娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大波仔 發表於 2005-7-12 01:48 AM

[閒聊]點解26FUN D人咁奇怪?!

靚相,雜誌又唔見好多人覆,無厘頭野就竟然可以勁多人覆...` E}h+B Rg
會員updown兄,唔講我真係唔多覺....講開先發覺
!bk8}5m2c0v1b+R8]!?
sG AeS @I [quote]Originally posted by [i]updown[/i] at 2005-7-11 22:09:@X_:Q1SF6O^7Z
人人為我,我為人人
Ih\+e[ i:|,z 大波仔我覺得D人好怪,,有靚相D人就唔太落力push,,down load  就算,,但有D  topic寫TWIN 仲係咪處竟然有幾十人回覆!!!
j.w,[.]4x|? 怪 [/quote]3q Jt f6[+C5T
Te,\GJh
大家覺得點睇...
&u9oF Fj9}\ y6u?a 查實我唔多明CD-ROM們個腦入面諗乜...
5IP"|PBE#li3tn 正相,最新雜誌永遠都係頂多得廿個...u1LKD["W J*W
最少可以係零個...
rL-ZEN sD q/N 唔係無人睇過個POST喎...
3Y[6]j,E/x` 有好多人download左架啵係...
2t*b.d&|8g5m ZBD;r v+|P7hi _
都唔明點解開親D題目古古怪怪,白白痴痴果D Topic,永遠都係好熱鬧...
%f-_Q\6[{6o)?0R 勁多人Re Post,特別係D CD-ROM回就係最多...2X H9E'Cv(l UB5w
好似之前有人問孖女仲係咪處女果個Topic...n8@c0_TXy)_ |
至少都有幾十個人回...

whalvinko 發表於 2005-7-12 01:55 AM

(個人諗)
@8Z~sa 因為個d係chat post*Q;E+e.U^
咁會令人去回下tIO T9a \5Zb
雜誌好難回 可能因為你睇完 得個靚 咁啦+V(XY~:U3H*u%c
個個話靚咁又會比人話呃 咁
1fR@^fnW:@L I*{ 可能係咁掛

渡瀨晶 發表於 2005-7-12 02:13 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

supportMU 發表於 2005-7-12 03:32 AM

我之前都有問過呢個問題~ ~ 不過都係諗唔明同冇結果
-~+uB!z;Rjg!s 大波兄..都係算把啦~~ 唔好理d CD-ROM , 剩係理我地呢d有反應架生人仲好啦~~;)

yuzhiliang111 發表於 2005-7-12 07:08 AM

D人品位太差

astepor 發表於 2005-7-12 09:12 AM

做人不要太認真,事事過緊不開心.

cwleung1988 發表於 2005-7-12 10:26 AM

我自己本生都有睇post...好似d靚相我都有睇..nsF1Kv Kf
不過就算係回都係回得幾隻字...例如:好靚,多d甘
2TE.?-f1};qS 如果甘做只會不停地將個post推返上去...~kq lT o l
新post加速落低....
*h#t`cXl+{&G@ L
Oe-]k T0W\it\ 如果係問孖女仲係咪處女果個Topic..+}_ ?k6^lo
點解甘多人回...
sf/RAl/p%CR 我諗係因為易答and唔鍾意楊生...QH:L@0jU G8P

\;q7r8g^ e#xy 好多時d post 貼左相就算...都冇問問題...
$n.z;}kE1NS k 好難去回...
#d^E am,B%R t0x U
1kS l;P8cDX%R K0c 以上全是個人意見..^^"

TX_Liz@rD 發表於 2005-7-12 11:34 AM

heard u guys say CD-ROM so much...wat doess CD-ROM refers 2??

niamhandsome 發表於 2005-7-12 01:24 PM

[quote]Originally posted by [i]whalvinko[/i] at 2005-7-12 01:55 AM:
c8Kc%s/U:mg (個人諗)
+AJ3|7]udb 因為個d係chat post
({kognEU 咁會令人去回下@4Lo&h+Z}z,H-U
雜誌好難回 可能因為你睇完 得個靚 咁啦gk|pb yV;J Q;E,C@z
個個話靚咁又會比人話呃 咁8N8Hx!a"_.q.Xu)e(BT
可能係咁掛 [/quote]#vX8O;b,z*x b7c
2y7T$I_6b#B| X2v e
又會比人話呃 post{ZMA1X3L^ p"s)f?
agree ar
O Al(J2d wt do u want us to reply
oq:IJ,TQj7[5|Je except靚??
%G"s%V8GYz0vMe thx any way

發表於 2005-7-12 01:35 PM

貼相果d根本無乜好講,最多讚/彈下ga ja3l0n!f4zf
ex8j4k L$M`KA
好似之前有人問孖女仲係咪處女果個Topic.../h bX kJ4n9IC:u
至少都有幾十個人回...N)p K.z0{R$T
~;h&UY6o|
有問題就有人答架啦!!!呢d Topic起碼有得討論下
1t0A!})Qg(v_ x
}5Y W:LcGGr ps.原來我和大波兄係同鄉:P

ka_kit1314 發表於 2005-7-12 01:39 PM

[quote]Originally posted by [i]渡瀨晶[/i] at 2005-7-12 02:13 AM:
W.M h-cjo[ b!A 閒聊幾句關於收會員錢 !!! S,i\.H+z!x%nF
其實大部... [/quote]+^UxY]E
點解要〝頻寬-用者自付計劃〞 咁要有分先睇到d圖 ....
F)X ],j ]4s8`| 咁冇分就唔洗睇啦 ..../\/\/\"Kw:\ J,S3[vT
仲要用信用卡比錢 ... /s/@J/PR+_:Z9|
如果果係 咁我諗黎依到既人會係一日比一日小人 ...

LMQ 發表於 2005-7-12 02:48 PM

有討論之價值既post
7e'E(s+CW R9JV 點都會多人回同討論
b)K6uV d d1hN y X eg.好似成虫同楊生果d
*F7wnK$@IO0oO H ZV 閒閒地最少二三十人去圍插佢地*J{asb']1uN&M
另外雙生兒應該都緊隨其後|[ @*c4WE{
} hK\5tNtd
相反果d圖,無野問又無野可以講*jC,[t vm*V
頂多都係講d多謝,樣衰,好索,唔掂呢d意思既字句9y1yw Y/P
up少d就呃post,打多幾隻次就廢事(相信有d cdrom會係咁諗)
'gJH+ZK+] 少做少錯,唔做唔錯~~

丹山 發表於 2005-7-12 06:30 PM

相剩係睇既之麻...真係諗到可以回乜l%l2DH,_zw4c
回thx支持努力好似膚淺無聊唔知為乜咁
"A:itVm {!j t$pu 所以都好少回...

12311 發表於 2005-7-12 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]丹山[/i] at 2005-7-12 06:30 PM:
k)G%lun 相剩係睇既之麻...真係諗到可以回乜9} v |*a;XG9l
回thx支持努力好似膚淺無聊唔知為乜咁'Y~p:u'e
所以都好少回... [/quote]
R _^[ GiK"E!v Y 嗯..冇錯
-I3T.r;S7WRf+k9i y\ d ths呀good呀 好易界定為呃post

gundamman678 發表於 2005-7-12 11:03 PM

同意上述意見。我個人就會係d真係好正好正既就回,其他普通既,都唔會次次download完都回,再其次個d根本唔靚既就更加唔想回啦。
Wo#h x]]r
"s??:g {4S1eh 而chat個d topic就真係傾閒偈咁傾,有時又可以回d搞笑野,當消遣囉。
Gm6K4ch"S8U FH
OCQi;V b[ 睇過咁多人咁樣回應,唔知發帖者又有乜睇法呢?

大波仔 發表於 2005-7-13 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-12 13:35:
&u/fXh!JSm'^+A 貼相果d根本無乜好講,最多讚/彈下ga j... [/quote](ir+\O*Z R
噼啪你個o隆啲咚丫...乜EF都有花果山既人ge= ="2x9z V5nL7w.J6Y+n
無奈ing...

大波仔 發表於 2005-7-13 12:15 AM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-12 23:03:kZ6e-^H_ AZ+S
同意上述意見。我個人就會係d真係好正... [/quote]
L!UT-Y"U+y6Y_ 無野好講,真係完全唔明CD-ROM既心態...@@"
*r)rur*u 我只覺得,淨單唔覆果D好無品,懶到出汁!

gundamman678 發表於 2005-7-13 12:26 AM

惟有說句觀點與角度不同囉!

LMQ 發表於 2005-7-13 08:50 AM

[quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2005-7-13 12:15 AM:?7e2h T C;fsZT v
HfN-},zB/a {8G;d6R
無野好講,真係完全唔明CD-ROM既心態...@@"
D8tW se 我只覺得,淨單唔覆果D好無品,懶到出汁! [/quote]8i ?m#lT8oDb%Y
呢個世界乜人都有$dF#c'K9v?r cx,m(~
再離譜d既都有

michael86 發表於 2005-7-13 01:12 PM

[quote]Originally posted by [i]大波仔[/i] at 2005-7-13 12:15 AM:WL\:ou ?

G r C]D M j 無野好講,真係完全唔明CD-ROM既心態...@@"gL)|5MUN:x,p
我只覺得,淨單唔覆果D好無品,懶到出汁! [/quote]v4p1p$kvW`'}J_
hxd,[N'}` P8U
冇得咁講既,兄弟~
6PU ]1u~,C 正如有d人好鍾意講野,有d人比較文靜,唔多出聲
.Bd:_CKdr$VbB c!I 有d人睇完戲鍾意討論下劇情,有d人就唔會
Oi af M3U[*^ 如果70000個會員個個都有野講可能反而仲驚:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.