娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sohozhk 發表於 2005-7-20 06:44 PM

男人老狗請進

有毋人已經有地中海?;rd IG+uw
或者,身邊有人得個廿歲,前額已經反光,髮線越來越後?x#z(k#a8pjJ t^z
入來講吓,身邊的人多唔多,點算?

haman_tt 發表於 2005-7-20 11:02 PM

我未有~4J4vtX'?%h$FJp
但有好多人話我將多都會有~z E,E*N&s/O6?9Ov0i;G
我就唔多介意,唔順眼既咪一野"產"左青佢vSwsW,z"m
一了百了~*D7q?3i B
有$既,咪得閒去織下髮lor~
MJ z\?K K*r
|1P o{,i,p 我又唔覺得係咩大問題E%j0GK"IN o&fb&fT
地中海都可以好好睇,好似施丹咁~.m3rGyS
做人冇信心既~幾靚仔都唔好睇ga la~

magic 發表於 2005-7-21 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-7-20 11:02 PM:^eK,Q^f4@
我未有~
H S5k:d F.M,i 但有好多人話我將多都會有~
hpGJ;goB ... [/quote] PO%y:O hT/m3s
gooood;)

MaxFigo 發表於 2005-7-21 01:42 AM

[quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-7-20 11:02 PM:
Y w:Mj.asA[Qg1t 我未有~Q"|"P-E ^6r(i
但有好多人話我將多都會有~+V/O _ti+E
... [/quote]6J v(_i3MID
wCz2vy;NJF
無錯!!施丹都不知幾型$x%tC|"T1J
最緊要係有自信
#k6`hV+QD7Tc 果d用幾條頭髮夾硬梳返去橫跨個地中海果d咪仲核突!

sohozhk 發表於 2005-7-21 11:37 AM

脫髮問題

你係施丹咩:o
*n1B}bYI 如果係施丹,no problem 啦喂:P.I0E6Z4b4I2w@.X
不過,唔係人人都係施丹呢:(
,l8n)QNd^5v {8m;@r,_+J
煩惱人:P

樂壇渣Fit人 發表於 2005-7-21 01:22 PM

用施丹比就真係誇d喎:o
XB(Cr%B0S
LbW9W!M.sJ 我本身就好多頭髮
P6Y,I$t:S.R;b ? 由細到大剪髮都好密下
8^d9G0AF&D i 唔係就好難打理
$v0{(Qou@$hQ.C
_T+Z4@z,pw]!x 我會建議少頭髮既人試下我既方法2j$k'K8He?

oyl2{2bz$Gg 1) 食多d食油WK c [3G Ivk-o
2) 洗頭密d (通常少頭髮既人就越少洗頭, 其實係錯架) \_@M^e.T[y
3) 用粗梳黎梳頭,s/k-a4?'kiOi/r}&e4o
4) 生活壓力太大而又無法自我控制, 就早晚跑一次步, 早d訓早d起身Fv vHX Nt,A)O
a7v _WG!k)P8t4A
80% work!!!~~xFO4iE^
起碼我d fd都得;)

d228216 發表於 2005-7-21 01:39 PM

好多時係個頭皮膚唔好
0~ Ffs7oB
'Qc~F2O-Uw1_.]4Y 有錢-食燕窩.FN&M|E
冇錢-食豬皮/雪耳

瑞比 發表於 2005-7-21 03:35 PM

食多d雞蛋牙,,睇電視講XDDD

bigfish 發表於 2005-7-22 02:10 PM

據講食燕窩, 綠豆沙work, 食芝麻糊都ok, 60% work ga

清揚 發表於 2005-7-22 02:38 PM

我D頭髮與佩奧爾一樣密,剪完頭髮三日左右又極速生長,口走氣,所以半年先剪一次

新經濟學巨人 發表於 2005-7-22 11:32 PM

人生就是這樣的!9D"A&t~2W;Ym a
/a?x ]:v`8K#d
不要強求

bbb4 發表於 2005-7-23 09:32 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.