大家平時上網會做D乜?
我就有幾樣野一定做~*p1sz!T&FfK6A!z/g)MuC}VTq7k
1) CHECK E-MAIL5Qp1sz1V
2) 開ICQlRkN"\:i5d1d
3) 睇ENT-FUN~t EmFU'l
4) 去YAHOO 睇新聞
5) UPDATE XANGA~ (有MOOD的話~)SM0HS:pX:|
6) 播歌~U.mUV8m|3Ki
大家有無D其他特別既野會做 OR 同我差唔多?~H/|p9mc2N
3gGmxRK
討論下啦~~-rJe"T~ QA+xpP
[[i] Last edited by Charcoal_henry on 2005-7-19 at 01:37 PM [/i]] 我就2Ia&QSu+l|
email,26fun,同玩天堂2 播歌
我部電腦開著
有80%以上時間播緊歌既~ 上26fun搵明星圖之後起機:D 1,2,3,6我都會~~~ 1.3.4.h qa$OnQ$h
揾資料 slove my problem xd 26fun, do homework, play FM2005, download PS2 games with BT 聽歌.睇資料.上ef.icq on左唔講野.msn同老婆傾. bt.打xanga
無啦-口- 一定會check e-mail, 已經養成一種習慣.
另外, 在特定的時間 會開 msn. (Tcq:O"m#j
其他時間之前就會打online game, 現在多數上26fun或者網上搵下有趣嘅資料."P*}Y/mX"Q7t
不過好少用嚟聽歌和睇戲. 一著機就係 check --- 有乜新posts8d,]&`6N7h N'U+Bf
email , 26fun , 同其他網頁 26fun&其他論壇,email,搵資料,睇漫畫和新聞(多是足球:P);l6n%Km8mD
聽歌&radio,玩小遊戲,捉棋
頁:
[1]