娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大優勢 發表於 2005-7-16 11:31 PM

[講講]如果回到古代

如果回到古代&hNl8~j8G{
;j)f ]n(M WP#x.X |
你想........................做咩....."K7VhObh8I

yw } Q!u)z f,i`
^8^XCa*Vw$O)}%N 7z0Z;m#H p^
--------------------------------------------o5@6F0y Q

d B Pg8y#~c 我講先:
M*T8K YaqCl
8G1PX0Oy)[y bh } ZZ4p(Y'q
我要做有錢人先.......\T*q;pS'w)@'G;?S
.
xM,v7zH;L,Z9A N .
F\0sAk .7\XjBf&N
哈哈哈.......( 極度奸笑)5o6b1J(OL#R|?-Q
.
aD6r#k-r]@ .'K.C2[)X&d)[ @
..@*pV8EIgL
而後..................請個妹仔(ha ha ha ) N2LPN7C wpsQ%k
.
T#gD%M F
y w H!x"Cc*WC'[k-x .
X5U kk,@yrlO .
J@3Bb@wa*P!C ./@K5X vA#[
.
q)K&t2? abL
H(g;tlIs 在夜難人靜時US1Qv3a0Q
.V~a?sB1Tt;K
.
'W~?|m-[5Q3z;n .
'|Fff4_v0J'v3C"Y .
_ X6[:dkzw 當只有佢一個時(ha ha ha ha )
3h|'i v.^j .. ~9M$_3i3Oe](d*H)o
.
Zt)\MW .^mx l-Ti i
.
G"~-H M3}M6@0^*K .
N\7{k6iyFs"{4s
}l+@:E1f7eO .+g3[X#~/^#jm
.:RE eb"O3i X@r
.
,q;|e:U W1g [A .6N*Bsrj]0uT
.
e-d"f+Fgj6R$z+`S7M%h 就老屈佢打爛野,而後.........
:N7s%sid` 哈哈哈哈.
;`"Vtx@_9{aX .1oQ^0E;T(~;q)Rz
.
*Wxx/B8L&y S7E;p_}&jG-P .
j(Bk;]_vw@6}f8b .
$_5\FS2R+d2F
-W*R'L'A ]B&w4R ? .
jx)wuL&d[1u#x,x .
7t Q8m,Td1Q 一路mis佢手臂.p'yE [v7O/J
一路話   '死妹釘!死妹釘!'
t C }F:f[D*| ^hl0p?5B(?F x
哈哈哈哈2O M%@wyq
G2B0M%}4^ t)Y N8g
[[i] Last edited by 大優勢 on 2005-7-16 at 11:33 PM [/i]]

rextt 發表於 2005-7-16 11:33 PM

做大英雄啦 如劉備啦  可以名流清史..

大優勢 發表於 2005-7-16 11:39 PM

[quote]Originally posted by [i]rextt[/i] at 2005-7-16 11:33 PM::Eh:D)|+JWs&V8T
做大英雄啦 如劉備啦  可以名流清史.. [/quote]
[3|#F.l6S S!O
([1j'm4ZPQj 點做先???你話做就咩
U0{ zq,J |+e e~U Rn.h:BNJ#}
有冇方法先講啦!!

gundamman678 發表於 2005-7-16 11:48 PM

去投軍! 古代軍事出強人。睇睇埋埋咁多三國演義呀、孫子兵法呀,應該可以派上用場!

大優勢 發表於 2005-7-16 11:57 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-16 11:48 PM:
$Z_o%chb8{c4^h_ 去投軍! 古代軍事出強人。睇睇埋埋咁多三國演義呀、孫子兵法呀,應該可以派上用場! [/quote]X!o^.cMj2w,pfl
6h-H*mYL
係呀 重可以預知未來
8y~Wv([YnE5]x 做皇帝 都得呀

pignose 發表於 2005-7-17 12:06 AM

如果返到古代,我會去武當拜會張三豐希望佢收我為徒,睇下佢係唔係真係咁勁,同埋有無洗黑錢,即係洗唔洗入會費咁~~~如果有咁既事情發生,我就試下單挑佢,睇下我既空手道三段勁定佢既太極勁﹗

ciger 發表於 2005-7-17 12:13 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-7-16 23:57:
g Y9PIRe Rp ZL9N [@
#k4VJO1cz
係呀 重可以預知未來 ,R*cZ:y-tW3T
做皇帝 都得呀 [/quote]A V!v9iH _'R
做皇帝又真係幾過癮,但你諗下冇抽水馬桶,冇肥皂,冇冷氣,冇氣車,冇電視,遊戲機嘅生活,我都係做返現代平凡人算喇

大優勢 發表於 2005-7-17 12:24 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-7-17 12:13 AM:
(F/y|-aP#k9H
9fa;[D|(M} P 做皇帝又真係幾過癮,但你諗下冇抽水馬桶,冇肥皂,冇冷氣,冇氣車,冇電視,遊戲機嘅生活,我都係做返現代平凡人算喇 [/quote]
%Q.en iYV6_1diL~n @9Y%du?4t
冇抽水馬桶   : 有專人冼pat pat 7u2KY1G#F\6K+Rb
冇肥皂         : 有其他野替代嫁3y.O2a t9F[v;_6F)EjTf g
冇冷氣         : 專人手動@&kX-m`qs
冇氣車         : 有馬車]Q z;L)n [I
冇電視         : 要黎做也????
-y*? pjy3F P 遊戲機嘅生活: 大把人俾你玩la

Dr.anger 發表於 2005-7-17 01:31 AM

經商...買古玩^^

ciger 發表於 2005-7-17 01:40 AM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-7-17 00:24:UI`UT*N
O6z(O!T6V2w
GOV W7T8aZ/ghu
冇抽水馬桶   : 有專人冼pat pat ... [/quote]
.y:h Y x'y 如果我未係現代生活過,當然冇問題,但生活左廿幾年,剩係飲d未經過濾消毒嘅水可能已經頂唔順
jP'i7JS 如果係清朝做皇帝都好d,秦漢時期就真係咪搞;S`eiQC@Y] y
qL%t%pS/|D8m
[[i] Last edited by ciger on 2005-7-17 at 01:43 AM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-7-17 01:54 AM

[quote]Originally posted by [i]ciger[/i] at 2005-7-17 01:40 AM:
A3Ox#}F#~ ?0f.bzj
如果我未係現代生活過,當然冇問題,... [/quote]
2z a4^*g4D(a u Z1p @
c^8yd+_]e1vJ^ 係呀,身子弱,說不定中左天花麻疹都大鑊~~

Lee3 發表於 2005-7-17 10:42 AM

I'd....set fire to people's houses and ruin history...

sohozhk 發表於 2005-7-17 11:49 AM

覆 #4 gundamman678

我同你的想法一樣,回到三國去。6Y+G~+U$r/FG0R
不過,我會以現代醫學挑戰華陀、用XO灌醉張飛、開槍擊敗呂布、預早向曹操報料火燒連環船之計、留下錦囊破諸葛亮的空城計‧‧‧總之用現代文明玩串個party,改寫歷史‧‧‧千萬不可以忘記,一定要在史官面前講幾句留傳後世的名句,例如「求學不是求分數」、「情為民所繫,權為民所用,利為民所謀」之類的絕句。

大優勢 發表於 2005-7-17 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-7-17 11:49 AM:
Uv-huK 我同你的想法一樣,回到三國去。BQ0P8K)j9e!t}
不... [/quote]p3sA"r c-y
w^$oW5ZFApc%Qh
ha ha ha
t:y3YV5i)HDtY
1wZE vZ4J 重有 [全力以赴,做到最好]

william303 發表於 2005-7-17 02:11 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2005-7-17 11:59 AM:
F nz'Of3nq $~0iWQ"TJ\

Iz#|j1tvr ha ha ha 5f)G9\2@Y;F5@

-y5}prO!V;mL"X 重有 [全力以赴,做到最好] [/quote]4J#I ~S+bR@A S0v'j
但係我唔識講國語喎!英文得唔得架!:P:P:P

發表於 2005-7-18 03:19 PM

[quote]Originally posted by [i]william303[/i] at 2005-7-17 02:11 PM:r#txKx/P
\r3h e+@7g
但係我唔識講國語喎!英文得唔得架!:P:P:P [/quote]
"pIRg~P 古人好像說廣東話的,普通話是近代才有v.dr`Zc`
*C K`i&I Y j.w:j
我會返三國...拜神人郭嘉為師,幫佢避過那劫;)fx"?s G4Fu LR

:[6L!OO"i/cdj4S\ [[i] Last edited by 奇 on 2005-7-18 at 03:51 PM [/i]]

gundamman678 發表於 2005-7-18 03:37 PM

大家似乎忘記左三國演義入面好多野係作出黎......

發表於 2005-7-18 03:50 PM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-7-18 03:37 PM:R%PQNp+I%r;N*K
大家似乎忘記左三國演義入面好多野係作出黎...... [/quote] p%_/YlBw%K)YVd
yes,諸葛亮的空城計是假的

super2000 發表於 2005-7-19 12:32 PM

我想做野心版諸葛亮(古代版奪命奸夫),出生在南宋蒙古,做成吉思汗O既Fit馬,幫佢家族統一中原,以諸仔O既精明能幹同管治才幹,做低佢O的後人,控制個班心口掛住個勇字O既蒙古人,東征西討,打遍全世界,統一地球.蒙古人就係因為無左諸仔O的咁有才華O既人管治至無左咁大個帝國,真係可憐.

iad 發表於 2005-7-20 09:42 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.