娛樂滿紛 26FUN's Archiver

singgeihot 發表於 2005-7-12 03:43 AM

【EF人事部】 幫即將註冊嘅新會員改個好名

[size=4][color=Purple][u][b]成立目的[/b][/u][/color][/size]){-|I _ u$KqJ

|3~P HB S2l!~ [b]每日都有新會員加入, 希望呢個主題可以為佢哋提供到一啲用得過嘅好名啦[/b]J DQ7By*KVz5[
W l(q2Hy T1Z%T

'HB hz5r k v4e-Ml8i-Q [size=4][color=Purple][u][b]成立原因[/b][/u][/color][/size]
d.]%q6RH o)Z;I C!t3Qy9ZR$T.l S
[b]寧生壞命, 莫改壞名, 一個好名或者會幫你識唔少好版友架[/b]
zj6| G.t(t!S*[a P )OZlg9\u ^i"f~
一個有心思嘅好名可能可以:
{)q z3cJo\ 1)        令其他版友一見到就會會心微笑 (或仰天狂笑)k)^S2G_\_ E
2)        給其他版友一個較深嘅印像6vM]wl NqQ$C;}
3)        成為結識陌生版友嘅第一個話題&TQIt&dD)FYY
)zV+n;fzY gxB
擧個例: 好似 “本篤十六世” 同 “甲狀腺” 呢啲名, 你未睇佢哋嘅偉論, 淨睇個名都夠照啦
d DS1tr,V
UCJn1c*S1c Ja%`v\ :s5QOkad@
[u][size=4][color=Purple][b]使用守則[/b][/color][/size][/u]+t*EI U1t.g

OQt\z8U5r.jy [b]你個 post 可以有以下內容:[/b]_:etbRy W

;a#D3j9iL] I"bF8@H"b 1)        你為即將註冊嘅新會員所提供嘅好名 (可以嘅話, 請 confirm 呢個名係無人用緊)
:rXA#bU5ywb1a;E 2)        解釋一吓你提供呢個好名嘅原因

singgeihot 發表於 2005-7-12 03:47 AM

[b]1) 你為即將註冊嘅新會員所提供嘅好名[/b]:p;XK dN

*H.rO0O/kU.s [i]粵語長片演員:[/i] 謝賢, 呂奇, 陳寶珠, 蕭芳芳....
'Y^o+Gc4e [i]電視藝員:[/i] 鄭少秋, 秦沛, 李司棋,  薛家燕….z@2\bM
[i]歡樂今霄:[/i] 何守信, 汪明荃, 沈殿霞,  盧海鵬….%j [A0o4O
[i]歌手:[/i] 關正傑, 關菊英, 葉麗儀, 葉振棠….
%I X3f*J8C
0LS(N8{OU8P-Im
Ow V+i,GQ"W'M] [b]2) 解釋一吓你提供呢個好名嘅原因[/b]
G%\fp6K[ t:\Uu +t:vme;T4]%C
以上上咗年紀嘅現役或退役藝人都好似未响[i][color=Red]娛樂滿紛[/color][/i] 出現過喎, 點講都唔通啦 :D

fatfatdragon 發表於 2005-7-12 06:04 AM

經典網名  - [color=blue] [b][size=6]如花[/size][/b][/color]6~6sl hs9A

,l_3{0pL!bj!c p%} 這網名非常出名+出位. 電視曾有廣告推廣 (由周星星力推).
ul3Rhy-`8G
p\E`;h 好似未註冊, 不過唔知d人會唔會用.

腳指o 發表於 2005-7-12 08:57 AM

人大鳥小     =.=?
d9sG!@2L u M 好像18+

yiphbmail 發表於 2005-7-12 12:55 PM

全用金庸笔下人物名稱 怎樣

singgeihot 發表於 2005-7-12 01:52 PM

[quote]Originally posted by [i]yiphbmail[/i] at 2005-7-12 12:55 PM:
Vfe.]Ms8ts 全用金庸笔下人物名稱 怎樣 [/quote] s;}'dnN9N
\(uYv?*o ?/Q
我都有諗過.... 個名叫韋小寶都幾得意 :)

research2005010 發表於 2005-7-12 10:07 PM

第七萬個會員就叫自己做[b]第七萬個會員[/b]啦

清揚 發表於 2005-7-12 10:19 PM

希特拉,單蛋人,玻璃人,人渣,周瑜,臥龍,鳳鶵,大袋,包皮,蘇乞兒

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.