娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Charcoal_henry 發表於 2005-7-19 01:32 PM

大家平時上網會做D乜?

我就有幾樣野一定做~*p1sz!T&FfK
6A!z/g)MuC}VTq7k
1) CHECK E-MAIL5Qp1sz1V
2) 開ICQl RkN"\:i5d1d
3) 睇ENT-FUN~t EmFU'l
4) 去YAHOO 睇新聞
&e8@4gS{G#yn(HU? 5) UPDATE XANGA~ (有MOOD的話~)SM0H S:pX:|
6) 播歌~U.mUV8m|3Ki

6a%jo8ccP 大家有無D其他特別既野會做 OR 同我差唔多?~H/|p9mc2N
3gGmx RK
討論下啦~~-rJe"T~QA+xp P

$WB }'zW\&[i:yb [[i] Last edited by Charcoal_henry on 2005-7-19 at 01:37 PM [/i]]

astepor 發表於 2005-7-19 02:44 PM

我就2Ia&QSu+l|
email,26fun,同玩天堂2

遊戲 發表於 2005-7-19 03:28 PM

播歌
(`/S2I4Q&[:F7jD 我部電腦開著
(BA5zd`1rw3\ X+b 有80%以上時間播緊歌既~

周衡 發表於 2005-7-19 04:20 PM

上26fun搵明星圖之後起機:D

ooooooooooo 發表於 2005-7-19 05:29 PM

1,2,3,6我都會~~~

yiphbmail 發表於 2005-7-19 05:42 PM

1.3.4.h qa$OnQ$h
揾資料

kazaf11 發表於 2005-7-19 10:07 PM

slove my problem xd

slwong3 發表於 2005-7-19 10:11 PM

26fun, do homework, play FM2005, download PS2 games with BT

心冷之戀*行 發表於 2005-7-19 11:13 PM

聽歌.睇資料.上ef.icq on左唔講野.msn同老婆傾. bt.打xanga
/f1IU3uu 無啦-口-

fatfatdragon 發表於 2005-7-19 11:19 PM

一定會check e-mail, 已經養成一種習慣.
d)Y_.I7n l 另外, 在特定的時間 會開 msn. (Tcq:O"m#j
其他時間之前就會打online game, 現在多數上26fun或者網上搵下有趣嘅資料."P*}Y/mX"Q7t

6R1Q1q@3_R+D7C:t/w| 不過好少用嚟聽歌和睇戲.

YIP 發表於 2005-7-19 11:22 PM

一著機就係 check --- 有乜新posts8d,]&`6N7hN'U+Bf
email , 26fun  , 同其他網頁

發表於 2005-7-20 05:20 PM

26fun&其他論壇,email,搵資料,睇漫畫和新聞(多是足球:P);l6n%Km8mD
聽歌&radio,玩小遊戲,捉棋

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.