娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fatfatdragon 發表於 2005-7-14 03:01 AM

天生我才必有用 !

天生我才必有用 !  _6F AV Ig%i
大家有冇一d才能或者強項, 你喺會好自豪. x$A vA}A-^
大家入嚟講下, 分享一下 :D:lol:JAL[;P)A

moi+|(O8{%R.Y
I0h!@xIp a FSz"N w2P~
\OT/~c}%R8@
============d,i)p*E{bZl
小弟覺得自己記性都幾好, 分析力都算 ok. 還有懂得 吹水 :P:D
]u?e5D RW-L
-A;H6l&C k Bo 唔知大家又喺點呢? :D:lol:
{!~i#b"cy Q l*\9a[k8@
[[i] Last edited by fatfatdragon on 2005-7-14 at 03:03 AM [/i]]

VictorTan 發表於 2005-7-14 10:45 AM

我一無是處!或者唱歌得卦!!!哈哈哈!!!

fatfatdragon 發表於 2005-7-14 10:50 AM

[quote]Originally posted by [i]VictorTan[/i] at 2005-7-14 10:45 AM:4ZDP3^"M;Is T
我一無是處!或者唱歌得卦!!!哈哈哈!!! [/quote]f3AhyZ8H;_1}
Pg a(l8`W

rI8u2L&b]Tw#te tan bro, 你鍾意唱歌, 唱乜嘢歌多呀? :D  
-f!u.[ZeTQq1o d)x4`J]5fJB@n9g
有冇因為唱歌而得到d嘢? :lol:

VictorTan 發表於 2005-7-14 10:58 AM

[quote]Originally posted by [i]fatfatdragon[/i] at 2005-7-14 10:50 AM:sv9h w_2J'X^0f

*sgBX2H2T?TF?/m(UZ c2ezcY2wz.x
5C.r$b1WC!J!p
tan bro, 你鍾意唱歌, 唱乜嘢歌多呀? :D  K W3V.Gq
D~&u6~R mfy6lAh
有冇因為唱歌而得到d嘢? :lol: [/quote](],Y"G y}4qh0C!r5o%J
雖然未得過獎,但系第一次比賽,同D老雀排名差唔多,好滿足WOR!o6P%r`#v1GYmS
因為詎地一日到夜都比賽架!!!!
+Pv;w/el_3wo o 多數都唱四大天王GA!E+有兩,三年無唱LOO!oyc vHgvxt;AV!{
英文歌都掂,福建歌又可以,我系福建人MA!!!!:D:lol:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.