[講講]如果回到古代
如果回到古代你想........................做咩.....
Y z/@i*lU%HX
:~.pb2EcWA
--------------------------------------------*J[3E}{)sk:^M_
我講先:
我要做有錢人先.......*p&Qd*fH5_C
.Y3itoq
.
.W!Nd#M&s{XH
哈哈哈.......( 極度奸笑)
.
.
.8F6fZ|#q)`6P
而後..................請個妹仔(ha ha ha )
.q r5hC[#C~7Vw1f
.|/a0Qu/yUY)d
.r$Y [}~ZOe Yk
.@sKRh%TbaX
.
在夜難人靜時TtB)^bx6V+P
.
.X-wb/E,RX!Yvg
.6o3M_b^l*a
.
當只有佢一個時(ha ha ha ha ) 4q^7lT!MC.y5y8X
..
.6D+Ms-@GC
.[} v0Z@o%m/m
.7uf6l3j#y]*[&SG$E
.*M Q1z]f@W4N
7^-G \/oT7Yd5N
.
._tW/\H6dK U-G
.
.~;\%O{:@EU4ue KS
.
就老屈佢打爛野,而後.........
哈哈哈哈.
.
.X[qn^P
.'MO+G3I1oz:Dm2r
.#pSF1L5K6Gqj
.
.v(d)y t1Y e
一路mis佢手臂
一路話 '死妹釘!死妹釘!'7kfv{k}w
哈哈哈哈KNzni
$? [uxC5_jH
[[i] Last edited by 大優勢 on 2005-7-16 at 11:33 PM [/i]] 做大英雄啦 如劉備啦 可以名流清史.. [quote]Originally posted by [i]rextt[/i] at 2005-7-16 11:33 PM:TgE io
做大英雄啦 如劉備啦 可以名流清史.. [/quote].UJ)G$K.T9H9i\
"yD[{O]2Q(m2lJ
點做先???你話做就咩? e)t+|$KnKh
,U?o q-]ut3e L
有冇方法先講啦!! 去投軍! 古代軍事出強人。睇睇埋埋咁多三國演義呀、孫子兵法呀,應該可以派上用場! [quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-16 11:48 PM:
去投軍! 古代軍事出強人。睇睇埋埋咁多三國演義呀、孫子兵法呀,應該可以派上用場! [/quote]Gqv {B1kZA/t^
係呀 重可以預知未來 ]'UuWg mL
做皇帝 都得呀 如果返到古代,我會去武當拜會張三豐希望佢收我為徒,睇下佢係唔係真係咁勁,同埋有無洗黑錢,即係洗唔洗入會費咁~~~如果有咁既事情發生,我就試下單挑佢,睇下我既空手道三段勁定佢既太極勁﹗ [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-7-16 23:57:i$wZjn"j I J3A
&m8\9p@T*i|#[!?8c
係呀 重可以預知未來