娛樂滿紛 26FUN's Archiver

william303 發表於 2005-7-21 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]sohozhk[/i] at 2005-7-21 02:48 PM:
KUX$s8Z IS william303,唔通是滿清三十六大酷刑個種?:lol:
'c?FwF)UnO 我都聽過,好厲害呀;) [/quote]
Oo3V9Q"Dzpj 好似唔係酷刑喎!:P:P:P係包開心

sohozhk 發表於 2005-7-21 02:58 PM

亨九利毋須灰心

仲有n*s1sLm*TF~b;y

-M0J)x2Vg7N&} @ 73.星你兩巴掌
aW,VlS4@
V%^#N4c/SgWL(M%V8m 隨便找個人向你示範一次,一學即曉,如果唔得,試多幾次...一定得:cool:toM9\&P&}3F

%FXQi\ ~(xd6m [[i] Last edited by sohozhk on 2005-7-21 at 02:59 PM [/i]]

亨九利 發表於 2005-7-21 03:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

發表於 2005-7-21 04:48 PM

[quote]Originally posted by [i]yiphbmail[/i] at 2005-7-21 10:50 AM:
)W,k2rg6Mc4Z 我學過太極拳
P R]3c*j%Ywn 不過只有學前三招 [/quote]
a {Hv&N#f"c
.@5x$c7D!V s9E8? 同我一樣=.=

abcde1918 發表於 2005-7-21 08:09 PM

跆拳道--白帶

【車仁】 發表於 2005-7-21 08:53 PM

學過"fing春拳"

astepor 發表於 2005-7-21 10:36 PM

同ella鍊'玉女心經'

細水水 發表於 2005-7-21 11:00 PM

空手道三.............................級

MaxFigo 發表於 2005-7-21 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]wankk[/i] at 2005-7-21 12:08 PM:
&o||4T~&\ n&j Matrix [/quote]
HZ1v]8{ {
*S%w^#Ykc*_ w!p0j`e (taY7aYl;\
哈哈!e招我都識 XDD

丹山 發表於 2005-7-22 10:15 PM

空手道...黃帶....

yeahchan 發表於 2005-7-24 09:01 PM

我學過野球拳

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.