如果各位遇上一個固執既人
如果各位遇上一個固執既人h9a9miNRH;f成班人話極佢都唔聽s;p*Gq ]`d[
又已經盡量低聲下氣去勸佢*O I"X`-@K ]0D*b
但佢依然故我,仲要以為自己係arm哂
又要講埋d好難聽既說話3N(v-c'u%MC%k
你地面對呢d人,你地會點?:)
會唔會費事再同呢d人講野~.n(Yz'U9B'Z
定係玩死佢B3t:FM2ek
定係"以德報怨",繼續去說服佢? 通常我講幾句,佢都係咁,我會唔理佢,@&\|;l0O-fpqk e#as
如果佢跟住我,忍無可忍我就會郁手打佢! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 唔好勸佢,係咁"隊"佢講0既野(但你必須保持冷靜),隊到佢冇野好講,佢就會信服同收聲 [quote]Originally posted by [i]michael86[/i] at 2005-7-11 09:59 PM:
如果各位遇上一個固執既人
成班人話... [/quote]1C^.q6ZW
Y3H)W"w+|FE%H_4Cn
睇下嗰個喺乜嘢人. 啲 街邊 dog and cat 就唔理佢, 費事浪費自己時間.p,Ug"a6}
如果喺好事, 朋友就講多兩句. 如果好重要, 又喺好重要嘅人, 就講完停一排, 等佢消化一下, 遲d再講...... **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]dotcom[/i] at 2005-7-12 04:09 AM: