娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tenmadio 發表於 2005-7-17 03:22 PM

【飲食天地】 蟹肉伊麵

大閘蟹今年大造,不但便宜而且質素高,不免多吃數餐。可惜吃剩的蟹箝又怎辦?弄一道蟹肉伊面最適合不過!
%^%N){'V9aD.S'a#p
[_m1r%m4{{ N9U? 材料
\]-?0MM
t+F#G_!z:D 伊麵6兩/210克u/e};PD3~A
韭黄﹝切段﹞適量/R YV1ZAZ#gG
蟹肉2兩 /80克.ekrtJ%]n3gG$Y
豬肉1兩 /40克
Yv,T7m e$Bo&k9W 冬菰數粒I9Q-f Ct1x{$SW m{-K
VGJ3f:D{i)|
調味: q @#l,sE _H"S^
u [/Y T4g4M*y`D-U`p
鹽 1/4 茶 匙 P y[o\+Jt k'n
%d9Hl9i8p*e*a:Q
1~糖, 胡椒粉各少許许$Gh r8E [f`o*[%U
2~罐頭雞湯1 杯(L,G2w;I([*Q5T!n$_
3~蠔油2 湯匙4rn^{K!mK&]
4~老抽1 茶匙tX+v~$t'g/W;J
5~麻油 少許;b.hSd[

KiH E$Lr!h)Zq 製法:
~1XFR$WvB
Q*R X7x yp7J\J|&Z 1~煲一大煲滾水, 放入伊麵煮 1分鐘, 瀝乾水份備用。
oAYp+Vc+t 2~豬肉碎用少許, 生粉, 油和2 茶匙水片刻。9Q ^O}m8T+E
3~起油鑊, 炒熟豬肉, 再加入蟹肉, 冬菰, 韭黄和調味炒均, 待滾起時加入伊麵兜均, 煮至汁料收乾便可上碟。
`L/Qh3z'K
$Q-p0x R Jp4tIF 難度: 普通7q+C_!NE3P
X+`F.[2P+D
十仔一言:  經常有多人吃蟹時, 剩下D蟹腿肉, 因多數人喜歡吃蟹身體。一個利用蟹肉的方法是做這盤伊麵, 蟹肉的所有味道被吸收入麵條裏, 令伊麵超正

大優勢 發表於 2005-7-17 06:57 PM

thanks 我鍾意,要抄低

kk4683 發表於 2005-7-17 11:46 PM

比較鐘意芝士底焗

VictorTan 發表於 2005-7-18 03:02 PM

睇到我流口水,如果再加D碎豬肝唔知好唔好食?:lol::lol::lol:,O0}3@,ll6p
十仔,多謝分享!!!!!

tenmadio 發表於 2005-7-18 06:57 PM

[quote]Originally posted by [i]VictorTan[/i] at 2005-02-01 02:02:
H]o~3e;` 睇到我流口水,如果再加D碎豬肝唔知好唔好食?:lol::lol::lol:0j^8VH \T'J?+e/sg
十仔,多謝分享!!!!! [/quote]
:r/@B&kO S j
}aoNpg!\&fW 加D碎豬肝呢個 idea 冇想過, 嘗試完後在說給你聽 :D#M~$h@"G[1z5k

6W#ljp6x-gv 謝謝意見

andychan4b 發表於 2005-8-4 05:11 PM

真係好好食....Ffn C@XUm u
不過而家有d地方用普通蟹柳黎整....真係搵笨

hcee 發表於 2005-8-5 01:46 AM

每次睇到呢類post 我都好想食.........:o(D7Ia c~ F:U H&xp
但係我又唔識整.............:(

亨九利 發表於 2005-8-5 12:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Salvia 發表於 2005-8-27 12:10 PM

tenmadio ({2l JPVj M

_5Z'X`zz How about 干燒伊麵? :)
j,b%v`7}7o]Q,x4x"Q D what to do?

tenmadio 發表於 2005-8-28 07:35 AM

[quote]Originally posted by [i]Salvia[/i] at 8/27/2005 12:10:`WV5yC#V qV ~
tenmadio C&IDsL2j~-Y-w7M c

7F_2`UZjK8p6L~ How about 干燒伊麵? :)
o4QW p ~v)t&WT what to do? [/quote]
Z5e8t3S;A1Q
1]p(}F9Q1L-|v I
C"Ew-J4[ here is one recipe with english and chinese :D};k[a1]/q h.c:w

Z W2g:w&z;n ;)8a#W5A'\z0Ad S&o

S%N Fh~S{ R-| [url]http://www.bonbonkitchen.com/kitchen/fried-e-noodle.htm[/url]-D'H:a'J:Jc+|0h r
l Z*Lm"?x.V{
干燒伊麵 is prety good too...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.