馬會主席夏佳理不排除自組賽馬電台, 各位是否支持?
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 其實......我覺得港台作為一個官方電台,係唔應該搞娛樂既.......7O`4^%Q y7['y@W6Vy世界上好多官方電台都係播新聞only,yw!g`[
而且馬會一年有咁多貯備剩...等佢地開個電台俾佢地去用下d貯備都係好事,'YAIfP%}
到時咪日頭聽馬,夜晚聽波lor~cH*A Y/U
E+X\(dK5Sw
其實,香港市民對社會既資源要求太多la~
一年先交得幾個%既稅,就要要求lei樣果樣...
政府一但cut野就嘈嘈嘈嘈嘈...
其實有冇諗清楚,世界上所有野都係"no pay, no gain"BY{.^(A
你俾幾多人,人地就俾幾多你~ 嘩﹐你唔驚呀﹖9O'U ?L4WU%Jh5n
系香港人面前幫政府辯護會被人鬧 一定支持 [quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-7-11 05:03 PM:nq?yC:{0N x
其實......我覺得港台作為一個官方電...S0ds&Dw
其實,香港市民對社會既資源要求太多la~ [/quote]$}&|k2xEe?Ne }5L c
\*i5},|^.g
作為一個官方電台 我相信係香港 剩係新聞 根本又係浪費納稅人d錢
根本就唔需要有個剩係播新聞既電台存在
1e;h$we;]H(]d8pf
同埋你可唔可以講得詳盡d 因為我真係諗唔到一個唔播歌 j,t S Xk sK$v%FG
乜都唔播 剩係24小時播新聞既電台 可以有咩作為?JmuC$?8\+pg
PhlT"^ V$T
我唔清楚人地d官方電台 點運作同埋你講緊d咩國家E|%a_V7f7d
所以唔講咁多
L'YHf i.Huq(urp(@
_s#FMVX3I
我想問你一年交幾錢稅 官方電臺的確唔太應該播賽馬﹐畢竟賽馬係
賭博行為。但我倒唔認為娛樂唔可以出現系
官方電臺﹐譬如馬來西亞既官方電臺每日都6P.VNSW4B$b"s6P
有播無線﹑亞視既劇﹐韓劇或自制劇集﹐甚
至有足球直播。WyO"w)u
)y(g6D CcB8yj
仲有既係﹐官方電臺存在本來就浪費納稅人既錢 xpr {0GR6{
因為肯定無法同其他非官方電臺斗﹐肯定蝕錢﹐"CFiJq7{d
蝕左既就由納稅人既錢來貼。 [quote]Originally posted by [i]gogo8281[/i] at 2005-7-11 09:25 PM:
官方電臺的確唔太應該播賽馬﹐畢竟賽...n B;uK)f?{!w Y
\2feisO#q2A
仲有既係官方電臺存在本來就浪費納稅人既錢
因為肯定無法同其他非官方電臺斗﹐肯定蝕錢﹐)J;n"I4?Q!U
蝕左既就由納稅人既錢來貼。
[/quote]
注意!賽馬同足球比賽無分別 都可賭
但係賭唔賭係個人決定
你可以聽賽馬但係唔賭 好多人都係咁mg Qh m
就剩如用欣賞覺度去睇波一樣S:oUn7O U
唔好比 賭博同唔賭博既人既比率蒙蔽自己
無錯 仲有既係 係納稅人比錢去讓個電台!
咁點解可以係兩個月之前內定 不作資詢?
播左咁多年 憑咩話唔適合?B"~2?6K4O*OF5y
[[i] Last edited by 丹山 on 2005-7-11 at 10:17 PM [/i]] 差別係睇馬既人一定賭因為當初賽
馬運動既出現本就伴隨著賭﹐而且XH!wR8e?
播賽馬既同時會映埋賠率。若果播
既時候冇賠率出現﹐我都會贊成系r2C)iP+^
任何電臺播出。
U2^U.xCZn
!P FLT!r/}h9R;b
憑咩﹖憑政府係官方電臺既大老闆。
我相信全世界都一樣﹐官方電臺冇V D;t0V`u0C
任何收視壓力﹐播出任何節目都冇
需擔心冇人睇﹐唯一擔心既係政府
減少經費。 [quote]Originally posted by [i]gogo8281[/i] at 2005-7-11 10:46 PM:([2eZ_'B"d%ZT
差別係睇馬既人一定賭因為當初賽
馬... [/quote]_P4h,LpGT
啊 我從來無諗過要賭馬 但係我會睇馬
因為我真係好鍾意 呢d純粹係個人修為
賠率之不過係一堆數字 我相信一個人唔賭 賠率唔會吸引到佢:F z/X}yo7es)h
好似睇報紙睇體育版一樣
.c{:Y D/PpLP.^
v7fWHF)h"a4L
咁算啦...政府大哂j r} ?E.SlH
就正如點解要普選行政長官一樣 要結果 唔要過程 唔理過程是否正確8H:B%U?7[e
[[i] Last edited by 丹山 on 2005-7-11 at 10:56 PM [/i]] 支持啦,米以後0係街見唔到d阿伯住住聽馬仔,香港又少左個特色... 咁既特色唔要好過要喇。 或者你算得上係非常少數萬中無一﹐但唔可以作為
標準。若果全世界都可以好似你咁就唔會有咁多人
賭到走佬。
係馬來西亞都有馬場﹐電臺亦都間中會播賽馬但絕v U^ Bbj
對唔會係官方電臺而係私人或收費電臺﹐但絕對唔R!EO2Mo+|Uu
會出現賠率。
全世界我睇只有香港會出現官方電臺播賽馬﹐真係$f%\:m&c?0f
想問英國人有咩居心﹐佢地英國既官方電臺又唔播
賽馬﹖
頁:
[1]