娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Mmars 發表於 2005-7-15 10:02 PM

對死嘅睇法

大家有冇時好驚死A+C P'Y.Jc%?0k)?
或者會突然驚死A2LkDO.C
驚唔知死左之後會去邊?

笨小孩 發表於 2005-7-15 10:18 PM

睇得好化,人總有一死,只係時間問題…
_h m1m5e
b}X Fj6p$ma%vU P 死左希望可以化成宇宙星塵,永久漂流在浩瀚的宇宙當中!

happytam 發表於 2005-7-15 10:43 PM

[size=6]最好屌西屌撚死![/size]

michael_0408 發表於 2005-7-15 10:52 PM

我唔驚死....我係驚點死.....
yPL#}O @ "辛苦"死 定 "安樂"死....

slwong3 發表於 2005-7-15 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]michael_0408[/i] at 2005-7-15 10:52 PM:/ZH%r4W7y @5h3H
我唔驚死....我係驚點死.....@ ?9I Pc(X
"辛苦"死 定 "安樂"死.... [/quote]h,cnavqc
me too

MaxFigo 發表於 2005-7-15 11:00 PM

我唔係驚死
A2f u~6O9Q*w6k 而係唔甘心咁快死!!
;w4Bu:k,C ` 1D`#oP8t\
仲有好多野想做未做、想學未學、想溝未溝:P

Mmars 發表於 2005-7-15 11:14 PM

加多一句:
Tc6g6y}yh MNJ5] 咁俾你地揀死定係唔死??

ooooooooooo 發表於 2005-7-15 11:18 PM

[quote]Originally posted by [i]happytam[/i] at 2005-7-15 10:43 PM:8Q4l;B4G O,[J \]
[size=6]最好屌西屌撚死![/size] [/quote]
-N:jZOv0B5@$C9S;DZ hahaha~~~~!^8|_&Q)SJ%@&U
我都敢話,死在激戰中7V7gB']${ J2a;I
因為係陣亡關係,死後被封為烈士

MaxFigo 發表於 2005-7-15 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Mmars[/i] at 2005-7-15 11:14 PM:"O,D$z+N-A!B)F
加多一句:L:VX ?;?
咁俾你地揀死定係唔死?? [/quote]4QJ n,ik
F\ H [B3Wbb-|;j
e+梗係揀唔死
CEo"]A4H { 4dXhk*Q/z`-V)]
but老左果陣就最好快d死
0_As"O0pMF 唔好咁多老人病咁辛苦><
cC3ei[5V*JB a ay-BEst7Z"T ~\!l
而且老左要人照顧都煩親人laJN%D.e%J:@6VNn(R1l
自己又唔好意思不如早死早著lu @@

笨小孩 發表於 2005-7-15 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]ooooooooooo[/i] at 2005-7-15 11:18 PM:
!d{{U|N^S
q4O:HZ9T Ba-R hahaha~~~~l-hS7^{pP!wn
我都敢話,死在激戰中
B8zC U` yw 因為係陣亡關係,死後被封為烈士 [/quote]
.b6D%qh \D#OiW*dr
F V'P!r4\I*R:~9[}c
[sh@C5bq 果d好似叫"馬上風":P

MaxFigo 發表於 2005-7-15 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-7-15 11:23 PM:T!zy7|*}!Z#N
(nk)@N^*{
P!eU4eK]@6t4ag

/k0l2J5Y*w sI| 果d好似叫"馬上風":P [/quote]
)a:o$A%e Zs8B Ejff8M DVx&O n
哈!e d真係中風中你唔死都羞死:D:D:D

瓦特鬼仔 發表於 2005-7-16 12:19 AM

我依家好想死呀.....
/T#^;j{Z bx 岩岩比女飛左....
v4~b1G7j'`(I9`+u_ 如果...我依家有肺癌就好拿.....未期果隻......
1v.Zg1IL6U4|'? 睇下我就死果時....我條女會有咩反應....
V%c/KB`J-x 死都係一種解脫......
un&FGez 大個要面對個社會=.="唉....諗起都想死.....(uW;\8e!f lk HO
.lldb r6e
但係...如果我真係死左=.=
K$Z1Z!\ jq+d 我d屋企人....就喊死....所以都係唔好諗死.....

supportMU 發表於 2005-7-16 12:40 AM

人生自古誰無死~  橫樹遲早都要死架啦~ 根本冇咩好諗~ 冇人可以幸免(不過可能有我地唔知)
&H_y Ir(\+Y4i V 死唔可怕, 但到死時先發現自己原來一生人一事沒成, 都唔知自己做過d咩, 我覺得咁先係最可怕, 我最驚就係咁:o:o:o

sas 發表於 2005-7-16 12:42 AM

死就唔怕啦,最緊要唔係累人累乜。
7l9TTh [#F 我怕我唔捨得現家所擁有的野jar
G#[CD'j2Q 例如:女同家人、朋友!

photo2hkhk 發表於 2005-7-16 04:32 AM

死左未必一了百了[u:bYRlKX
親人可能要執手尾"j8o;U#x:J
好逃避的做法

hideaki 發表於 2005-7-16 08:07 PM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-7-15 10:18 PM:o)V {AF7a`6Y
睇得好化,[color=Red]人總有一死,只係時間問題[/color]…
t p$~bUmj ~k:G:Xf
死左希望可以化成宇宙星塵,永久漂流在浩瀚的宇宙當中! [/quote]uc#{q#w6M%W;Z

8U9U trX l-G:` BM3Ep*xs1a&w
同意!!

ar_koyeah 發表於 2005-7-16 10:08 PM

死唔可怕, 但到死時先發現自己原來一生人一事沒成, 都唔知自己做過d咩, 我覺得咁先係最可怕
+MT,\2IT U NK\ j %I$rvo`A"x8f
agree!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rextt 發表於 2005-7-16 11:38 PM

死就唔係好怕.有生必有死..預左啦...

pignose 發表於 2005-7-17 12:14 AM

死唔緊,最緊要係死而無憾啫。我既最大目標都係有個真正既伴侶可以同甘共苦,相依到老,咁我已經不枉此生啦,但係到依家都仲係孤苦伶仃一個人,真唏噓…

sohozhk 發表於 2005-7-17 11:01 AM

推薦書:死論

有繁、簡版,香港出版是三聯。Dz1oPQ}@f.e
E. 雲格爾 著,林克譯,《死論》,香港,三聯,1996。;l|&Fpiu-Ht*s[-M
8J@ }g8? p+L,n O
另參 [url=http://www.ln.edu.hk/philoso/PHI222(homepage)/about_course/about_course.html]生與死(嶺大通識課程)[/url]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.