娛樂滿紛 26FUN's Archiver

xthmkn 發表於 2005-7-11 08:53 PM

大家覺得我咁樣係咪有錯?

我屋企有一個細妹
JF@J6N~+J 我係大佬啦k3I:t1]HV/T[\
R%HHyd
咁有時我冇錢 我就會問細妹借D黎洗 有借有還j+O(S.|^!tO(zK+r
4A:k1@q+h(V#TDj
細妹都好信我
c?K1L:OE M$@ k,v3c"p}D&C
我知佢D錢會收係邊
} p#XPu8f 有時我都會拎D錢黎用下
r4` D {cW-{$M %Fz@/a0L&U Bnw bX"s
有錢個時都會入返入去Z.U _ w v&@|
細妹都知   因為佢有時都會問我拎錢洗 CVk*q X1W0_od
佢唔介意:cC2H7] U+lV

)_UzZ i I9?)qn 咁有次我入細妹間房拎錢 就比我老母見到*}&J+HSb.S^9ns @;g
我老母就一口咬定我偷錢  喊打喊殺
T `1O1[ ]`
I3lu0}1ZM"d3a OK 我比返D錢出黎 我就出左街
lV\j[.m 之後返到屋企就好似 想殺人咁 ?&GM coiqL

^ x6F,fc } 鬧到我狗血林頭 OK啦 我知錯喇
/N6cs&r&NX'| ki{ 下次唔會再拎w!K#g/pedy
3K_ DLP^
咁都冇乜野 就過去左啦
T@,DyxII7g-Ew -XD+j\-v\%|
到左今日
}sqH*[&]"Cr u Y
I#h)Db.?d1]d+O 細妹D錢離奇失蹤左[都有幾千蚊]  細妹問我 我話唔係我拎左8^Ky _6O@#CVeW
之後佢走去問老母 老母都唔想講  問左一倫先話
l e5Q/b M&Y/y 因為驚我偷晒細妹D錢 幫佢儲起
A,D;v`Gv._8R7b x-p m,Wd!t/Y
細妹都十幾歲人啦 駛唔駛咁呀6{9Ni)HVb
你自己拎左去用咋嗎?4B1VD"wG[
0{x!V+UH"T&s
我就忍唔住出去同佢嘈
-m-T+S wo7^q)J 我有借有還D8H0J N R.gO)O8X
細妹都知
^ y4u5\3pu%HD'MJ
iK8Y.t Kpv J'_] 你而家玩到咁串
o&o8h/@8z7R 你想點
*o9xN$k:oH'X!U
.r,wE5|q~_ 佢就一味鬧我  
K0Ne+p7} 又話我遲早出街殺人放火W0f_/fZ W6Dl7r!pW
去偷去搶*m PC)awR

s F;F-b3b x&Nm-k&d 我真係冇野好講
5mW \aQ v mk'E-Ms
如果唔係我仲讀緊書j1Q(M9Bb
我實走人
vR x'Ltt6{ 我有手有腳  唔駛食你既;O8k*Ssi\
我而家考慮緊唔讀中七  搵到工就出去|8F:EW4l_IP@U.E

#}&n4]\Za+B 大家點睇?

Kten 發表於 2005-7-11 09:07 PM

okay . you did nothing then just tell your mother.7|rqdCL~
She must understand later ..C(z'j.j'q qu'n_#JJ

!~sF/L9R-Wy but ...
*n5m A {D U(b%zX~+Y s don't give up a chance to study manwI!b0V$E
that's only a confess between your monther and you !
^f4G*qK don't be angry like a child to leave your home !

xthmkn 發表於 2005-7-11 09:17 PM

我諗返我好耐都冇叫個佢做呀媽
IK]4Bl[t R cfH$D`m4L an[
我覺得我老豆當初離開佢係岩既
5yQ'd8d:b
e ^6m(G(V:P s8RV 如果我係我老豆都會咁做
S1wr'gT
Z!w+sy'g Y,\n 呢D唔係一朝一夕做成5]$i.F\~O cj8r
只係今次我忍唔到

coke123 發表於 2005-7-11 09:18 PM

唔唔....... Kten 兄講得arm, 有時屋企人未必明白你, 有乜唔開心就揾D friend 講下, 或上離lei 度揾人講下, 如有幾會就繼續讀書, 記住讀書係為自己, 可以的話就同你屋企人多D溝通!  always remember 樹欲靜而風不息, 子欲養而親不在 ar!

大家樂1234 發表於 2005-7-11 09:39 PM

錢就出賣左人性L @T,O~p7kW
你屋企人都好現實下

fuckbigball 發表於 2005-7-11 10:22 PM

咁都無計
h u\!q4t s;r-Os-x#W n$IJ
你仲細-m9z(D~4E nM
我既意見係多一事不如少一事
aujEy}&w0oj 世上好多野都要忍1p]EaeQg ~
你第日搵到工返工都好多野要忍
n*SLV^D5c6a? 條氣唔順就去打下機打下波發洩下

丹山 發表於 2005-7-11 10:33 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-7-11 08:53 PM:S1A%Wkj0@'m|O8T U
我屋企有一個細妹4am`/I!zhk7K#O
我係大佬啦#e[?#}(kT-gD!w

J*x x H4x 咁... [/quote]
K0p:T/v7_$G6b 唔好啊 死都死埋個中七佢!L'J-J N0X5\I)cz$G \
最多做多D兼職 差果一年 唔好放棄!
"P(~J;c/gN 條路易行好多!第時想進修都易D

丹山 發表於 2005-7-11 10:35 PM

[quote]Originally posted by [i]xthmkn[/i] at 2005-7-11 09:17 PM:5KI O*Q`%T
我諗返我好耐都冇叫個佢做呀媽MOO;g8I%C

3X*_eq+l7R$Didfe 我覺得我老豆當初離開佢係岩既 zQ| ~W!q/pu3U

WoVx9g;]#YG 如果我係我老豆都會咁做q!{ ]0b/i-y9b.I

l-a{ |8R FM 呢D唔係一朝一夕做成
F3L$z%d(H w}3~a 只係今次我忍唔到 [/quote]b1Zf%I2@#i
其實你可以當你老母透明既O者
,M` ^ ol(U1D 呢d野你同你細妹自己知o米得lo
y'U}0z q%J h-s0Zj 想維持呢種擺錢方式o米開個戶口兩份用lo=]

toddcheong 發表於 2005-7-11 10:37 PM

咪忍多1年lorWCyt TuD6Q9LP
反正中七咁短
+w@KLL!U 唔忍都忍左咁耐,讀書係為左自己ar o![q#IAk4i0V&Z
唔通就咁中五畢業出黎咩

nanami_04 發表於 2005-7-11 10:46 PM

既然有得讀點解唔讀埋佢...都中七啦:D:D~~中七畢業同中六就走出離做野打工就真係差好遠好遠...待遇完全唔同架~~就算而家大學畢業出黎做野一樣要讀夜校進修...增值自己~如果唔係都會俾後浪淘汰~~1kh L\/`
wzy2F+Ny
至於錢銀既野~我唔敢話你岩定錯~~既然你自己認為自己係岩既...唔使理你呀mom 點諗...話你偷:D:D?第時你出黎做野証明到自己...就唔咁多"gee gut"~~另一方面諗..你阿媽既出發點可能係為你好~~但係唔識點表達出黎姐:D:D...W#P%Fhi(\7F
1t8s)Odd'H(L
[[i] Last edited by nanami_04 on 2005-7-11 at 10:50 PM [/i]]

Preston_tron 發表於 2005-7-11 11:01 PM

i think you should tell your mother in a clear way;E7K0F{K(|Fl
maybe your action (taking money from your sister) like stealingCC&q\*{oC
so if you just tell your mother in a clear way, she will understand
-P|(yG'iyw9} by the way, you should not stop at form 7, if you can enter university, you can then work outside and GIVE BACK MONEY TO YOUR MOTHER.

xthmkn 發表於 2005-7-11 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]Preston_tron[/i] at 2005-7-11 11:01 PM:
G@#}(F?4B i think you should tell your mother... [/quote]
%~6KSGE9on 我一蚊都冇拎個佢既
`@,^6N2~;D 我既錢都係老豆比
OD*\jKPS !@-w'DxH F H'K
但係都要多謝大家先-C9H C!^*C;b:{D'z+i xH
P(Ap Zhu
我細妹都叫我唔好咁火
EyPHN!w.w*?)|L v :?3cq5]:|B,j6k C
我其實成日都諗我係咪佢生出黎既 `+p"gD o!e:PyQ
E/_'?4IMy)J
多謝大家先

meatlover 發表於 2005-7-11 11:28 PM

就算你唔想,
&\b?H9q 但佢始終是你媽... 2C%sR^YE!i
{:\'vt3G
我只能說這個是遺傳上o既問題, V2F|X.xPUTq
你話你阿媽 "喊打喊殺" ...
w(m(o P4iiS:TX 但你又何嘗唔 "火" 大呢... ... /O2[2Z-]/QZS1n
2MFe7D Y
如果你o地雙方都學識一人讓一步,
@{`9W*s1Q0D 其實好多事都會變得容易解決呢!! ! :)U[`c [/m5m\.a
P4eRu B&NRu
"coke123: 樹欲靜而風不息, 子欲養而親不在 ar!" 十分o岩!! !

fuckbigball 發表於 2005-7-11 11:39 PM

依家講左出黎咪算
B4dt Ue:l!gWl&g2a 其實好少事y)X9^+]l4`

_$v8eT#H^ \ 可能上一輩d人讀書唔多
M,n$hJ+RG 表達能力差
(v4yZm'l_&I 平時又少溝通開口夾著利少少事都變鬧交
p"Uj4F7^g6{1S,t 你無咩必要諗太多

亨九利 發表於 2005-7-11 11:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

代仔 發表於 2005-7-12 12:38 AM

讀完書先都未錯....學費佢比架麻XGa2|y5{IL8Z
洗乜同佢慳..@o*INn})w T
不過話時話..雖然你係有借有還%V%HO3sz/J"F
但都唔應該事先唔出聲攞左先..點都同個妹講聲先攞K `xs1qG0~^
家吓d錢你老母下左格...你個妹先係最慘
9r X7y[LK#i n 沙塵滾滾..殺錯良民

xthmkn 發表於 2005-7-12 12:58 AM

[quote]Originally posted by [i]代仔[/i] at 2005-7-12 12:38 AM:
y`b }!U"P!i 讀完書先都未錯....學費佢比架麻${M!i ^Q8_7vk
洗... [/quote] Z^,b;j,j)IcG8k
讀書D錢其實都係老豆GE...

adamas 發表於 2005-7-12 05:14 AM

"咁有次我入細妹間房拎錢 就比我老母見到t8e^4U z@&O
我老母就一口咬定我偷錢  喊打喊殺-vujq4c/g'Lc0v:m-I1?

MQg#o!\?,p#{4A)`1[ OK 我比返D錢出黎 我就出左街9x/^m m {
之後返到屋企就好似 想殺人咁"
LN3qU{ _/`
5E6g\:dmH It seems that you didn't explain to ur mom that you always do it with the permission from ur sister, and u would also return the money back.
scnZD9p#R [+T Maybe you explained it clearly at start, things wouldn't be that bad.

ronychan 發表於 2005-7-12 01:19 PM

如果 係阿妹 set 呢個局黎累你比人鬧0既話 呢件事上面係佢唔岩6C"Thy1G A/@s
(}\RL'v.x9a`:?
但係你話 佢驚你什麼剎人放火 咁呢度你要檢討返自己 因為你0既行為令你屋企人好擔心
S"c"R8|O]7V@D ,xS$d D*@ gXwq
咁 阿爸阿媽0個度就..... 係人老豆老母都係咁架喇 小小事就鬧左先架啦 思想開放0既父母ip$oC E] f.rv

g ^$Z!I6Oh 好小架 忍囉 忍到幾時 就係唔洗靠佢地0個陣 你有權選擇忍唔忍佢
g3q5V'|fE(O:ArEv
iA&YEM 最後你問我 你係咪有錯的話 ...我會咁講 如果你為左呢件事 而唔讀書的話 我會話你係錯

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.