娛樂滿紛 26FUN's Archiver

dargon 發表於 2005-7-11 12:11 PM

大家最接近死亡既經歷

我細個果陣,有次跌左個玩具係露台邊緣,0n-XRN I*Q iq{
屋企又無人,就拿左條key開左窗個鎖禽出去執,d1c3yU'R
偷得意望下樓下,差d仆左落去,好彩及時捉住個窗框:(a j v [2V ];S},mJ
~C5w6[$Q!Q;xC%um
有次就遊水浸親...咩都睇唔到..黑哂幾秒..無哂姿覺,就俾人救返起1F7Rs\/p Z N o%G`?
/J9uW~T v#wG
你地又有乜野經歷?:)

卍聖卍 發表於 2005-7-11 03:38 PM

我有一次病,係home度休息左3days都唔好,就入左院 . 好番之後驗到原來係急性腦膜炎 , 醫生話遲多日入院都有70%會死 =.=

fatfatdragon 發表於 2005-7-11 04:11 PM

[quote]Originally posted by [i]dargon[/i] at 2005-7-11 12:11 PM:
Wq}f-ex5Q9q 我細個果陣,有次跌左個玩具係露台邊緣... [/quote]
u;swV.q/Z &keH7s8G$K
有兩次, 一次細路時(唔記得幾歲), 响屋企大廳, 一枝光管連安光管嘅底盤(連火牛)趺落身邊唔夠兩吋位, 當時唔識驚, 後來諗返都幾危險.
]5@['Z.cy(^ 第二次是在天后一間廟門口對正大馬路. 過日考完會考自己行返屋企, 失驚無神行咗出馬路, 有架的士行到, 好彩收到, 如果唔喺就可能玩完啦.
)R Er8n@q\,yq j2|\DI-A3H$Is
:o

iato 發表於 2005-7-11 04:30 PM

有一次就驚d 有一次無咁驚既.0L0P^Uqps3@
唔驚果次就係我係街行 點知有條地拖木飛落來... 整到我眼鏡 行快半步都死左... 因為都唔知咩事 都唔識驚...u'{P DJqx
驚果次就係坐朋友車. 咁u turn啦 之後有架taxi直指過來... 我一路眼住佢個車頭... 真係驚到嘔屎

gundamman678 發表於 2005-7-11 06:14 PM

好接近既就無,但好驚無命既就有一次。就係上年去泰國玩,最後一晚和女友行完街,乘的士回酒店,甚料原來上了一架瘋狂的士!! 可能當時夜掛,個司機開得超快,應該係持續用超過100咪速度飛馳!! 就連轉彎都聽到軑聲,認真恐佈! 後來落車時佢仲笑笑口,好似無野咁! 都唔知佢係咪唔正常既!!

robertchai 發表於 2005-7-12 04:13 AM

我細個在蘇州老家天台同表姐玩,我表姐又係得幾歲,照顧唔到我,我差d跌左落去(2層平房)岩岩我媽媽上到來捉住,遲一秒可能我今日都唔會0係度留言lT_2\S:o*\A
另一次係飲野,飲到冇野飲個杯又薄,我咬爛個杯仲以為係冰=,好彩見到隻杯冇左一忽,先知道在自己口中= =

yeahchan 發表於 2005-7-12 04:20 PM

我有次玩風帆, 上船o個陣滑到, 跌左落水, 又毛啦啦有陣風吹隻船~將我夾返埋碼頭~好彩個舵手拉得切個舵, 如果唔係我就夾死~

YUEN_LOUIS 發表於 2005-7-12 04:23 PM

行快半步都比車撞

sysykiller01 發表於 2005-7-12 05:01 PM

有次我放學帶我幾個同學番屋企玩h#Fc^.j
諗住過馬路Vt/B0t*g6zz`5Wbi
我見我其中一個同學想行咁我咪跟住拒行囉9|VY*z+wy'x.~$r
點知拒突然緒沙停低左
.| Z&aLO 咁我就衝左出去
t)EDU%n.T/o 好彩我即刻用最快速度衝到對面
._ JO$D1e;Hb9p'^ 先冇比架的士撞到

ronychan 發表於 2005-7-12 05:27 PM

細個  去海灘游水 有隻腳抽根
z{0|c?#G'q
"kv_?k]!k Q 叫得救命黎都死梗 我就異常地好冷靜咁諗方法自救....
Oy5x e)V"Q4M 0zeV hQ2R$R fHd]+s
首先 用對手 好似扮雀仔飛咁0既手勢 向上勃 令個人 落到去水底 然後用隻無抽根0既腳2[ s&I'F4bu7Xo]+}
N-pF{)y!_"nk
45 度咁向前用力撐返上水  ( 可能複雜左少少 ) ^^" 咁樣 撐下撐下撐返去
6E4l`K r R.i RoioQp pC+Bt
唔夠冷靜就死左lu ^^"

SiuPan 發表於 2005-7-12 05:51 PM

夢中算嗎?

cchleg 發表於 2005-7-13 12:56 AM

似乎大家都好多經驗係喺馬路發生,我都唔例外。
0rW/P%z$qQ
J.p7v%D2E+q$M 細個嗰時,有一次同個細佬過馬路,佢行前我行後,我唔小心踩到佢隻鞋,甩咗喺馬路中央,我好自然咁轉身走出馬路執番,執完望一望右邊,密斗貨車一架。

iad 發表於 2005-7-13 04:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

aaman 發表於 2005-7-14 12:29 PM

我都係遊水浸親..應該話係比個唔識游水既friend 按住...一齊浸親

aaman 發表於 2005-7-14 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]iad[/i] at 2005-7-13 04:00 PM:
f4ch C ? C D B 生cancer...final stage..邊部位唔講啦tXk7[I:w3m:Gw5@
好左d cancer沒去到d organ 唔係100%死定..
N6yl{k ^U ` 不過有得醫~因為係美國醫.. [/quote]S:r2w ~/fo
妳無野啊嘛....祝妳早日康復

銘少 發表於 2005-7-14 06:12 PM

有次係游泳池浸親囉
.Obt%zq4u 不過大叫救命ch0m_&zy'd'a&Q;R
跟住俾人救番

hideaki 發表於 2005-7-14 06:30 PM

本人有哮喘,在一個寒冷的夜晚,哮喘病發~~zF;jdY6`7V
全身冰冷,手腳會開始麻痺然後慢慢成扭曲狀(絕不是騙人!!)*lq8q&E&]6H i
我想這次我完了,好彩及時急救...

mtvcmh 發表於 2005-7-14 11:14 PM

我唔知點解tF3x b/@ M
我成日訓覺都係發跳樓夢
u!iC7PJ 次次都會嚇醒

iad 發表於 2005-7-15 09:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

iad 發表於 2005-7-15 09:07 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.