娛樂滿紛 26FUN's Archiver

woolycat88 發表於 2005-7-20 09:47 AM

如果香港大停電一星期!

如果香港大停電一星期!大家會怎樣過日子?心倩會点?
8nQ1P8[#M RKbq 我會好無心機!~無得上網.好慘

addadd 發表於 2005-7-20 09:50 AM

好像世界末日!我會立刻返大陸

abc123aa 發表於 2005-7-20 09:58 AM

果次停左十幾分鐘我已經覺得好悶好煩好熱= ="......

astepor 發表於 2005-7-20 10:32 AM

會5會有人乘機叫煲太曾下台?

樑少 發表於 2005-7-20 02:13 PM

我會著草番大陸.......

hoho886 發表於 2005-7-20 02:16 PM

哇,咁就死得啦
)E0m;F[*N_0f_ 如果一日都好難頂啦,仲要整個星期.

JCer 發表於 2005-7-20 02:24 PM

只要有人陪我悶, 陪我熱又有咩所謂$Z8Rr Q4K3@ S g
其實條街咁熱, 有部分係因為冷氣機所排出的... 如果無電, 我估可能條街會涼返少少
v@"K]9VfI,nJ%q 而且, 無電wo, 好多人都day off la, 無啦啦多左一個week 得行, 醒目既都立即去旅行啦~~7E_"D7X NL DKt]l1iT
其實如果真係發生件咁既事, 對我黎講都幾好, 因為唔會日日屈起屋企打機上網...(逃離隱蔽)

woolycat88 發表於 2005-7-20 03:09 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-7-20 02:24 PM:nFw4C0^2O?Z,?
只要有人陪我悶, 陪我熱又有咩所謂L(_SQ!g&x/A X3LSN
... [/quote]GI ~)Ne c
的確係多一個星期假期,但係機場同火車站都冇電,點去呀?:lol::lol:

brightlee 發表於 2005-7-20 03:17 PM

still have BUSES!!#A$T8hu1qP
hahahhaha

woolycat88 發表於 2005-7-20 03:31 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-7-20 03:17 PM::L:]%[)`1E
still have BUSES!!
;Y5V O&N3xFI q)_'nX hahahhaha [/quote]D gb}K9l[ ZT
咁都比你兜到,佩服!:lol::lol::lol:

JCer 發表於 2005-7-20 03:39 PM

[quote]Originally posted by [i]woolycat88[/i] at 2005-7-20 03:09 PM:)utB4S#_4` m2b$p
7R(w@E"k` \Z-qo
的確係多一個星期假期,但係機場同火車站都冇電,點去呀?:lol::lol: [/quote]+y|6^&lv\YE9_
陸路北上, 之後咩地方都可以去啦~~
*~5?"T9H:_$~w/\ 海路過macau , 之後坐飛機去星馬泰又得(macau D 機票又平)

gundamman678 發表於 2005-7-20 03:49 PM

乘機去wild camp一個禮拜,享受大自然~~

發表於 2005-7-20 04:40 PM

[quote]Originally posted by [i]woolycat88[/i] at 2005-7-20 09:47 AM:CY4`+bR)tI eE^
如果香港大停電一星期!大家會怎樣過日子?心倩會点?5H%} A t;Z'DPNr
我會好無心機!~無得上網.好慘 [/quote]
VU[$`/B Z 好彩你唔係話全世界大停電ja

ciger 發表於 2005-7-20 07:14 PM

我諗會暴動

老鬼X 發表於 2005-7-20 09:23 PM

唔好玩啦
_5\hmbR7i jh 香港大停電一星期交通燈又無5qj+s-_#J$C y
去到關口點做出境手續呀
R]6aw Li B(S{%LV 死得都似呀.........'g};@!@!}#z+~
真係唔知點算

hideaki 發表於 2005-7-20 09:26 PM

今天我家就停了幾個小時~9@ ]2s-g;V
我差點瘋掉~:(
U^L4\2h 停電--真可怕

JCer 發表於 2005-7-20 10:21 PM

[quote]Originally posted by [i]老鬼X[/i] at 2005-7-20 09:23 PM: vVf#s.z
唔好玩啦
6g^:o8d6U^nme 香港大停電一星期交通燈又無 V#M]-?(};N&p
[color=Red]去到關口點做出境手續呀[/color]6ALo5L|a1@QoD
死得都似呀.........
/x'A M6]YO`0S 真係唔知點算 [/quote]
D;?/l7s-x_b%bC ~_~ 咁都要問...,^2_ KLC/i-_
世界上有紙,有筆... 只係手續上耐D, 無話出唔到關的

老鬼X 發表於 2005-7-20 10:40 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 19xx-6-30 22:21:
_;W0L Z$OD
z+A U0t8AD%GK ~_~ 咁都要問...
&S1?(w(I*e4w~5GeX 世界上有紙,有筆... 只係手續上耐D, 無話出唔到關的 [/quote]]DD$|U1y7h(\5s
咁o的被通緝既咪走哂?
gA't6k:p 到佢地(海關)有資料既時候
s,V*X MS~ 俾你過關XO_ C_(z+Y
再慢慢對o的資料
!C,y2Phx.^'X1Cj~ 你都無mon走啦]8@ V6kH!g4B.]*yf
其它會出現既問題#M-`^.L*~4J4j
治安 救護 醫療........:(:(:(0p/P{IBJjd_5C
仲玩?保家衛國啦!:P
~G0d^ ^/t/Q2A-wX 保住個家(屋企)就真既
zHfCJ5y 衛國落o咼..........:(:(:(

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.