男人老狗請進
有毋人已經有地中海?;r d IG+uw或者,身邊有人得個廿歲,前額已經反光,髮線越來越後?x#z(k#a8pjJ t ^z
入來講吓,身邊的人多唔多,點算? 我未有~4J4vtX'?%h$FJp
但有好多人話我將多都會有~z E,E*N&s/O6?9Ov0i;G
我就唔多介意,唔順眼既咪一野"產"左青佢vSwsW,z"m
一了百了~*D7q?3iB
有$既,咪得閒去織下髮lor~
我又唔覺得係咩大問題E%j0GK"IN o&fb&fT
地中海都可以好好睇,好似施丹咁~.m3rGyS
做人冇信心既~幾靚仔都唔好睇ga la~ [quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-7-20 11:02 PM:^eK,Q^f4@
我未有~
但有好多人話我將多都會有~
... [/quote]PO%y:OhT/m3s
gooood;) [quote]Originally posted by [i]haman_tt[/i] at 2005-7-20 11:02 PM:
我未有~Q"|"P-E ^6r(i
但有好多人話我將多都會有~+V/O_t i+E
... [/quote]6J v(_i3MID
wCz2vy;NJF
無錯!!施丹都不知幾型$x%tC|"T1J
最緊要係有自信
果d用幾條頭髮夾硬梳返去橫跨個地中海果d咪仲核突!
脫髮問題
你係施丹咩:o如果係施丹,no problem 啦喂:P.I0E6Z4b4I2w@.X
不過,唔係人人都係施丹呢:(
{8m;@r,_+J
煩惱人:P 用施丹比就真係誇d喎:o