你攞過乜嘢第一?
除左讀書考第一,你仲攞過乜嘢第一? 多年前,業餘中量級自由博擊m5Y\#@cAy.d2V^小學及中二,100米. 打架第一 游水第一.... swimming.....Interschool district champion 天下第一
5Xt#l7zT
(講明乂post ) 足球比賽第一
歌唱比賽第一......時間比人叮走 人人都攞過游水第一架啦:lol: 學校 Winning 7 比賽第一 [quote]Originally posted by [i]samuelleung[/i] at 2005-7-14 03:05 PM::H!H!N9u]-juf
學校 Winning 7 比賽第一 [/quote]
我地係唔係識 ga?
我個 friend 都有玩
我個friend 係 sha tin ive 讀 吊西第一 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 打交第1囉:};TF~aC VT
考試歌D就未試過啦 今年中四陸運100米冠,OfeTN:C/v
中樂獨奏第一(柳琴)%v8h k:@2HUG)O|
小一至四全級第一.讀書...
打機第一 [quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-7-14 02:31 PM:+`Q [!d*f@I+A
人人都攞過游水第一架啦:lol: [/quote]-R!O8A.^{1n
咁又係喎;););) 我吹水第一 小五作文全級第一……(但中文唔係) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** hit aeroplane the firsr..ahhaha! 400米第一幾年前