娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Heymen 發表於 2005-7-14 01:47 AM

我睇心情既...心情好咪忍下佢lor, 心情唔會咪打鑊佢, 我做人就係咁簡單

MaxFigo 發表於 2005-7-14 05:12 AM

咁要睇下個嚴重性la...{F0g t[1yC2BI;v:r.]
如果佢殺我全家咁梗係無得忍la...
c)o$l c.hb
r$N \X J5Y7@ 但如果只係因為[color=Blue][size=5]討論其間意見不合[/size][/color]ge....
d$Z t6pRY 就一定無隔夜仇loA d E-g&Mo!A

%pn"z Ju 有時唔係話忍唔忍讓ge...
e6w J&Z N)_qc 應該係話體唔體諒je
X|C ~[%ZzTxa
(a$W1a w9~Q 要體諒人ma...
N Ol-s#I:K#mi0J!o!lA 樓主話...我係咁諗...人地未必咁諗 ^[0S4[D)^k
計我話....要人咁諗....自己就先要咁諗
jowR4@
gl2r6s/~ 下下起哂鋼咁...人地自然會跟住起鋼....搞搞下咪變左得罪lo&G N.I8CF
$fOs#mo6ZaD_
你要體諒人地有人地想法ma!人地唔體諒你,係人地問題,擺明係佢錯\U0fZ;pz4V}/Om
既然公道自在人心,你又駛乜咁在意 ??
*KKV*|aw'DU |"[7gi 2Ye KV+P Z(h
最後我想講....退一步海闊天空...非儒夫行為
syM6_J:|[ 而係智者ge行為....同有教養ge表現

清揚 發表於 2005-7-14 09:57 AM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-7-14 05:12:
nm avw0?+rUD 咁要睇下個嚴重性la... ~Gx3QnBv
如果佢殺我全... [/quote]4`1BlA1r]p
意見不合系平常事,我相信冇人會放在心裏,但因你的意見獨特而被人取笑就一定冇理由去原諒......那些人取笑你根本系侮辱梗你

清揚 發表於 2005-7-14 10:00 AM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-14 09:57:${ M4z(_lX \

8@ }*p4MvQWy } 意見不合系平常事,我相信冇人會放在心裏,但因你的意見獨特而被人取笑就一定冇理由去原諒......那些人取笑你根本系侮辱梗你,好似我話我斷左隻腳咁,條michael86咁都笑一餐既,又話乜野費事比人話我蛤傻仔咁 ,根本就系侮辱,我冇必要退讓!!!

銘少 發表於 2005-7-14 10:09 AM

唔會,我點都會做佢一獲既,不過…又係唔可以俾條女知
6`Q6N5S*t Lei@ 如果唔係又發顛…除飛佢係我同條女一齊既時候小我啦,{~ Ed1YoQD&y4`*P
咁我係歌時先會唔還拖

清揚 發表於 2005-7-14 10:10 AM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-7-14 05:12:0F$AJf"Z)X}
要體諒人ma...
z(p8z3CY;F 樓主話...我係咁諗...人地未必咁諗 wpeV tL_x|
[color=Red]計我話....要人咁諗....自己就先要咁諗[/color]
6\-u,B6M|6{ [/quote]pVQk Qhg9Zt
你都識講要人咁諗....自己就先要咁諗la,人人識諗就會收口la,洗鬼搞到而家咁咩(sport板D罵戰).

hkcitywong 發表於 2005-7-14 11:19 AM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-13 03:37 PM:Zkgj*~-X
我最憎果D有口話人冇口話自己果D人,好... [/quote] ^,Hle/~.c2u
9fl^)G%?3`M!k
6yiN&\dYv,Fn&u
你都真係好搞笑,你呢d叫和解? 和解之前要踩下人地,你冇野下話? 如果國家與國家之間用你個邏輯去和解就真係死實,等如阿美國話射支導彈去上海,睇下中國有冇反應,冇反應咪和解羅,有反應就中國冇誠意?Mh%G;q"ty?
1O(K+M_"|
如果真係咁既話,我相信你去到邊度都俾人針對!!

MaxFigo 發表於 2005-7-14 12:04 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-14 10:00 AM: k5^"r{*F/BO
[quote]Originally posted by [i]清揚... [/quote];Jw(SO1\)X8@

~b9`/waU?
(}B4vp`!C!_-C@ 你自己都識講...係你亂咁踩碧咸去試人ge容忍度...
9U`zZ F:h3R 咁唔知你咁算唔算得罪人呢..??
*l-K:~C \u
8m%q7Q B9g wLH 如果係你得罪人先ge...又有咩資格去話人地得罪你..??

annie628 發表於 2005-7-14 12:44 PM

正所謂世事無絕對, 凡事留一線, 日後好相見.
ejkZK:s5_M
BX ]9s#Y P@9\ 我係一個唔記仇同無咩機心既人, 唔開心既野,好快唔記得既啦!X}2ehF%o9`
(^P1x*vm"G)Zs
其實做人既野, 一定要互相遷就, 互相體諒, 唔係你讓人,就係人讓你既啦,,@qK6J!@7x"C
無須斤斤計較邊個讓邊個,正所謂退一步海闊天空, 無謂成日記住邊個得罪你,q1G/E%^cvoHG
搞到自己成日唔開心, 得不償失呀!  
.V"E{6Rxv!} KMY!s&?)O3V
所以我會睇果件事係咩事先, "忍讓"個範圍好大既噃, *|DL5~F,^,k},N
而我絕對唔會因為大家以前既過節,而針對佢或特登為難佢囉

清揚 發表於 2005-7-14 01:18 PM

[quote]Originally posted by [i]MaxFigo[/i] at 2005-7-14 12:04:
r.U&Q`y2?-m Hu^:Q0L"{b ]
TW[e!G3j_rO0?_ _
A]-J5Z'k-z%ci
你自己都識講...係你亂咁踩碧咸去試人ge容忍度...PPE:v*wD1l
咁唔知你咁算唔算得罪人呢..??
IPR5^%Hc
T z^dK3K*x 如果係你得罪人先ge...又有咩資格去話人地得罪你..?? [/quote]zx7RGI
  如果你地一早收口我一定唔會再出招架喎,同埋我已經收斂左一排la,系條米尼在我收手後仍然出言挑戰,一味叫我忍但一路放縱自己人攻擊我,佛都有火la,唔怪得我......
7W:x4` |dSI U   系我得罪你地先,我有錯,但我收手後仍有人咬住我唔放就一定系你地錯!!!(呢個系我地決裂既重點,一日唔解決都冇計可傾)
!z5A v,s!U'O   系我同米尼講過以後不能共存,但唔代表米尼可以以此為借口出言挑戰我,須知道不能共存可以河水不犯井水架

清揚 發表於 2005-7-14 01:23 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-7-14 11:19:
|3IM;PI v5]
m\z V1U P %d.S1V[tN9g0kl

J ?;znRKGw"l 你都真係好搞笑,你呢d叫和解... [/quote]p5C8?"W&w:Yq&t
你地明知我果D系不實事實仲同我開波,搞笑D喎,一個殺手冇帶槍殺人同警察借而警察又借比殺手一樣咋YJcq AN0@Q&r J6w

WF|:}*? [[i] Last edited by 清揚 on 2005-7-14 at 01:24 PM [/i]]

leolyk 發表於 2005-7-14 03:11 PM

我會忍
:Oj8fpB:qW 因為人人都會有犯錯 m,t;f M5X+i_
如果個個都唔忍未世界大亂!?
4n$i;T;`kK7z C$_G 同埋我相信自己點對人
5uZ/@'i%[x,` 人地就會點對番你 ~

安心 發表於 2005-7-14 06:29 PM

我咩都忍嫁~ ?Dd?P
就算踩到上心口~都當無事囉~.]R*M)}"e
我好少發火~因為發左火都無野嫁啦~t{h l-ODF
一你係死~一係佢亡m*|`,cAS-Ue
8nI(Lw7l)a:c
不過係我食緊野俾人搞我就即刻黎火

月月鳥 發表於 2005-7-14 09:03 PM

再嘈禁言

清揚 發表於 2005-7-14 09:14 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-7-14 21:03:
9A"Q _0XA,^D+r Ax 再嘈禁言 [/quote]
.~v\5sSq}N,rKo*H 禁low,呢度D人系咁架la,我見怪不怪,剩系識禁自標不治本,要跟進點解D人會嘈才是皇道,可惜冇人明呢個道理,可惜............

brightlee 發表於 2005-7-16 11:10 AM

If people are really againist u... they will fire u up in here....
*CR s`*x},f that's my comments..................

calbeetuta 發表於 2005-7-16 11:19 PM

例如我響school)r2`(v1Pa4_7Jr
大把老師得罪過我gar la(f3v-r/wh6NW
咁又可以點wor.....
9}#k)i)~^ 唯有忍lor

警員甲 發表於 2005-7-17 05:55 PM

之前有條友由小學欺負到我而家..(真冤家路窄)
"G]%\8Do@ 後尾今年學期尾..知道佢有d fd要轉校+{9tf)[&D4J_ oN g
我就趁果陣同佢講..
S(xb xLlS0z 0k"kf O'H!?rKH
之前你點對我..下年...10倍還返俾你。%u ci:H:I"Jyp

LV0MVxA:of7F1y 我一定食住上..等佢試下我當初俾佢欺負的感受.._Q-S`Au%J
如果我能力可以的話..我想玩死佢:cool:

清揚 發表於 2005-7-20 10:12 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-7-16 11:10:6]5] H_6nJITK
If people are really againist u... they will fire u up in here....a9b-m5P _*`"x0ZI$r
that's my comments.................. [/quote]
7w WBV.W Z _5R 我比較記仇,我不能接受一個賤人對我既侮辱,Sorry,若然我得唔到一個人既道歉,休想我再入sport板:mad:

心冷之戀*行 發表於 2005-7-20 10:15 PM

我諗....睇下程度啦....

頁: 1 2 [3] 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.