娛樂滿紛 26FUN's Archiver

清揚 發表於 2005-7-11 09:21 AM

[12/7吹水加分題]討論你地會不會忍讓一個曾經得罪自己的人

我一定唔會退讓既,甚麼退一步海闊天空簡直是懦夫的行為,你系咁諗人地唔一定系咁諗,佢系識咁諗就唔會得罪你在先,窮追猛打你在後la,所以一定要搏命,你搏命而輸都叫有性格丫,你搏都唔搏就拂袖離開幾樣衰ar!!!A o.t8wF
X{7n?%X
[[i] Last edited by 月月鳥 on 2005-7-11 at 02:50 PM [/i]]

adamas 發表於 2005-7-11 09:28 AM

有時我寧願當儒夫Nd.b?v&toT
因為我奶過野YPS/^5H3d0Pw
就算我無做錯, 受傷果個都係我, 一時忍唔住氣要承擔既後果可以好大
U*w^4l!DAm)n0sv 呢個陰影都夠我品味半生
G!g%U'P!|F_ U 就好似遇過火災既人怕火咁
&L5P bnol dS 你可以話我無膽]X sVt*M
我認

清揚 發表於 2005-7-11 09:39 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-7-11 09:28:
q%Q/K qHOh }T 有時我寧願當儒夫
W ce"KYGh0^$T 因為我奶過野
j+wl&e4jJ&X B 就... [/quote]
Y i'J1q,S!QR'T1\ 我話人ar,唔系火ar.

adamas 發表於 2005-7-11 09:43 AM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-11 09:39 AM:~Ga4ZK

F4\Dnb~as? 我話人ar,唔系火ar. [/quote]4XL_9^m.|kR

hbF3iJB3e 我都係打個比喻姐cV%fT9[O _'R#]
見過鬼怕黑{kY^ o'tq5t/b,U
忍得過我都會忍
\ ^\YF/kI^9^ 儘量避免撐到行

清揚 發表於 2005-7-11 09:47 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-7-11 09:43:Z vNy&Cw Q

a6t,y|{JI [,k HVmS"fl
我都係打個比喻姐
'yx7X kuaR3{ 見過鬼怕黑ke8?:uG6F
忍得過我都會忍2n$Rj [ t@|!p
儘量避免撐到行 [/quote]
@:J+W%vTYf^ ....................:(

發表於 2005-7-11 01:15 PM

睇心情....

hkcitywong 發表於 2005-7-11 01:52 PM

又將戰場搬黎吹水版

清揚 發表於 2005-7-11 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-7-11 13:52:
GG"FH\*P6Q)m 又將戰場搬黎吹水版 [/quote]6I"FK Ma#s
咩戰場???呢D系意見調查,唔識答就Save,唔好攪攪震!!!

simen022787 發表於 2005-7-11 03:16 PM

形勢人地強過你咪忍lor........

hkcitywong 發表於 2005-7-11 03:16 PM

[quote]Originally posted by [i]清揚[/i] at 2005-7-11 03:03 PM:
4K;jkP/@']e
4_bY3mL 咩戰場???呢D系意見調查,唔識答就Save,唔好攪攪震!!! [/quote]
7j8z"h ^.X:y"@} #_YP^x,^
Xn)Y8~&Owl~6U;[U

hoho886 發表於 2005-7-11 05:05 PM

我多數一定唔會忍讓一個曾經得罪自己
c.cbEe%}0eEvP 既人,因為佢得罪過你,仲要忍讓佢,G;n}yY.d/S
呢d野我就唔係好做到,不過始終都要睇
xQN.\ {"W 下樣野係點既,如果對佢係有影響好大,
E4yR"S8e\k NH9s 就會考慮下既,不過自己都要,咁就死都
Ww(E3YX0D'` itu 唔忍讓啦

kaigi 發表於 2005-7-11 05:31 PM

我唔會再忍,一定同佢死過

gundamman678 發表於 2005-7-11 06:00 PM

有時無發生係自己身上就可以講得好輕鬆,但實際上又係咪次次都可以咁做呢?%H] d,}8\L

.ed#|4H;\C n 如果得罪你既係你老細,而你份工又好緊要,咁你仲會唔會企到咁硬同佢撐呢?
h0a j N'Z G&}w*l
I r+a S/`X _ 好多時做人都係要睇風頭火勢,可以撐既,好多人都會撐;但撐唔過既就唔好唔顧後果咁去做,第時後悔既一定係自己。
y(dk cQ-?
W0ZL%}6L iP7z 下下都撐到盡,無彎轉,呢d唔係叫做勇、叫做man,而係叫做蠢!
1G+[%Y"] j*dH
x uJaDA0k 聰明人係會睇時勢去做事既。lXXei;V&^HY

s(R T1OC&I [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-7-11 at 06:03 PM [/i]]

wanmankit 發表於 2005-7-11 06:30 PM

曾經得罪自己既人都好多嫁~
H`F VD+~ 唔通個個都同佢撐都行晒咩~3O4f^#Y u;]$b;m)X7i
人地唔好受,自己次次都係咁火自己都唔會點開心掛... c1dDUAu
所以應該睇下果個係邊個,係好朋友或者親人就唔好咁啦...qQ h y"bi5t"S5f
成日見~唔通日日都係面阻阻咩6{ q@1@!D.l)k3T-^-j
其他人都唔好係咁,因為可能係你遲d阿頭...

tvben 發表於 2005-7-11 06:38 PM

青年時學校年代的我絶對不會容忍任何得罪過我的人....*a"^G W {*O;`
我甚至會想盡辦法以牙還牙....]~U Wb;XW5g7A
但當由學校出到社會工作數年後就改變了這個想法...
TsOc)yO y%Z2K
X"s)P:^-BrW 其實什麼為之得罪呢??? 有時候好難界定j"L)h,|5e`G/J
比如你學校考試出猫...俾人告發...算唔算得罪你呢???#X[;nTRi \H
好似早排睇學警雄心咁...吳卓羲的角色 做證人 令吳浩康的角色坐監又是否得罪呢???
Q#h|&?4w*I,eF1z5Y 好多時候人只會看到別人的過失...已看不到自已的過失....q3E8S~'`i7nK |
3C7Z]q'sx:v ^ h
另外就算當真係有人得罪過你...咁你唔忍讓他...甚至乎得罪返佢...咁又如何...有什麼結果呢?? 換過角度...你也在得罪佢呢....
m&Pa1I7Q0t
1H0S?,v*|+k 其實無話會唔會忍讓一個得罪過你的人....
3g6k8VI X#cK7q.zc'q 應該每次都要對事不對人....並非要為忍讓而忍讓.....
h%RE W0N[ 只要你覺得是對的事....跟本無需忍該任何人.....可以講道理是嗎???
z3mOl}$U`N~
}:X!g{6Zps N 另外...當然亦要看情況喇..........
,r4?a _xy+n 上面有位人兄講....形勢比人強既時候咁就算是對都要忍讓喇...
4d AsD8x+s)e_YP+Yq 我覺得好有道理.........
#U_ e,dqg%Hh|l+D #u8sy\2L0d)I;z,s5O
比如人地幾十人.....你一個人....你又可以唔忍讓嗎???
*V9C2imq%L.e6e 你老闆得罪你...你又可以點樣還手呢???
s9ii4u,vrx n
j!{X8wN4D5ze 其實呢個問題真係幾有趣.....?E%llqR z*SW*d d
你依家有冇睇創世紀呢....你認為古天樂的角色做得對嗎???
{H2llHZO 他完全唔忍讓得罪佢的人...倒頭來他開心嗎???
w*r.dn!f8]#Ym 其實做人都係平常心會比較開心....
2M!cNb Dk @%h
.ad `[)E6JSx 發下脾氣當然無問題.....*vR%X)H5`$Vh#bv~
但經常記住邊個得罪過你....日子好難過呢...0N`H)^-|E A6B'V
同埋我唔覺得退一步海闊天空是懦夫既行為喎....%vB*oDB'O
反而我覺得是一個好高的境界....自已都仍然未能做到....^_^$L$@%H1|}|f
;););););););););););););););););)
b e mYYz{B:gm
0Th:u myg4~^ [[i] Last edited by tvben on 2005-7-11 at 06:42 PM [/i]]

wjc5461 發表於 2005-7-11 07:07 PM

年輕時候脾氣較燥,在外受氣拿家人出氣5KtQWX:s
成家以後受氣也不易生氣:m/CD#Z x
人生苦短----氣壞何苦

旺角fit人 發表於 2005-7-11 07:33 PM

唔會,掂同細的交代。
&UGS ^!cfk 江湖事,江湖了斷。

csstudent2003 發表於 2005-7-11 07:40 PM

其實要看看要忍讓甚麼事情 , 若只是小事情如讓座就應該讓他 , 若涉及大事如被屈須理論時就不要忍 , 而且還要看看那個人得罪得你幾深 , 太深就一定不忍 , 若只是得罪你少少就忍忍佢

趙子龍 發表於 2005-7-11 08:34 PM

呢d好睇(林)場表現架波 可以係好小事但係佢係咁係到串你又話你淆底咁你會唔會忍呀?
MV:V7zVH!M 所以話無論小事大事都可能忍唔到架波LE`-s]
8`1R#}5ai%S@?
[[i] Last edited by 趙子龍 on 2005-7-11 at 08:35 PM [/i]]

清揚 發表於 2005-7-11 08:45 PM

[quote]Originally posted by [i]旺角fit人[/i] at 2005-7-11 19:33:
&~U\/_6Ef 唔會,掂同細的交代。
To%Xg5F ]p&Y [color=Red]江湖事,江湖了斷。[/color] [/quote]
~1Vo8ys/^1My 我鐘意呢句:D

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.