娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kingtong 發表於 2005-7-11 09:31 PM

辦公室最強18式

辦公室最強18式

KrisX 發表於 2005-7-11 10:57 PM

好屈機~ 好正wor
;l?3O3|!u)c6q k0} 講出晒e+ d 人ge 心sing

Preston_tron 發表於 2005-7-11 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]KrisX[/i] at 2005-7-11 10:57 PM:g*B7h-EZ
好屈機~ 好正worX n!{ ASK0O
講出晒e+ d 人ge 心sing [/quote]k4k8Up#ZS-F
i agree with you a ["Ez_)d"p
haha it is funny too

亨九利 發表於 2005-7-12 12:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

TX_Liz@rD 發表於 2005-7-12 11:37 AM

haha..so true....so realistic...

pkdonald 發表於 2005-7-12 12:19 PM

RE

幾搞野

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.