娛樂滿紛 26FUN's Archiver

KANGMENG 發表於 2005-7-14 11:36 PM

世界某个角落.......

如果世界某个角落有个同你生的一模一样的人,你会.......

KANGMENG 發表於 2005-7-14 11:40 PM

我报警,话有人冒认我的身份k6{ em2O x4{
或者告他侵犯他人版权

發表於 2005-7-14 11:41 PM

女既娶左佢,男既殺左佢:P

KANGMENG 發表於 2005-7-14 11:43 PM

乱伦!!?

發表於 2005-7-14 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]KANGMENG[/i] at 2005-7-14 11:43 PM:w8[.L1h6_h0@Y
乱伦!!? [/quote]bWH*Bw\{7V
斷估佢唔會係我失散多年既....掛;)

gundamman678 發表於 2005-7-15 01:03 AM

無乜興趣,始終係兩個人,外表相同,但其他內在人格思想不同。而且還是不要太熟落好,會令大家的生活都出現麻煩。

william303 發表於 2005-7-15 01:25 AM

[quote]Originally posted by [i]KANGMENG[/i] at 2005-7-14 11:36 PM:
u5Kr'i8Q3v#h_m 如果世界某个角落有个同你生的一模一样的人,你会....... [/quote] c.t@5\K?`ZA9N5N
唔使一模一樣,九成似已經令你頭痛非常,非常頭痛,因為本人身受其害,
9UbV Y\ @PR 呢一個人我都見過,重要係坐地鐵坐對面,好似對住鏡咁,果一刻我終於明
%AC2RB%w]'RV#C 白,我已前d女朋友,又話我攪第二條女又咁又咁,我諗佢都一樣,從此我Q"?5c'nc*h!EdM
每一個女朋友都會同佢講係街千祈千祈唔好攬錯人,不過我諗依家已經唔同,
k |([k"|~![ 因為我肥左太多啦!

發表於 2005-7-15 01:32 AM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-7-15 01:25 AM:z|{R-CoU
"h a?%a |r:?G
唔使一模一樣,九成似已經令你頭痛... [/quote]
;f,Z0o r gY8c 佢係咪william hung?:lol:~講笑:P

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.