娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 蛇吞象有聽過,那蛇吞袋鼠呢!!! [膽小者勿進]
hkgccf
發表於 2005-7-17 10:29 AM
蛇吞象有聽過,那蛇吞袋鼠呢!!! [膽小者勿進]
共6張圖.不能不寫個服字!!好厲害!!
j1P*m)p)P7q
膽小者請勿觀看
ng3210
發表於 2005-7-17 10:38 AM
thx......
Avator
發表於 2005-7-18 05:04 AM
食左.....佢move唔到
BL{"m'O:C)E
*N#IE(sf
要消化唔係一日兩人ge事- ="