你地細個作我的志願既時候...
[color=Purple][b]我相信大家細個果陣都有寫過一篇作文係叫H~TD*N(EK*K我的志願,唔知當時你/妳寫既同而家有咩出入呢!+sN&DK#v%r0K
大家係度傾下丫![/b][/color] [quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-7-12 04:40 AM:~-ivK&X$e/A
[color=Purple][b]我相信大家細個果陣都有寫過一篇作文係叫e&rH b5O
我的志願,唔知當時你/妳寫既同而家有咩出入呢!
大家係度傾下丫![/b][/color] [/quote]rk6m)ht9omN,R
細個曾經想做醫生或者做科學家(其實應該叫發明家, 但細個時唔識).+zb,Z$T`6Pj
當愈來愈大, 就發覺, 想同能力喺冇關係... 唔會好似電視劇主角, 今天是幫主明天可以是律師.p B7?)]2Q l&C
現在這些都成為童年回憶. 現在最想反而是, 平平凡凡做一個開心自由人.:D 一個有女朋友o既車手. 細個為左交功課亂作的-.-"
re
好明顯是受電視劇影響最多,睇左警察就一定想考police,睇左醫生就一定話讀醫 V h4Dm[cB(kFQ-ZM xd wP
不過我志願都是考紀律部隊 動物學家?y.w-BQ"]
可以走遍天下 [quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-12 04:49 AM:
細個曾經想做醫生或者做科學家(其... [/quote]|WaO%O
呢D咪叫做平凡是福囉!:P:P [quote]Originally posted by [i]astepor[/i] at 2005-7-12 09:08 AM: