娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 對父母的睇法
william303
發表於 2005-7-12 04:19 AM
對父母的睇法
[b][color=Purple]大家覺得自己父母對自己點???
x ?4m2XO7VX
你地對佢地有咩不滿或者有咩想感謝佢地
"N5V x?5j's
不妨係度講出..
)v6YF@_ ET3D
可以用以下格式[/color]
0y)B$fA8z-S|