[閒聊]點解26FUN D人咁奇怪?!
靚相,雜誌又唔見好多人覆,無厘頭野就竟然可以勁多人覆...#x2|RM]Mf,W2[:P會員updown兄,唔講我真係唔多覺....講開先發覺
[2XqLx+@+Y`
[quote]Originally posted by [i]updown[/i] at 2005-7-11 22:09:
人人為我,我為人人"i_,Rt+}yH1m7@3v
大波仔我覺得D人好怪,,有靚相D人就唔太落力push,,down load 就算,,但有D topic寫TWIN 仲係咪處竟然有幾十人回覆!!!
怪 [/quote]
大家覺得點睇...
查實我唔多明CD-ROM們個腦入面諗乜...?tLZ:UI5x-H
正相,最新雜誌永遠都係頂多得廿個...u+mKC b#[EbrH
最少可以係零個...
唔係無人睇過個POST喎... bP+Wtl/k5W
有好多人download左架啵係...
都唔明點解開親D題目古古怪怪,白白痴痴果D Topic,永遠都係好熱鬧...C x.I}aW
勁多人Re Post,特別係D CD-ROM回就係最多...6xhu ue+`.~){#}
好似之前有人問孖女仲係咪處女果個Topic...
至少都有幾十個人回... (個人諗)*Zq#K"tc?
因為個d係chat post3@Bb-No{oFL
咁會令人去回下I&?[ }:}7O'b
雜誌好難回 可能因為你睇完 得個靚 咁啦^)I\Zj.^#~
個個話靚咁又會比人話呃 咁-AQz-k7K_Fdy&e[ F C
可能係咁掛 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我之前都有問過呢個問題~ ~ 不過都係諗唔明同冇結果
大波兄..都係算把啦~~ 唔好理d CD-ROM , 剩係理我地呢d有反應架生人仲好啦~~;) D人品位太差 做人不要太認真,事事過緊不開心. 我自己本生都有睇post...好似d靚相我都有睇..4R:`,_{3k&Wr
不過就算係回都係回得幾隻字...例如:好靚,多d甘wb8f|FO)K&q
如果甘做只會不停地將個post推返上去...
新post加速落低....
如果係問孖女仲係咪處女果個Topic..
點解甘多人回...%x&]aV^)F6S
我諗係因為易答and唔鍾意楊生...
'D8p!beLrwrTK5u
好多時d post 貼左相就算...都冇問問題...
好難去回...
3s`0\hyObq
以上全是個人意見..^^" heard u guys say CD-ROM so much...wat doess CD-ROM refers 2?? [quote]Originally posted by [i]whalvinko[/i] at 2005-7-12 01:55 AM: O(MKM r \j
(個人諗)
因為個d係chat postv7X-z:WY
咁會令人去回下.hS%KG#Gjp
雜誌好難回 可能因為你睇完 得個靚 咁啦
個個話靚咁又會比人話呃 咁
可能係咁掛 [/quote]
:U7BT(F/qj6d4mY
又會比人話呃 post
agree ar
wt do u want us to replyD#k J.X+RId'z'j
except靚??,a g/N1W.O:t
thx any way 貼相果d根本無乜好講,最多讚/彈下ga ja
好似之前有人問孖女仲係咪處女果個Topic...Y|(kx)[?k
至少都有幾十個人回...
有問題就有人答架啦!!!呢d Topic起碼有得討論下
'LW2i^.D9D2i
ps.原來我和大波兄係同鄉:P [quote]Originally posted by [i]渡瀨晶[/i] at 2005-7-12 02:13 AM:
閒聊幾句關於收會員錢 !!!
其實大部... [/quote]U;Og~h~N y
點解要〝頻寬-用者自付計劃〞 咁要有分先睇到d圖 ....
咁冇分就唔洗睇啦 ..../\/\/\"