娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 天生我才必有用 !
fatfatdragon
發表於 2005-7-14 03:01 AM
天生我才必有用 !
天生我才必有用 !
_6F AV Ig%i
大家有冇一d才能或者強項, 你喺會好自豪.
x$A vA}A-^
大家入嚟講下, 分享一下 :D:lol:
JAL[;P)A
moi+|(O8{%R.Y
I0h!@xIp a
FSz"N w2P ~
\OT/~c }%R8@
============
d,i)p*E{bZl
小弟覺得自己記性都幾好, 分析力都算 ok. 還有懂得 吹水 :P:D
]u? e5D RW-L
-A;H6l&Ck Bo
唔知大家又喺點呢? :D:lol:
{!~ i#b"cy