娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大波仔 發表於 2005-7-12 01:48 AM

[閒聊]點解26FUN D人咁奇怪?!

靚相,雜誌又唔見好多人覆,無厘頭野就竟然可以勁多人覆...#x2| R M ]Mf,W2[:P
會員updown兄,唔講我真係唔多覺....講開先發覺
T1|gC IG W [2XqLx+@+Y`
[quote]Originally posted by [i]updown[/i] at 2005-7-11 22:09:
G `js&L5A#so 人人為我,我為人人"i_,R t+}yH1m7@3v
大波仔我覺得D人好怪,,有靚相D人就唔太落力push,,down load  就算,,但有D  topic寫TWIN 仲係咪處竟然有幾十人回覆!!!
~U ?C\ jxP-M&{6N 怪 [/quote]
,]\6C:s^@,{TJ
.\hOl)s6l7h SY 大家覺得點睇...
.l5A:[;gCQ 查實我唔多明CD-ROM們個腦入面諗乜...?tLZ:UI5x-H
正相,最新雜誌永遠都係頂多得廿個...u+mKC b#[EbrH
最少可以係零個...
} Hzr"ZZ \B 唔係無人睇過個POST喎... bP+Wtl/k5W
有好多人download左架啵係...
:~*R8`"C| kIe
5`4?G`MHK 都唔明點解開親D題目古古怪怪,白白痴痴果D Topic,永遠都係好熱鬧...C x.I}aW
勁多人Re Post,特別係D CD-ROM回就係最多...6xhu ue+`.~){#}
好似之前有人問孖女仲係咪處女果個Topic...
?P%kgwaT,s]f%Q 至少都有幾十個人回...

whalvinko 發表於 2005-7-12 01:55 AM

(個人諗)*Zq#K"tc?
因為個d係chat post3@Bb-No{oFL
咁會令人去回下I&?[ }:}7O'b
雜誌好難回 可能因為你睇完 得個靚 咁啦^)I\Zj.^#~
個個話靚咁又會比人話呃 咁-AQz-k7K_Fdy&e[F C
可能係咁掛

渡瀨晶 發表於 2005-7-12 02:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

supportMU 發表於 2005-7-12 03:32 AM

我之前都有問過呢個問題~ ~ 不過都係諗唔明同冇結果
:?)W ~b)~[/Z7M;g X ^ 大波兄..都係算把啦~~ 唔好理d CD-ROM , 剩係理我地呢d有反應架生人仲好啦~~;)

yuzhiliang111 發表於 2005-7-12 07:08 AM

D人品位太差

astepor 發表於 2005-7-12 09:12 AM

做人不要太認真,事事過緊不開心.

cwleung1988 發表於 2005-7-12 10:26 AM

我自己本生都有睇post...好似d靚相我都有睇..4R:`,_ {3k&Wr
不過就算係回都係回得幾隻字...例如:好靚,多d甘wb8f|FO)K&q
如果甘做只會不停地將個post推返上去...
;m7_3z2Y'}kT qEj 新post加速落低....
bpk:N)CM
1M,Aj8S1@7~Ks 如果係問孖女仲係咪處女果個Topic..
8J:TM;W!KZ 點解甘多人回...%x&]aV^)F6S
我諗係因為易答and唔鍾意楊生...
~/k*PG @f,I"x 'D8p!beLrwrTK5u
好多時d post 貼左相就算...都冇問問題...
M|N\0l@ _Ps 好難去回...
f I3c1Q&[blE~ 3s`0\hyObq
以上全是個人意見..^^"

TX_Liz@rD 發表於 2005-7-12 11:34 AM

heard u guys say CD-ROM so much...wat doess CD-ROM refers 2??

niamhandsome 發表於 2005-7-12 01:24 PM

[quote]Originally posted by [i]whalvinko[/i] at 2005-7-12 01:55 AM: O(MKM r \j
(個人諗)
P3O7FA(]J l 因為個d係chat postv7X-z:WY
咁會令人去回下.hS%KG#Gjp
雜誌好難回 可能因為你睇完 得個靚 咁啦
qB+m-_o 個個話靚咁又會比人話呃 咁
;^:MYD+E"r 可能係咁掛 [/quote]
|g/M0G5U I!S E:p iL :U7BT(F/qj6d4mY
又會比人話呃 post
z}"k6|#i4\q1s agree ar
6y"|bc.Q QG}h[ wt do u want us to replyD#k J.X+RId'z'j
except靚??,a g/N1W.O:t
thx any way

發表於 2005-7-12 01:35 PM

貼相果d根本無乜好講,最多讚/彈下ga ja
a fw;h~8{k
H+\5Uq[7Y 好似之前有人問孖女仲係咪處女果個Topic...Y|(kx)[?k
至少都有幾十個人回...
~-f ];L!tKL
_Sx A0TY0Py 有問題就有人答架啦!!!呢d Topic起碼有得討論下
qa$S(M,A 'LW2i^.D9D2i
ps.原來我和大波兄係同鄉:P

ka_kit1314 發表於 2005-7-12 01:39 PM

[quote]Originally posted by [i]渡瀨晶[/i] at 2005-7-12 02:13 AM:
xTV1XDXT 閒聊幾句關於收會員錢 !!!
.iJx&RC:z 其實大部... [/quote]U;Og~h~N y
點解要〝頻寬-用者自付計劃〞 咁要有分先睇到d圖 ....
AAl;{b |/`E9R 咁冇分就唔洗睇啦 ..../\/\/\"nbt'I*TDw5]
仲要用信用卡比錢 ... R;BhIB6F
如果果係 咁我諗黎依到既人會係一日比一日小人 ...

LMQ 發表於 2005-7-12 02:48 PM

有討論之價值既posti$H1BJF
點都會多人回同討論
p$P9i7I ut G eg.好似成虫同楊生果d o*_Fk#j@bBak
閒閒地最少二三十人去圍插佢地upN \L&`2u$G
另外雙生兒應該都緊隨其後
f+j9u gPI{ 9ty.bRg
相反果d圖,無野問又無野可以講 k|;b1_"\$c~,IB|E
頂多都係講d多謝,樣衰,好索,唔掂呢d意思既字句4}#x^6y t2_TMl d
up少d就呃post,打多幾隻次就廢事(相信有d cdrom會係咁諗)'~lfc%x#~
少做少錯,唔做唔錯~~

丹山 發表於 2005-7-12 06:30 PM

相剩係睇既之麻...真係諗到可以回乜
G9v"{6O%@gyK 回thx支持努力好似膚淺無聊唔知為乜咁
)P%k#NJa 所以都好少回...

12311 發表於 2005-7-12 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]丹山[/i] at 2005-7-12 06:30 PM:
CEI yk6U.Ia 相剩係睇既之麻...真係諗到可以回乜
UK7eL.h 回thx支持努力好似膚淺無聊唔知為乜咁
dmt8Uy1Sp 所以都好少回... [/quote]&R|8S6`_ c1G.k;d2\C
嗯..冇錯
gVP`/Y-G%Oa;n7@ d ths呀good呀 好易界定為呃post

gundamman678 發表於 2005-7-12 11:03 PM

同意上述意見。我個人就會係d真係好正好正既就回,其他普通既,都唔會次次download完都回,再其次個d根本唔靚既就更加唔想回啦。9`QPI5]d!t2`r2jG

7J2[1m2NZ7@ 而chat個d topic就真係傾閒偈咁傾,有時又可以回d搞笑野,當消遣囉。"`2D!PBN.W&SA

d)ZAc+[_` 睇過咁多人咁樣回應,唔知發帖者又有乜睇法呢?

大波仔 發表於 2005-7-13 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-12 13:35:
[@1rs7fpa 貼相果d根本無乜好講,最多讚/彈下ga j... [/quote]
E-srf&i%Y 噼啪你個o隆啲咚丫...乜EF都有花果山既人ge= ="%Jocl5C
無奈ing...

大波仔 發表於 2005-7-13 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-12 23:03:
s4p.fIy4L9\ 同意上述意見。我個人就會係d真係好正... [/quote]
*w]k+P+n.s9r9c 無野好講,真係完全唔明CD-ROM既心態...@@"
|&_zU-ZIH9} 我只覺得,淨單唔覆果D好無品,懶到出汁!

gundamman678 發表於 2005-7-13 12:26 AM

惟有說句觀點與角度不同囉!

LMQ 發表於 2005-7-13 08:50 AM

[quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2005-7-13 12:15 AM:
`ClI3Y
@6t9qRZ\KW{+K 無野好講,真係完全唔明CD-ROM既心態...@@"D4j~MT$`)B R5n
我只覺得,淨單唔覆果D好無品,懶到出汁! [/quote];}v;U`3m?YK0s
呢個世界乜人都有Z"D Ch%C8A%XK m
再離譜d既都有

michael86 發表於 2005-7-13 01:12 PM

[quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2005-7-13 12:15 AM:#u n z;Q2\7EO N I

~ R\9e$Z$m%NP2wp3e {+O 無野好講,真係完全唔明CD-ROM既心態...@@"
0Fl9|6F;wE/v}d/p 我只覺得,淨單唔覆果D好無品,懶到出汁! [/quote]5~Y0{,M)f;DhZ%?|
w9fo*x5G4|Fc
冇得咁講既,兄弟~
9{2\ ^nj2K6R 正如有d人好鍾意講野,有d人比較文靜,唔多出聲e7Ew.ha Pi
有d人睇完戲鍾意討論下劇情,有d人就唔會/Ya#sxp{E7V,bX
如果70000個會員個個都有野講可能反而仲驚:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.