【飲食天地】 蟹肉伊麵
大閘蟹今年大造,不但便宜而且質素高,不免多吃數餐。可惜吃剩的蟹箝又怎辦?弄一道蟹肉伊面最適合不過!材料
伊麵6兩/210克u/e};PD3~A
韭黄﹝切段﹞適量/R YV1ZAZ#gG
蟹肉2兩 /80克.ekrtJ%]n3gG$Y
豬肉1兩 /40克
冬菰數粒I9Q-fCt1x {$SW m{-K
VGJ3f:D{i)|
調味: q @#l,sE _H"S^
u[/Y T4g4M*y`D-U `p
鹽 1/4 茶 匙 P y[o\+Jtk'n
%d9Hl9i8p*e*a:Q
1~糖, 胡椒粉各少許许$Gh r8E [f`o*[%U
2~罐頭雞湯1 杯(L,G2w;I([*Q5T!n$_
3~蠔油2 湯匙4rn^{K!mK&]
4~老抽1 茶匙tX+v ~$t'g/W;J
5~麻油 少許;b.hSd[
製法:
1~煲一大煲滾水, 放入伊麵煮 1分鐘, 瀝乾水份備用。
2~豬肉碎用少許, 生粉, 油和2 茶匙水片刻。9Q ^O}m8T+E
3~起油鑊, 炒熟豬肉, 再加入蟹肉, 冬菰, 韭黄和調味炒均, 待滾起時加入伊麵兜均, 煮至汁料收乾便可上碟。
難度: 普通7q+C_!NE3P
X+`F.[2P+D
十仔一言: 經常有多人吃蟹時, 剩下D蟹腿肉, 因多數人喜歡吃蟹身體。一個利用蟹肉的方法是做這盤伊麵, 蟹肉的所有味道被吸收入麵條裏, 令伊麵超正 thanks 我鍾意,要抄低 比較鐘意芝士底焗 睇到我流口水,如果再加D碎豬肝唔知好唔好食?:lol::lol::lol:,O0}3@,ll6p
十仔,多謝分享!!!!! [quote]Originally posted by [i]VictorTan[/i] at 2005-02-01 02:02:
睇到我流口水,如果再加D碎豬肝唔知好唔好食?:lol::lol::lol:0j^8VH\ T'J?+e/s g
十仔,多謝分享!!!!! [/quote]