我呢??"C+oi-QO$r_
就要睇下當時心情 ~v(t8s
q
z*|Zv
心 情 好 ----- 咪 忍 下 佢 ...
心 情 唔 好 ---- 佢 就 死 梗 ....
會忍,但係5會讓。f+u|_{g
慢慢等機會,一次個十倍百倍咁還番比佢!%xf#h!}lcy@
e5W.Z\&sl2X
爸爸話過:出得來行,預左要還的。
忍一定要忍 係我閣下既意見...
世事成日會好巧合 你既對頭係你工作上會幫你好多 就算點都要忍
有時D野真係話唔埋 有時你忍左佢 佢知錯 可能當你神咁拜\3HHJYkN d8Y4FA
其實我都忍過好多人 日日係咁俾人串都忍 我係男仔 係好多女仔眼中可能我好無用
但係其實串我班男仔 日日返到屋企部機神左 打機 都係要我幫手
佢地有黨分派永遠針對既唔會係我 點解?因為我忍 同埋幫得罪過自己既人W$leVRV,H*|
你係以德黎令人服你 當有一日你真真正正咁過佢 佢無得返身 一世係你之下 咁樣就可以唔洗忍佢
nZe8_X
以上係一種心理戰術黎 忍一時可以換取咁多好處 點解唔忍?你讀緊書唔忍佢 同佢鬥 出黎做野你會有好處咩?你做緊野 你同佢鬥兩敗俱傷 老闆炒哂2個有好處咩? 有冇得罪過自己都好都要忍
忍到俾人睇唔起都忍 因為有一日全世界人都知道你唔係佢地之下 只不過係忍佢地咁樣先令人服你
退唔退讓, 其實是很講求環境是怎樣, 也很考驗著一個人的智慧
T$@4Vo(`;Pb
U#I e6_$M y
如果在那刻, 如果你唔讓係會令自己蝕底, 咁就梗係要讓喇b$oazAn*B p#]
如果唔係, 讓唔讓就要考考智慧
有時, 讓人地會令人覺得好似是懦夫行為
但很多歷史故事都告訴過我們, 忍讓, 其實是一種手段, 一種權宜之計
有些人會為成大業而作出片刻之忍讓, 有些會藉著忍讓一個得罪過自己的人來顯示自己的心胸有多闊等9wQ#I v"TSamxb6jc
pV'ubU,i x7C
至於自己會否作出忍讓... 我想, 我會首先看看環境喇ZTP$G1GD2@
如果是可讓可不讓, 那就要看看這人在自己心中的位置了w9I'F+XQ
lA(n
有些, 可能是微不足道到不想花氣力來"不忍讓"
其实争吵不是一件好事来的。。0N/?a!Rb{]
QD
有些时候可以容忍的话。。3CU)mP'sK(`
w
就容忍咯。。
不过也是有限度咯。。:D
忍唔忍,其實真係要睇情況~咁又唔一定係懦夫既~
咁唔通明知人地形勢強都仲要衝埋過去呀~咁最後蝕底既只會係自己~
係咁既情況下~忍下係對自己最有利~咁點解唔做呢~人係要學識變通既~!MT `QT0g$G
忍一時之氣~可能事後想返根本自己無需動氣~L3_jEW6d
S c[
凡事都唔忍,咁只會成日壞事~人地都唔會睇好你啦~/W&tD0|K%CN,m
正所謂百忍成金~哈哈~bW$oA
v
不過人既忍耐始終有限~所以做人唔好太得寸進尺~要學好見好即收~哈哈
[[i] Last edited by city1220 on 2005-7-12 at 12:32 AM [/i]]
咁就要睇下佢因咩原因得罪我啦~,如果係大家意見唔同而發生爭執咁我都可以忍,因為每個人有不同意見係好正常事,冇理由要個個都聽哂你話ga ma.但如果佢係無的放矢,冇野搵野嘈咁就一於同死過.不過有時都要顧下團體利益~,如果成組人度討論緊d重要野而你又同人度嘈,咁就等如漠視團體利益,咁情況我會忍,冇理由因為私人恩怨而影響到其他人ga ma.不過有時忍得就盡量忍,咁先顯得你大量,唔會同其他人一般見識.而且君子報仇,十年未晚,大庭廣眾同人嘈始終都唔係咁好睇.好似越王勾踐都忍咁耐啦.更何況如果得罪你人係好鍾意周圍點起d火頭你就更加要忍,因為你唔同佢嘈都有大把人同佢嘈.不過我覺得自己應該先反省下,睇下自己有冇錯地方,如果真係冇先好考慮同人嘈,咁話你贏面都大d啦
睇情形啦
忍同讓係唔同層次 \k#[*cuKf'_ \(r
有時啞忍只會換來更多委屈
但基本上忍係會冇咁蝕,因為忍可以得到事件平息,減低雙方磨擦,往往會比好勇鬥狠gea搶唻得好
讓就更難.........rOIerTO
因為係忍完仲要主動奉獻
eq 一定要高先得
無論點,對人凡事我都忍得就忍ll)y9Iy&_3f \
有時會轉移發洩,eg 打diary 打哂d 唔開心
之後又乜事都冇#\BNl%q`
q]6JaMZ)dlZ
多一事不如少一事
大家和氣一團始終係最好
忍让的话,如果不是什么太大的问题,忍就忍了吧...
真是,多一事不如少一事啦。
一团和气多好啊...
举例来说,就好像在网上,是最简单的一种了,虽然你明知自己没有做错。但是大家都知道在网上和网友发生争吵的事件真是非常的平常了。
虽然你是没有做错,但是,当对方缠住你,非要和你理论,分个高下的时候。这种时候,除了火气越来越大之外,试问,你手上没有其他事情可做?不用开工或者做其他事情?
成日把时间耗费在此类完全可以说无意义的争吵上?一日才宝贵的24小时
如果同佢嘈,自己立場無錯的話.Nk%n}^1bG \
就一定唔會讓,一定要撐,得罪都冇咩問題架.
唔好比佢意氣風發呀.$_H@&T5C_&Y7~&t/o7P
中國人比較仁義,所以有時自己無做錯都話要讓,所以成日比人蝦囉.
[[i] Last edited by stone86 on 2005-7-12 at 11:31 AM [/i]]
呢個話題下 太多唔同情形發生 所以一個答案一定答唔晒
%oq4ziM9vg(F.K
得罪我個人要睇下係咩人, 1, 親人, 2 陌生人 3 朋友 4 同事 ....
得罪我 0個件事 又可以粗略分為 1 大事 2 小事 ....W
AwC4d,Ake5}0E5y
我0既環境: 我比佢強 定佢比我強
r3U$H3o@i
忍讓後果又會係點 唔忍又會係點
呢個話題太多變數 *@XELUb2iW5o`#B
-V:LGW7OGo%p
只可講下 大部份時間我做法會點
主要睇佢係對人 定對事囉 佢對人人都係咁 我唔會忍讓 佢靜係對我係咁 我會先檢討自己
忍得到我諗我都會盡量忍
講道理既講得通我會退讓X~Ol
y"R0T*B
如果下下爆粗果d就多數唔理佢地)\6T!f"f0Jm
除非真係有d人下下都趕盡殺(世界上真係有呢d人=.=)5o0{Fh&qC,z_
如果唔係都多一事不如小一事
反正吃虧既唔係自己dO3on7Tt.J)J
無謂為左少少面子搞到自己面紅耳熱
能忍则忍"Fo'K~vO|'mBZD0v
退一布海阔天空
[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-11 09:21 AM:
我一定唔會退讓既,甚麼退一步海闊天空... [/quote]
我100%會
因為我讀基督教學院
耶穌教導我們,,要寬恕別人8ng%k5?m?*M
依家我都有好多仇家,,佢地有打有鬧U9{,Ctt
不過我都冇mind過
我最憎果D有口話人冇口話自己果D人,好似系Sport板咁,佢地叫我忍叫我和解我原本系想既,但諗深一層你地叫我忍我就忍ar,所以我一而再再而三咁出言踩碧咸當一次測試,若然我以不實的事情踩碧咸你地都忍到咁我咪和解low,可惜你地卻一次又一次令我失望,有D版友仲話我痴又話我傻......................算了,以後唔去Sport板lu無謂再提,唔去就乜事都冇,當我讓步low
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[color=Purple][b]唔該,討論還討論,有d咩自己私低下先傾[/b][/color]
忍不忍,看個人修為吧~~
當然還要看是什麼事情:oyE_$p ]!a~dE
所謂"[color=blue]忍一時風平浪靜,退一步海闊天空[/color]":lol::N Bz;l3|
你不的不承認,嘴巴是長在別人嘴上的!:(
別人怎麼說是他家的事,你又何必跟他爭執不休呢?
只要做的事沒妨礙/傷害到其他人,你管他說什麼?$F#[+rT#l^X8{ZK
M
` T
I6|x;u
難道忍耐一下都不行吗?是少了一塊肉還是少了一塊皮??|\
QwXrR;V
(有....那麼嚴重嗎?) :mad:
要只到世上有很多病人他們所受的痛苦比你們苦不知多少倍!!:(
他們痛苦一小時,一天...都不是!!!wC*K-WI\'P'l
是漫長的痛苦,他們都忍下來了.... x\zTW6n]
再看看自己,是不是比他們幸運呢??
再說不能忍耐他人,你就會生氣...yF(x6uqt
值得嗎??就為了可能是一件小事!!!-G$Z%l`0v F;D+P
Z
人生苦斷,何必讓自己那麼不開心??
學習怎樣寬容他人吧,這樣你會過得比任何人都開心/~R-E| ~m6Wa,K
若還是無法忍耐的話
給你一句話
原諒他人,是最大的報復~~]Ty ~3^^0V H
#f&j@[QU3]:K
性情比較好一點吧? 0(."_".)08q3GgQ2[-\rSxL
O5PI|W
這是小弟小小意見;E0JIo6f^u2K%i*e
;););););););)f oCk$A'sdr
[[i] Last edited by hideaki on 2005-7-13 at 06:26 PM [/i]]
我相信
"世界上沒有永遠的朋友, 沒有永遠的敵人, 只有永遠的利益" 和
"今日留一線, 他日好相見"#S-E5G%j5AG mZ.[
如果用正當手段反擊都還可以, 如果用不法手段, 只會摧毀自己.
我覺得好難一慨而論
我會以結果為目標
如果而家死沖都報唔到仇ga話不如忍下9I&lRV;u;i6w
等有機會先反擊仲好@ T@o"]'d/vx-E
h7x
當我報到仇之後懦唔懦夫已經唔再重要啦~