,作為server分發他人呢?

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-10 01:29 AM

您去HK3X個BT區Bk+f)J"ko#?8f r%ap5L!^z
上面有幾個置頂topic
*_n R"M3k~ 有詳細講解原理 / 用法 / 教學 / tips,Ke+vc"XI9`2J
自己慢慢睇啦"NF,Hl7\:@`d
小弟以前有份做架:D

新經濟學巨人 發表於 2005-7-10 05:08 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-7-10 01:29 AM:
w]n3RX{TA'D`G 您去HK3X個BT區9O0ceo"IGiq
上面有幾個置頂topic
b%wnX.|}joC@ 有詳細講解原理 / 用法 / 教學 / tips&U`l1W(@(_,y,H^e(v
自己慢慢睇啦#z}"`Q:h2cN?}f
小弟以前有份做架:D [/quote] TZ+fz4a"N"Hr#Q

G4r h%o{V4?!i 嘩,版主,你咁勁抽架,精通各路門派招式

kjkj 發表於 2005-7-10 10:58 PM

HK3X個BT區
e:gG!R @5H.B3g9s
,IY^o\R9mO$m 有bt區價咩??

新經濟學巨人 發表於 2005-7-10 11:01 PM

[size=6]我用開Morpheus,
h iuD%E;D6NZR t#e.N&N\eL
近排見雜誌教人用Exeem,a.C&M,~2n$n+aTx
'\ qD7t+\yBp
我都係覺得Morpheus好少少![/size]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.