娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Mmars 發表於 2005-7-15 10:02 PM

對死嘅睇法

大家有冇時好驚死4ZoX3I'ntm?
或者會突然驚死
+w u V4?.J6`&a v"[`4e 驚唔知死左之後會去邊?

笨小孩 發表於 2005-7-15 10:18 PM

睇得好化,人總有一死,只係時間問題…RX4F6J^%}W;|S

r2ZM%L&L7a5H-[ 死左希望可以化成宇宙星塵,永久漂流在浩瀚的宇宙當中!

happytam 發表於 2005-7-15 10:43 PM

[size=6]最好屌西屌撚死![/size]

michael_0408 發表於 2005-7-15 10:52 PM

我唔驚死....我係驚點死.....Mr5k4?8T
"辛苦"死 定 "安樂"死....

slwong3 發表於 2005-7-15 10:53 PM

[quote]Originally posted by [i]michael_0408[/i] at 2005-7-15 10:52 PM:7q0l} K7_6Z,A0qW(O
我唔驚死....我係驚點死.....gS3a"j{ F;G(d4Pi
"辛苦"死 定 "安樂"死.... [/quote]
(ZnW$TF me too

MaxFigo 發表於 2005-7-15 11:00 PM

我唔係驚死S(K(c8_"J:w d
而係唔甘心咁快死!!
`$Y6sG\8B^8P\
+Uahb}B 仲有好多野想做未做、想學未學、想溝未溝:P

Mmars 發表於 2005-7-15 11:14 PM

加多一句:
3QGx7XA&x._Bq 咁俾你地揀死定係唔死??

ooooooooooo 發表於 2005-7-15 11:18 PM

[quote]Originally posted by [i]happytam[/i] at 2005-7-15 10:43 PM:-r'q:r h N!Pi|tw!} ~e
[size=6]最好屌西屌撚死![/size] [/quote]
i$`2^o/Fw6T]!\ hahaha~~~~n`A G:A ? x6q
我都敢話,死在激戰中
bo'C2kO}Wc/DT3y 因為係陣亡關係,死後被封為烈士

MaxFigo 發表於 2005-7-15 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]Mmars[/i] at 2005-7-15 11:14 PM:h3j&S4|MI+~rzN
加多一句:
ogF.k,il'D#D 咁俾你地揀死定係唔死?? [/quote]
:\4L7tUv xnC1w7I
-N%C$fDz e+梗係揀唔死
)a5]ruRD%q&n%x n?4[/vB V]H
but老左果陣就最好快d死
2wE}TX(t Ks 唔好咁多老人病咁辛苦><
p"k&x T `j9py ,B/FS|e)xP
而且老左要人照顧都煩親人la
5wgpx.Ke 自己又唔好意思不如早死早著lu @@

笨小孩 發表於 2005-7-15 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]ooooooooooo[/i] at 2005-7-15 11:18 PM:
U/I2p/xaI8]C gG!Tng8y9jtQp8W
hahaha~~~~
(L3K7F grH4}`P 我都敢話,死在激戰中
*e9o G"xM[3Q*bA!@ 因為係陣亡關係,死後被封為烈士 [/quote]
'}Uq&@7w CsR?o,H,h
8OM%A{*Vfr3v!^ *Aqv$r-Z/k
果d好似叫"馬上風":P

MaxFigo 發表於 2005-7-15 11:34 PM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-7-15 11:23 PM:
DHDnd0Y8O YD^a4?;\

b/H#S]5z(V*X]
"I*k?;@"B 果d好似叫"馬上風":P [/quote]
^8LT)c%A
)i;StyI M 哈!e d真係中風中你唔死都羞死:D:D:D

瓦特鬼仔 發表於 2005-7-16 12:19 AM

我依家好想死呀.....7qU#Y2PHD_
岩岩比女飛左....t^ VRZ
如果...我依家有肺癌就好拿.....未期果隻......Q3| o#K/}.p6P`T[T
睇下我就死果時....我條女會有咩反應....6m`V5I,CDu"X$E Y
死都係一種解脫......
8fR?8Lw}F!W 大個要面對個社會=.="唉....諗起都想死.....hA;b[.]P2L
jQT3Dv _m
但係...如果我真係死左=.=
"u ? OOF$hD 我d屋企人....就喊死....所以都係唔好諗死.....

supportMU 發表於 2005-7-16 12:40 AM

人生自古誰無死~  橫樹遲早都要死架啦~ 根本冇咩好諗~ 冇人可以幸免(不過可能有我地唔知)bS4D@1o*MLAp
死唔可怕, 但到死時先發現自己原來一生人一事沒成, 都唔知自己做過d咩, 我覺得咁先係最可怕, 我最驚就係咁:o:o:o

sas 發表於 2005-7-16 12:42 AM

死就唔怕啦,最緊要唔係累人累乜。
m$m E)xp.@a&l 我怕我唔捨得現家所擁有的野jaroiDfwC:g _
例如:女同家人、朋友!

photo2hkhk 發表於 2005-7-16 04:32 AM

死左未必一了百了%Ynr3M/M
親人可能要執手尾I g7V6Q6r
好逃避的做法

hideaki 發表於 2005-7-16 08:07 PM

[quote]Originally posted by [i]笨小孩[/i] at 2005-7-15 10:18 PM:
.hd`-z[9_$Cxk 睇得好化,[color=Red]人總有一死,只係時間問題[/color]…0S \8m.s3R l
E W}${-p\YJ
死左希望可以化成宇宙星塵,永久漂流在浩瀚的宇宙當中! [/quote]
*ty@ B!FR`;EO'D
/R!Y-yM2pwk!i`Bg ?%O MLp[5X
同意!!

ar_koyeah 發表於 2005-7-16 10:08 PM

死唔可怕, 但到死時先發現自己原來一生人一事沒成, 都唔知自己做過d咩, 我覺得咁先係最可怕2r%xO"a8zo
0z%RM*xU-u
agree!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

rextt 發表於 2005-7-16 11:38 PM

死就唔係好怕.有生必有死..預左啦...

pignose 發表於 2005-7-17 12:14 AM

死唔緊,最緊要係死而無憾啫。我既最大目標都係有個真正既伴侶可以同甘共苦,相依到老,咁我已經不枉此生啦,但係到依家都仲係孤苦伶仃一個人,真唏噓…

sohozhk 發表於 2005-7-17 11:01 AM

推薦書:死論

有繁、簡版,香港出版是三聯。
_qsqJ[ E. 雲格爾 著,林克譯,《死論》,香港,三聯,1996。
:Df-^#M,r Q,Y
1P[hv??9jT2{^r2H 另參 [url=http://www.ln.edu.hk/philoso/PHI222(homepage)/about_course/about_course.html]生與死(嶺大通識課程)[/url]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.