娛樂滿紛 26FUN's Archiver

frank226 發表於 2005-7-10 01:12 AM

如果同成龍隻揪,你覺你會否嬴?

如果同成龍隻揪,你覺你會否嬴?

樑少 發表於 2005-7-10 01:15 AM

好難講架啵-.-pJa NT o_ ^M1R~M
打架7成實力3成運氣.....Dz/M6s,b O)p!C
一半一半
C%gOtRm[q 佢拍戲ja~
~a.B6^#NKa 打唔係好掂我覺得

spector.R 發表於 2005-7-10 01:17 AM

剩係講個身型都輸哂la...~ 點打~
*XQ#d/b,`~ 不過我諗佢d 身體機能已經開始退化~~~~~~
+w.T8o,v2q+|'jj C 李小龍一拳都可以質暈佢~
(m%J X'[ dXO )v0A1Q@8M8` tfYG
[[i] Last edited by spector.R on 2005-7-10 at 01:21 AM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-10 01:24 AM

個題目好似問「你」同成龍喎
Y%q*[wB$IR 點解你地用第二d野比既??

meatlover 發表於 2005-7-10 01:27 AM

同成龍鬥[color=Red]"大鼻"[/color]佢實贏晒... :P
,@u ]a+k]'G)];g xg2@1O)U!mK
[[i] Last edited by meatlover on 2005-7-10 at 01:43 AM [/i]]

老鬼X 發表於 2005-7-10 01:32 AM

實KO佢啦! vrm/I1De'p9} NDk
幾多歲人呀!佢
BRYUMi\e6y 打沙包都唔睇佢啦Yh2e#lZ)z'SH@%l
退休把啦!大哥

gundamman678 發表於 2005-7-10 02:12 AM

嘩! 你地當人地咁多年武打經驗係流架! 人地話就話拍戲,但成日咁練,佢d反應都不知幾快,同埋佢一眼就睇得出你想點啦! $D Q"j!u']"Eq3G

8UfA#yB6r N-R3A 我諗無練武底子既都幾難同佢打。

SEEK 發表於 2005-7-10 02:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

c1c 發表於 2005-7-10 02:19 AM

我相信我應該唔夠佢打...話晒佢都食過夜粥,
b;L0VD8xf/L j 但我會收定幾把刀仔有機會就"片"埋去!!

老鬼X 發表於 2005-7-10 02:29 AM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 19xx-6-30 02:12:
0G x j.DR)C 嘩! 你地當人地咁多年武打經驗係流架!... [/quote]
W*e&m#u5yB R'lC gundamman678兄
`ds W8xx m'NX 大哥梗係唔係流啦!t/Dbh,`.[1Mv
只係我認為佢應該退落黎
(RihEW sL 好似周潤發先生咁
:o*aL'E C;YtL+^ 想人唔記得佢
BgdITT 多過想人記得佢

Chingy 發表於 2005-7-10 05:57 AM

i think he will win
-MeD$@\3@ why dont we say Bruce Lee and Jackie Chan fight.who will win?

Seiko1130 發表於 2005-7-10 06:01 AM

[quote]Originally posted by [i]frank226[/i] at 2005-7-10 01:12 AM:
,A ^c6g.\iL 如果同成龍隻揪,你覺你會否嬴? [/quote]
b(Dy E7B;]2wL
-@aOjVc*f:Sw&v+E 如果成龍唔用手﹐唔用腳﹐唔用頭﹐唔準郁﹐我稔我會贏﹗我好有信心﹗;)

fatfatdragon 發表於 2005-7-10 08:59 AM

始終他搏擊知識比我豐富 (睇佢身邊保標幾好打就知) 好難贏. ....

garyecon 發表於 2005-7-10 09:47 AM

[quote]Originally posted by [i]Seiko1130[/i] at 2005-7-10 06:01 AM:sM,DuZ)\
#|'d&o"Li9_8B{7o

#jBa7b8v/h 如果成龍唔用手﹐唔用腳﹐唔用頭﹐唔準郁﹐我稔我會贏﹗我好有信心﹗;) [/quote]&`CsC@sQB1v'G
9z%A6I)tD$a%I
好!!! 我鍾意呢個"比武"方式

miserable 發表於 2005-7-10 12:49 PM

過多十年我一定贏

大優勢 發表於 2005-7-10 02:20 PM

你們全部人練多廿年到死
*D0O#fSzB1Q N
5a5Rnj&god 你們練到超人壓咩?????Uy ~8`,I
如果連超人壓都唔識就咪出聲NG7?T KgT

wG:m+M*J`+e$a [[i] Last edited by 大優勢 on 2005-7-10 at 02:23 PM [/i]]

kaigi 發表於 2005-7-10 05:20 PM

我會win
YZ$Ea){ h!^H 因為我在同佢打之前買重保險

亨九利 發表於 2005-7-10 05:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

updown 發表於 2005-7-10 06:00 PM

[quote]Originally posted by [i]frank226[/i] at 2005-7-10 01:12 AM:
r.szPzp t)@ 如果同成龍隻揪,你覺你會否嬴? [/quote]r.V9qn7t{] O%k:u,u
你話同成龍個仔隻揪,咪好 law!!!!!!大把人話sure win   haha

RyuII 發表於 2005-7-10 06:14 PM

其實我估佢想問依家成龍老左有冇可能打贏佢
E!K$O RGG+]u L1z)RP#F1v
佢雖然老左, 但佢每日操幾個鐘, 普通人唔係咁易打贏佢, 因為我係普通人, 所以都打唔贏

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.