娛樂滿紛 26FUN's Archiver

william303 發表於 2005-7-12 04:19 AM

對父母的睇法

[b][color=Purple]大家覺得自己父母對自己點???
x ?4m2XO7VX 你地對佢地有咩不滿或者有咩想感謝佢地"N5V x?5j's
不妨係度講出..)v6YF@_ ET3D
可以用以下格式[/color]0y)B$fA8z-S|
eB$K(MyU
[color=Navy]1.立場(滿意他們嗎?)
$J F;tY.OLrG 2.原因(不滿或感謝他們的原因)
LK!b?,x gw 3.訴出心中情(說出想感謝他們的話或說出對他們的不滿)
2?E5^7R[2{/pG!p 4.希望(希望他們怎對你)[/color][/b]

william303 發表於 2005-7-12 04:31 AM

個post我出既就由我講先:P:P8a e[:Aq7\Q4g
1.立場(滿意他們嗎?) S M jt Yi_lkf Q
2.原因(不滿或感謝他們的原因)
.P+[Q*LF 3.訴出心中情(說出想感謝他們的話或說出對他們的不滿)_0Omj `
4.希望(希望他們怎對你)
)?4Y^;m1kV zT.o9B0L1B
1.滿意度其實只係70%5njl@[/p
點解?因為我父母自小就分開左,所以有小小保留,但對我媽媽就100%
^$Y0Nt~+fB(~ 2.因我父親完全冇理過我地,以前十分之討厭佢,但年紀大左自已思想Q_5v2PZ2V{
亦都有所改變,因為切肉不離皮嘛!,q/_ \%M*l Ql
而我媽媽,我(充)心咁多謝佢,因為我點壞佢都冇離棄過我!ek^,Pp;^V;M
3.媽~~雖然妳唔會係度睇度呢段說話,但我都想同妳講,[color=Red]我愛妳[/color]p2fXb\?4dj&}
4.我唔再需要媽媽點對我,我只希望我媽身體健康及生活愉快!

fatfatdragon 發表於 2005-7-12 04:40 AM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-7-12 04:19 AM:
X]|*a| [b][color=Purple]大家覺得自己父母對...+SG J R3ST1]Q
[/quote]cxghES~Ua
即刻答:
P%B I/~'W-K}'L4p 1.立場(滿意他們嗎?)7kr+U z?l
[color=Maroon]整體上當然滿意. 如果他們唔太煩的話就更好. [/color] *xzR%Q,D*~,YP[
5lUV J E,e6G7q.H6Z
2.原因(不滿或感謝他們的原因)
;] hQR#Y!O eC [color=Maroon]我父母讀書唔多, 一生勤苦工作(天未光開工, 一年365天開工). 好辛苦供書教學. 而且每做一件事, 好多時會先考慮仔女將來會點. 相對上, 他們放棄了很多自己的事, 好偉大. [/color]%HFZG1Df'n!Q@ sR-S

o(~ ?7FK$xk 3.訴出心中情(說出想感謝他們的話或說出對他們的不滿)+pV odbV!^
[color=Maroon]多謝他們的勞苦, 在放棄先追求自己的快樂, 比一個好環境自己成長.~s"X"zTs
爸爸媽媽 "真的愛你" ....... [/color]
(s]x#tBY$^A;x +TyEwFw/t2LTj!r*o
4.希望(希望他們怎對你)J-AsZ:A
[color=Maroon]不希望他們再付出什麼, 希望他們健健康康 就 ok la.[/color]

ronychan 發表於 2005-7-12 06:02 PM

唔多滿意
/D(c,w;? N O
dCA W.h1W9cn 原因: 生得我唔夠靚仔 ^^"w+o3f$N!V"s1X
&N:h5ew-je`"yz9B
心中情: 你地要生性啦 我睇唔到你地幾耐 m%qBp }
0|U1WN6o:Sp$Fu
希望: 下次比d 比機 生返個 A 貨出黎 >_<

魔術師 發表於 2005-7-12 06:14 PM

1.立場(滿意他們嗎?)?;i;h`MYn
2.原因(不滿或感謝他們的原因)
:{&Oyc)m] 3.訴出心中情(說出想感謝他們的話或說出對他們的不滿)
-\5E$k n5g^6J*?2v']0d 4.希望(希望他們怎對你):}Y?!E3u z5Q })c6c

+T*}xT"WH!h7X#No 1.滿意度其實只係30%
l? s5[*KyU3y 我屋企人成日都唔理我由得我點都好做日掛係返工~.i~P3f(r
2.(十幾年無同我過生日連生日邊日都唔記得幾大都唔知
`(j"SB!u&Z N 3.搵年唔好成日做野...同我過生日啦 我無見阿媽成幾個月啦
0x&mMngfi V&q;bU 4.多D理下我 同我過生日就夠啦~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.