娛樂滿紛 26FUN's Archiver

清揚 發表於 2005-7-11 09:21 AM

[12/7吹水加分題]討論你地會不會忍讓一個曾經得罪自己的人

我一定唔會退讓既,甚麼退一步海闊天空簡直是懦夫的行為,你系咁諗人地唔一定系咁諗,佢系識咁諗就唔會得罪你在先,窮追猛打你在後la,所以一定要搏命,你搏命而輸都叫有性格丫,你搏都唔搏就拂袖離開幾樣衰ar!!!d|z"v!X(o

A @/?P_k{^-[ [[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-11 at 02:50 PM [/i]]

adamas 發表於 2005-7-11 09:28 AM

有時我寧願當儒夫V0w6[mGf-?#qBl
因為我奶過野n9V!]?@
就算我無做錯, 受傷果個都係我, 一時忍唔住氣要承擔既後果可以好大
Z1e td:F|BfCxw!f 呢個陰影都夠我品味半生`P2t.De5H
就好似遇過火災既人怕火咁S*EE'gl G
你可以話我無膽
C f+v9C R,k"XM 我認

清揚 發表於 2005-7-11 09:39 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-7-11 09:28:
6{A?I*@V u$A 有時我寧願當儒夫
Ccq.Zp 因為我奶過野
uFO%{ \-?r+\ 就... [/quote]
%h`G%s:p/|5yF 我話人ar,唔系火ar.

adamas 發表於 2005-7-11 09:43 AM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-11 09:39 AM:HrTw ]*xs9u(?

,~6m~3xOR{w 我話人ar,唔系火ar. [/quote]&mON K#v
jlq(^9dDj0n)V
我都係打個比喻姐$Y+lpt K*k
見過鬼怕黑
6SQ*hSC7f n:}|&Qw 忍得過我都會忍/v |}5G?'U4eL P
儘量避免撐到行

清揚 發表於 2005-7-11 09:47 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-7-11 09:43:b'Ku%w/i%b0`

qWEij S#ub
3w,e;dl$eO:l 我都係打個比喻姐
]\ d6P5n W+^,Dln7] 見過鬼怕黑#pL0Dx)K6bO6b8]N9[
忍得過我都會忍3WvqtY
儘量避免撐到行 [/quote]
y }(w"Z)Oc/O NQ ....................:(

發表於 2005-7-11 01:15 PM

睇心情....

hkcitywong 發表於 2005-7-11 01:52 PM

又將戰場搬黎吹水版

清揚 發表於 2005-7-11 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-7-11 13:52:
a:I)s.z { ]Z 又將戰場搬黎吹水版 [/quote]Pw"p(W#pw H7\
咩戰場???呢D系意見調查,唔識答就Save,唔好攪攪震!!!

simen022787 發表於 2005-7-11 03:16 PM

形勢人地強過你咪忍lor........

hkcitywong 發表於 2005-7-11 03:16 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-11 03:03 PM:} ba4P'}} S/JUJ
5Y ` H.`0WA%u|a+d
咩戰場???呢D系意見調查,唔識答就Save,唔好攪攪震!!! [/quote] k l3bm!d.g?v

;a%jx6P HTj"`w XTz/u.i?d%V

hoho886 發表於 2005-7-11 05:05 PM

我多數一定唔會忍讓一個曾經得罪自己P!oeOIhR
既人,因為佢得罪過你,仲要忍讓佢,C:K:l:S*zw(uZ#P
呢d野我就唔係好做到,不過始終都要睇:y&uK)V ^M
下樣野係點既,如果對佢係有影響好大,
*aGTT:x 就會考慮下既,不過自己都要,咁就死都)mn%a`1h
唔忍讓啦

kaigi 發表於 2005-7-11 05:31 PM

我唔會再忍,一定同佢死過

gundamman678 發表於 2005-7-11 06:00 PM

有時無發生係自己身上就可以講得好輕鬆,但實際上又係咪次次都可以咁做呢?f_a @0iAw$]:n G

%y~2Ci5A7kjD6c 如果得罪你既係你老細,而你份工又好緊要,咁你仲會唔會企到咁硬同佢撐呢?
3H,m,C iH lh )g2B"hm/?m9u
好多時做人都係要睇風頭火勢,可以撐既,好多人都會撐;但撐唔過既就唔好唔顧後果咁去做,第時後悔既一定係自己。4^-G6z;Xf
j8m9b})ME
下下都撐到盡,無彎轉,呢d唔係叫做勇、叫做man,而係叫做蠢!
|3z4}X)[ 0lkG.@&Bx _
聰明人係會睇時勢去做事既。/sFkX9@/@

-{&b_/T9j[3o [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-11 at 06:03 PM [/i]]

wanmankit 發表於 2005-7-11 06:30 PM

曾經得罪自己既人都好多嫁~q,P/l*A]o{
唔通個個都同佢撐都行晒咩~}&k+W$^ T
人地唔好受,自己次次都係咁火自己都唔會點開心掛...
*L0G]HS 所以應該睇下果個係邊個,係好朋友或者親人就唔好咁啦...
8lL&[7sL-`z!b xL }5@ 成日見~唔通日日都係面阻阻咩
XZ0p;Z`c0j0Ue 其他人都唔好係咁,因為可能係你遲d阿頭...

tvben 發表於 2005-7-11 06:38 PM

青年時學校年代的我絶對不會容忍任何得罪過我的人....h#DxP0_D
我甚至會想盡辦法以牙還牙....
l?O%d2[7UU!t 但當由學校出到社會工作數年後就改變了這個想法...
1fN DE WX'~
pB]5E R&U-_!M.qU-o.U 其實什麼為之得罪呢??? 有時候好難界定
&V \sw8I3W 比如你學校考試出猫...俾人告發...算唔算得罪你呢???8~(i*wwW(T-j
好似早排睇學警雄心咁...吳卓羲的角色 做證人 令吳浩康的角色坐監又是否得罪呢???mvk?QU3qlm`#l"R2n*j
好多時候人只會看到別人的過失...已看不到自已的過失....4JD%jXjn#E.p
7U2EXyE#S$G"dP
另外就算當真係有人得罪過你...咁你唔忍讓他...甚至乎得罪返佢...咁又如何...有什麼結果呢?? 換過角度...你也在得罪佢呢....
{cgDGNI0k d9x!~2rd ID$q*M
其實無話會唔會忍讓一個得罪過你的人....@`"g5J _o{+L^
應該每次都要對事不對人....並非要為忍讓而忍讓.....
{~5l.i+Ns-vaup 只要你覺得是對的事....跟本無需忍該任何人.....可以講道理是嗎???%|9jV1M1OF

/w ]|a`Fd;c 另外...當然亦要看情況喇..........2|Q-j*Y5z$Pcc
上面有位人兄講....形勢比人強既時候咁就算是對都要忍讓喇...'K sx:J&@2C$E2o
我覺得好有道理.........
cY#^'k3D}Ld 6M2|N*}U+C*p)e:g4I2G
比如人地幾十人.....你一個人....你又可以唔忍讓嗎???'zL#S6^|
你老闆得罪你...你又可以點樣還手呢???apT"n `S^ p

-@?AzY.}T 其實呢個問題真係幾有趣.....qtiu1Uv$dH U1jN$B
你依家有冇睇創世紀呢....你認為古天樂的角色做得對嗎???0M8SL Ba+_u
他完全唔忍讓得罪佢的人...倒頭來他開心嗎???
L {F1``9}6n 其實做人都係平常心會比較開心....
i6kL};n/@P xu&RA$N
6\ i-Ug)r.}lH__ 發下脾氣當然無問題.....
5J,JC.xb!I;A 但經常記住邊個得罪過你....日子好難過呢...
[;nM;PajX 同埋我唔覺得退一步海闊天空是懦夫既行為喎....
v;M Lf"_T 反而我覺得是一個好高的境界....自已都仍然未能做到....^_^
)w;[9s~zqX![R ;);););););););););););););););););z`*Juy8Ms']

{LK ncLYPlM [[i] Last edited by tvben on 2005-7-11 at 06:42 PM [/i]]

wjc5461 發表於 2005-7-11 07:07 PM

年輕時候脾氣較燥,在外受氣拿家人出氣+t n)Y7D/bQC
成家以後受氣也不易生氣
,EGa1W2P7Nb 人生苦短----氣壞何苦

旺角fit人 發表於 2005-7-11 07:33 PM

唔會,掂同細的交代。
B b.Zs/}%PjC 江湖事,江湖了斷。

csstudent2003 發表於 2005-7-11 07:40 PM

其實要看看要忍讓甚麼事情 , 若只是小事情如讓座就應該讓他 , 若涉及大事如被屈須理論時就不要忍 , 而且還要看看那個人得罪得你幾深 , 太深就一定不忍 , 若只是得罪你少少就忍忍佢

趙子龍 發表於 2005-7-11 08:34 PM

呢d好睇(林)場表現架波 可以係好小事但係佢係咁係到串你又話你淆底咁你會唔會忍呀?S[0k n@1Ik4x
所以話無論小事大事都可能忍唔到架波
G:MI9~.]4ixW
.Txw%GYe K [[i] Last edited by 趙子龍 on 2005-7-11 at 08:35 PM [/i]]

清揚 發表於 2005-7-11 08:45 PM

[quote]Originally posted by [i]旺角fit人[/i] at 2005-7-11 19:33:d\|0jQi*H
唔會,掂同細的交代。fwrof%f_E
[color=Red]江湖事,江湖了斷。[/color] [/quote]
U4[:Q$PZF| 我鐘意呢句:D

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.