娛樂滿紛 26FUN's Archiver

亨九利 發表於 2005-7-11 01:38 PM

馬會主席夏佳理不排除自組賽馬電台, 各位是否支持?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

haman_tt 發表於 2005-7-11 05:03 PM

其實......我覺得港台作為一個官方電台,係唔應該搞娛樂既.......7O`4^%Q y7['y@W6Vy
世界上好多官方電台都係播新聞only,yw!g`[
而且馬會一年有咁多貯備剩...等佢地開個電台俾佢地去用下d貯備都係好事,'YAIfP%}
到時咪日頭聽馬,夜晚聽波lor~cH*A Y/U
E+X\(dK5Sw
其實,香港市民對社會既資源要求太多la~
B*wWA r A-E&x 一年先交得幾個%既稅,就要要求lei樣果樣...
t0|V A g 政府一但cut野就嘈嘈嘈嘈嘈...
;fdnpE7y(W 其實有冇諗清楚,世界上所有野都係"no pay, no gain"BY{.^(A
你俾幾多人,人地就俾幾多你~

gogo8281 發表於 2005-7-11 06:44 PM

嘩﹐你唔驚呀﹖9O'U ? L4WU%Jh5n
系香港人面前幫政府辯護會被人鬧

kjkj 發表於 2005-7-11 06:57 PM

一定支持

丹山 發表於 2005-7-11 07:41 PM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-7-11 05:03 PM:nq?yC:{0Nx
其實......我覺得港台作為一個官方電...S0ds&Dw

G~]"m2Xa8Fl ] 其實,香港市民對社會既資源要求太多la~ [/quote]$}&|k2xEe?Ne }5L c
\*i5},|^.g
作為一個官方電台 我相信係香港 剩係新聞 根本又係浪費納稅人d錢
9C l8Ht4s#T:R$yD#_] 根本就唔需要有個剩係播新聞既電台存在
DT_{'v9PA$eR/D 1e;h$we;]H(]d8pf
同埋你可唔可以講得詳盡d 因為我真係諗唔到一個唔播歌 j,t S Xk sK$v%FG
乜都唔播 剩係24小時播新聞既電台 可以有咩作為?JmuC$?8\+pg
Phl T"^ V$T
我唔清楚人地d官方電台 點運作同埋你講緊d咩國家E|%a_V7f7d
所以唔講咁多
;S;zN*g De CP L'YHf i.Huq(urp(@
_s#FMVX3I

*bC7A L _:Gh,] HNK 我想問你一年交幾錢稅

gogo8281 發表於 2005-7-11 09:25 PM

官方電臺的確唔太應該播賽馬﹐畢竟賽馬係
RXe3A2Lz1{ 賭博行為。但我倒唔認為娛樂唔可以出現系
#XG]'v"n/Y^7^ P 官方電臺﹐譬如馬來西亞既官方電臺每日都6P.VNSW4B$b"s6P
有播無線﹑亞視既劇﹐韓劇或自制劇集﹐甚
mw8F)Ju+`v3[5A 至有足球直播。WyO"w)u
)y(g6D CcB8yj
仲有既係﹐官方電臺存在本來就浪費納稅人既錢 xpr {0GR6{
因為肯定無法同其他非官方電臺斗﹐肯定蝕錢﹐"CFi Jq7{d
蝕左既就由納稅人既錢來貼。

丹山 發表於 2005-7-11 10:13 PM

[quote]Originally posted by [i]gogo8281[/i] at 2005-7-11 09:25 PM:
A,a ?r eZP 官方電臺的確唔太應該播賽馬﹐畢竟賽... n B;uK)f?{!w Y
\2feisO#q2A
仲有既係官方電臺存在本來就浪費納稅人既錢
)I\(rE ] I\} 因為肯定無法同其他非官方電臺斗﹐肯定蝕錢﹐)J;n"I4?Q!U
蝕左既就由納稅人既錢來貼。
OHY#E,z [/quote]
#^8Ms1KZ6l r 注意!賽馬同足球比賽無分別 都可賭
!t(] C a*aZ 但係賭唔賭係個人決定
T*ZVr(aD 你可以聽賽馬但係唔賭 好多人都係咁mgQh m
就剩如用欣賞覺度去睇波一樣S:oUn7O U
唔好比 賭博同唔賭博既人既比率蒙蔽自己
%X S;hp1w)y*A*Zh @x#W
jxMV._BPA 無錯 仲有既係 係納稅人比錢去讓個電台!
HIq"U U 咁點解可以係兩個月之前內定 不作資詢?
C6A1T-W's-MGd 播左咁多年 憑咩話唔適合?B"~2?6K4O*OF5y

o#iB hs@!J [[i] Last edited by 丹山 on 2005-7-11 at 10:17 PM [/i]]

gogo8281 發表於 2005-7-11 10:46 PM

差別係睇馬既人一定賭因為當初賽
+Tm)hc%mmR"b 馬運動既出現本就伴隨著賭﹐而且XH!wR8e ?
播賽馬既同時會映埋賠率。若果播
;X lGvf'EX C 既時候冇賠率出現﹐我都會贊成系r2C)iP+^
任何電臺播出。
v~7kL5R+F{w+oA
F"N(SE5|] U2^U.xCZn
!P FLT!r/}h9R;b
憑咩﹖憑政府係官方電臺既大老闆。
'm-~dP,J8}.[ 我相信全世界都一樣﹐官方電臺冇V D;t0V`u0C
任何收視壓力﹐播出任何節目都冇
/U[3C oA"won+~;y 需擔心冇人睇﹐唯一擔心既係政府
;m,O_2r(aH` 減少經費。

丹山 發表於 2005-7-11 10:55 PM

[quote]Originally posted by [i]gogo8281[/i] at 2005-7-11 10:46 PM:([2eZ_'B"d%ZT
差別係睇馬既人一定賭因為當初賽
:UqD5F5G1Mm 馬... [/quote]_P4h,LpGT
啊 我從來無諗過要賭馬 但係我會睇馬
@8`;r^{BosO)L b 因為我真係好鍾意 呢d純粹係個人修為
1`QF5hL^[o 賠率之不過係一堆數字 我相信一個人唔賭 賠率唔會吸引到佢:F z/X}yo7es)h
好似睇報紙睇體育版一樣
2H2v1Hb M^6] .c{:Y D/PpLP.^
v7fWH F)h"a4L
咁算啦...政府大哂j r} ?E.SlH
就正如點解要普選行政長官一樣 要結果 唔要過程 唔理過程是否正確8H:B%U?7[e

&c J~2J*a#r [[i] Last edited by 丹山 on 2005-7-11 at 10:56 PM [/i]]

robertchai 發表於 2005-7-12 04:09 AM

支持啦,米以後0係街見唔到d阿伯住住聽馬仔,香港又少左個特色...

gogo8281 發表於 2005-7-12 09:16 AM

咁既特色唔要好過要喇。

gogo8281 發表於 2005-7-12 09:30 AM

或者你算得上係非常少數萬中無一﹐但唔可以作為
[dTdgo i5X*[f 標準。若果全世界都可以好似你咁就唔會有咁多人
Z??.I u*ccuy!r(b 賭到走佬。
:Y-gji2pe+b6? 係馬來西亞都有馬場﹐電臺亦都間中會播賽馬但絕v U^ Bbj
對唔會係官方電臺而係私人或收費電臺﹐但絕對唔R!EO2Mo+|Uu
會出現賠率。
-z n'rC(s 全世界我睇只有香港會出現官方電臺播賽馬﹐真係$f%\:m&c?0f
想問英國人有咩居心﹐佢地英國既官方電臺又唔播
6g:?'GI+U ^p K 賽馬﹖

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.