娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2005-7-16 11:31 PM

[講講]如果回到古代

如果回到古代
H.x*Xi+aCE
'~^-I*v.c)I Cc G 你想........................做咩.....
I%Y;]G&P4X Y z/@i*lU%HX
:~.pb2EcW A

`'\4Ydsw^ [o --------------------------------------------*J[3E}{)sk:^M_

/x'u9^mg1~G ~ 我講先:
:e4sX~W}8}
,v)W1f,V p.}
Ru&EMK S 我要做有錢人先.......*p&Qd*fH5_C
.Y3itoq
.
J]ei*y .W!Nd#M&s{XH
哈哈哈.......( 極度奸笑)
d T:p&Nid .
-`$[9}"u&g `V z']\ .
E xMLBZt\ .8F6fZ |#q)`6P
而後..................請個妹仔(ha ha ha )
5OVfpu-@ G .q r5hC[#C~7Vw1f

8s![ Q-I}0NB .|/a0Qu/yUY)d
.r$Y [}~ZOe Yk
.@sKRh%Tba X
.
QX.S-FB1~T
)^Uh.p'B v9bD(U 在夜難人靜時TtB)^bx6V+P
.
TN*Yv%kE .X-wb/E,RX!Yvg
.6o3M_b^l*a
.
O i5TZyg @j] c 當只有佢一個時(ha ha ha ha ) 4q^7lT!MC.y5y8X
..
Ll+H!{U8Y.M .6D+Ms-@GC
.[} v0Z@o%m/m
.7uf6l3j#y]*[&SG$E
.*MQ1z]f@W4N
7^-G \/oT7Yd5N
.
d3ob?&{4]!I0Xq4I ._tW/\H6dK U-G
.
$g8t"? R;C .~;\%O{:@EU4ue KS
.
a#K)JVdMs Y!S 就老屈佢打爛野,而後.........
crbx'^,oPr r | 哈哈哈哈.
-xw1rARjc .
Um _f7lK .X[qn ^P
.'MO+G3I1oz:Dm2r
.#pSF1L5K6Gqj

0^hv&ysL0j` Gp0T .
8kr8fe3{ .v(d)y t1Y e
一路mis佢手臂
D?.th({q:am 一路話   '死妹釘!死妹釘!'7kfv{ k}w

'v:s#y ZO 哈哈哈哈KNzni
$? [uxC5_j H
[[i] Last edited by 大優勢 on 2005-7-16 at 11:33 PM [/i]]

rextt 發表於 2005-7-16 11:33 PM

做大英雄啦 如劉備啦  可以名流清史..

大優勢 發表於 2005-7-16 11:39 PM

[quote]Originally posted by [i]rextt[/i] at 2005-7-16 11:33 PM:TgE i o
做大英雄啦 如劉備啦  可以名流清史.. [/quote].UJ)G$K.T9H9i\
"yD[{O]2Q(m2lJ
點做先???你話做就咩? e)t+|$KnK h
,U?o q-]ut3eL
有冇方法先講啦!!

gundamman678 發表於 2005-7-16 11:48 PM

去投軍! 古代軍事出強人。睇睇埋埋咁多三國演義呀、孫子兵法呀,應該可以派上用場!

大優勢 發表於 2005-7-16 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-16 11:48 PM:
g3T/K$A~Io 去投軍! 古代軍事出強人。睇睇埋埋咁多三國演義呀、孫子兵法呀,應該可以派上用場! [/quote]Gqv {B1kZA/t ^

DW%z Jn1{ 係呀 重可以預知未來 ]'UuWg mL
做皇帝 都得呀

pignose 發表於 2005-7-17 12:06 AM

如果返到古代,我會去武當拜會張三豐希望佢收我為徒,睇下佢係唔係真係咁勁,同埋有無洗黑錢,即係洗唔洗入會費咁~~~如果有咁既事情發生,我就試下單挑佢,睇下我既空手道三段勁定佢既太極勁﹗

ciger 發表於 2005-7-17 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-7-16 23:57:i$w Zjn"j I J3A
&m8\9p@T*i|#[!?8c

hy:X'oh Y8F"T 係呀 重可以預知未來 G(]3~+qMNM
做皇帝 都得呀 [/quote].N3@ ~c}'JH,T&c
做皇帝又真係幾過癮,但你諗下冇抽水馬桶,冇肥皂,冇冷氣,冇氣車,冇電視,遊戲機嘅生活,我都係做返現代平凡人算喇

大優勢 發表於 2005-7-17 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-7-17 12:13 AM:
u`H&RX
Q r#lH8L2^ 做皇帝又真係幾過癮,但你諗下冇抽水馬桶,冇肥皂,冇冷氣,冇氣車,冇電視,遊戲機嘅生活,我都係做返現代平凡人算喇 [/quote]n6D^6Ig2kW@P?

8Pj^'c k+Vv `#K&p 冇抽水馬桶   : 有專人冼pat pat
a#_q[yv&RW 冇肥皂         : 有其他野替代嫁Cc;tJV*z T)WW
冇冷氣         : 專人手動
Yry9k P Bg 冇氣車         : 有馬車
`Sd]?k 冇電視         : 要黎做也???? b.Aig"Wq|
遊戲機嘅生活: 大把人俾你玩la

Dr.anger 發表於 2005-7-17 01:31 AM

經商...買古玩^^

ciger 發表於 2005-7-17 01:40 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-7-17 00:24:
q5sm1PQ)_
a4[ f1\7p
:in'EPH6Y!M/m 冇抽水馬桶   : 有專人冼pat pat ... [/quote]-mW N.Sv
如果我未係現代生活過,當然冇問題,但生活左廿幾年,剩係飲d未經過濾消毒嘅水可能已經頂唔順j%X(e9QHE8S
如果係清朝做皇帝都好d,秦漢時期就真係咪搞
$hi*B_$\8R
2n"W!Kz/H [[i] Last edited by ciger on 2005-7-17 at 01:43 AM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-7-17 01:54 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-7-17 01:40 AM:XYU8q?u

%me{E/ip0j 如果我未係現代生活過,當然冇問題,... [/quote]
^I3n U sQntm~ iJ3R2X2j,}q
係呀,身子弱,說不定中左天花麻疹都大鑊~~

Lee3 發表於 2005-7-17 10:42 AM

I'd....set fire to people's houses and ruin history...

sohozhk 發表於 2005-7-17 11:49 AM

覆 #4 gundamman678

我同你的想法一樣,回到三國去。*t B7Gr?!K
不過,我會以現代醫學挑戰華陀、用XO灌醉張飛、開槍擊敗呂布、預早向曹操報料火燒連環船之計、留下錦囊破諸葛亮的空城計‧‧‧總之用現代文明玩串個party,改寫歷史‧‧‧千萬不可以忘記,一定要在史官面前講幾句留傳後世的名句,例如「求學不是求分數」、「情為民所繫,權為民所用,利為民所謀」之類的絕句。

大優勢 發表於 2005-7-17 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-7-17 11:49 AM:
M uT1`z4p 我同你的想法一樣,回到三國去。
6r$Lf*q9q&kE 不... [/quote];Z?Uw9b*}
P~Gvf8o
ha ha ha
nH*Tl"cl$C6V|2A8[ )II5V,m#~6^2K]
重有 [全力以赴,做到最好]

william303 發表於 2005-7-17 02:11 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-7-17 11:59 AM:
#~+X;XAg5z4]
t/x1^Rp-L:_"h &n$E@.u/L(nDB+C
ha ha ha
)L/f.GS N?wJ4t %Yq![ iAD[
重有 [全力以赴,做到最好] [/quote]4u2A|p1r(B0Md5@
但係我唔識講國語喎!英文得唔得架!:P:P:P

發表於 2005-7-18 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-7-17 02:11 PM:
w"?N%v6F tkK$l
dn)A4cmC3x 但係我唔識講國語喎!英文得唔得架!:P:P:P [/quote]+gyk3@m2@i$y
古人好像說廣東話的,普通話是近代才有L'G ~4o`o\B(E
j{ a!_1K\/F,QzM
我會返三國...拜神人郭嘉為師,幫佢避過那劫;)3HdK BTg
#](A?7J0W,j
[[i] Last edited by 奇 on 2005-7-18 at 03:51 PM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-7-18 03:37 PM

大家似乎忘記左三國演義入面好多野係作出黎......

發表於 2005-7-18 03:50 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-18 03:37 PM:+UFB)MEhy"Cjl
大家似乎忘記左三國演義入面好多野係作出黎...... [/quote]XQ#XOvF XL
yes,諸葛亮的空城計是假的

super2000 發表於 2005-7-19 12:32 PM

我想做野心版諸葛亮(古代版奪命奸夫),出生在南宋蒙古,做成吉思汗O既Fit馬,幫佢家族統一中原,以諸仔O既精明能幹同管治才幹,做低佢O的後人,控制個班心口掛住個勇字O既蒙古人,東征西討,打遍全世界,統一地球.蒙古人就係因為無左諸仔O的咁有才華O既人管治至無左咁大個帝國,真係可憐.

iad 發表於 2005-7-20 09:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.