娛樂滿紛 26FUN's Archiver

william303 發表於 2005-7-18 02:00 AM

6年後的世界

6年後的世界
q.j.g5D"x)w` 非常棒的影片, 強力推薦,
xW#uP&ZH 您想知道六年後,世界會變成怎麼樣嗎?1B:T0kB.I m
是日本電信DoCoMo所拍的一支影片,
*^ vEmykE4t`!k 以通訊科技為主軸來描述2010年生活的影片.
wln+l&F 片長約12分鐘. 非常精彩!5za`SX @1p0C;V
如果係2010年可唔可以去到咁既地步呢?ux$D3g-|4{q'Ico.j
大家睇完後俾下意見呀!
r [$F1p3HY-Ht [wmv]http://www.docomo-usa.com/vision2010/Vision_2010_medium.wvx[/wmv]

anndrew 發表於 2005-7-18 02:11 AM

為何日本人可以這麼有創意......

Rika 發表於 2005-7-18 02:14 AM

Unbelievable~ :lol: 8]N oY.}t`+?(Tl
Very Good

hoho886 發表於 2005-7-18 02:25 AM

如果到左2010年係變左咁就幾特別,YA@-F4\:pvK M#u
d科技真係好勁,但唔知到時係咪真Dp#`7@t
係有呢,你都唔知,世界d野變得咁快
0M&[/L%gR"W$S 不過呢間野拍既呢個影片真係夠曬創意
9nCG-^T,WT~H 拍到d咁既影片出黎.mD%jQ'N(_6t
如果到時真係咁有科技,我地唔知會變z;k[9vG1^
成d咩既人呢??6Ol)zj7J|
呢個影片真係唔錯既,如果到時真係有就...
Rwk7x&YV&E/]6h9xa ~ 多謝really 分享d野出黎:D:D:D

Rika 發表於 2005-7-18 02:32 AM

十年前既今日都無法想像到今時今日既科技
g7qCj5y6_"q 影片中既科技,十年後可能實現到都唔奇

hoho886 發表於 2005-7-18 02:39 AM

[quote]Originally posted by [i]Rika[/i] at 2005-7-18 02:32 AM:
5V@Y&Lw"g![ 十年前既今日都無法想像到今時今日既科技&b T |J"@"Fn
影片中既科技,十年後可能實現到都唔奇 [/quote]n3j6k$V[n#f
^mn]!A%K@
真係唔出奇既,而家d科技變得咁快
*n s'CO'GE$my.]H 遲多幾年,10年,d科技唔知會變
dl8\UI"N \|%t 左點呢,你係諗唔到係會變得幾快ga

cash30man 發表於 2005-7-18 02:29 PM

一少撮人可能得

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.