娛樂滿紛 26FUN's Archiver

樑少 發表於 2005-7-20 09:41 PM

你地有冇玩開武術??

如題
)T6QTr8y$^f(F 講下你地曾經學過咩武術

甘國武 發表於 2005-7-20 09:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樑少 發表於 2005-7-20 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]甘國武[/i] at 2005-7-20 09:48 PM:
I ~!VH^d C 我學柔道--橙帶 [/quote]0RG bc-o c

rrOd3}O;R 我都有學
-U P+{5nJ(l9oC 不過去到黃帶停左-0-

發表於 2005-7-20 09:54 PM

空手道紫帶,但打交都係撩陰插眼加指甲

Kaiho811 發表於 2005-7-20 10:06 PM

跆拳道--黑帶三段

Kaiho811 發表於 2005-7-20 10:14 PM

詠春拳`太極`西洋拳擊`菲律賓魔棍`泰拳

tzy91737 發表於 2005-7-20 10:15 PM

楼上的强,我只系跆拳蓝带...就冇学啦~冇时间~

d228216 發表於 2005-7-20 10:19 PM

我自我苦練 百烈拳 同 穿心拳

JCer 發表於 2005-7-20 10:40 PM

自學 車輛拳

d228216 發表於 2005-7-20 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]JCer[/i] at 2005-7-20 10:40 PM:
0db|2I/f9zn L y 自學 車輛拳 [/quote]
%G`?R.\ 車 輪 拳 呀媽?

JCer 發表於 2005-7-20 11:05 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-7-20 10:49 PM:
Ur1?F%U2d)S
(az!P W1TH&v 車 輪 拳 呀媽? [/quote]
v!| @/J$n 係wo, 眼蒙 打錯都唔知, thx

sas 發表於 2005-7-20 11:20 PM

thai boxing

亨九利 發表於 2005-7-21 12:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

iad 發表於 2005-7-21 06:44 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kiuken 發表於 2005-7-21 10:47 AM

[quote]
a#j;ty uSm-R-`!gGi 1.般若掌 y\5C4\"WjO*wr4R!^
2.韋陀掌 !^4`d,_&e2u6rh
3.散花掌 .....
5Sv7^epr
k8xCM0oQh:R [/quote]
H$uvx6U!A,Gs u\sK|4gF1yr
少林七十二絕技你都.......未學過@@!

yiphbmail 發表於 2005-7-21 10:50 AM

我學過太極拳&XgTi?"k9D;v0@
不過只有學前三招

wankk 發表於 2005-7-21 12:08 PM

Matrix

Dr.anger 發表於 2005-7-21 02:04 PM

太極劍=.="

william303 發表於 2005-7-21 02:31 PM

房中三十六式!:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

sohozhk 發表於 2005-7-21 02:48 PM

清宮個種?

william303,唔通是滿清三十六大酷刑個種?:lol:
o4k A5O#L 我都聽過,好厲害呀;)

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.