娛樂滿紛 26FUN's Archiver

men 發表於 2005-7-14 05:50 PM

轉貼~暫時不要去泰國

別去泰國及馬來西亞+WS%eH-Hnr

I/X.@$` Kw*k 有位剛從泰國回來的顧問醫生向我們透露,一班在泰國清理海底的潛水員,
-[4r mek.b^(tO h4X&? 大部份己染上不知名的皮膚病,現時沒法醫治。(Ap;[4tA:^F L
_]5T-Kil0[B&F
所以,小心從泰國及馬來西亞的海產及食品,短期內也不要進食及到此地!

kaixinren 發表於 2005-7-14 05:55 PM

屍毒啊!!

銘少 發表於 2005-7-14 06:09 PM

嘩,不過泰國不嬲都咁恐佈既hzA+w%v`nALW
又有好多神神怪怪歌D野Q^5Am3VNb
你請我我都唔會去!

fmchelloauntie 發表於 2005-7-14 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]銘少[/i] at 2005-7-14 06:09 PM:@h-C!w/p%{0I/`
嘩,不過泰國不嬲都咁恐佈既
pInEnv 又有好多神神怪怪歌D野f~N2``5} X
你請我我都唔會去! [/quote],~PZ:PS+wK
其實我去過2次...一d都唔恐怖wor...tjSS H$jwE
如果唔敢去泰國,咁大陸更加唔洗去~

mtvcmh 發表於 2005-7-14 11:06 PM

[quote]Originally posted by [i]銘少[/i] at 2005-7-14 06:09 PM:
mA(QFv h0J.j 嘩,不過泰國不嬲都咁恐佈既/FW1}-L#b)B
又有好多神神怪怪歌D野 Q#l#d4E2D R iL&l.Iq
你請我我都唔會去! [/quote]wI v|v2L%yLX
可能你驚遇到人妖:lol::lol::lol::lol:

446622 發表於 2005-7-15 12:22 AM

我就覺得泰國都幾好玩,又平,陽光海灘,又多野睇,不過去到邊都要小心啦!;)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.