娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hongshiu 發表於 2005-7-21 12:11 AM

成個香港已經放左上 Google , 可以zoom 好清楚

[url]http://maps.google.com/maps?ll=22.3...64923&t=k&hl=en[/url]
.W6f5x:Mg)G v%Q Ol G6b
好就+fun

PWL 發表於 2005-7-21 12:34 AM

really

hk is beautiful

lionheart 發表於 2005-7-21 12:55 AM

Very good and clear satellite photo

亞逸 發表於 2005-7-21 02:11 AM

香港地圖=.=?

garycheung 發表於 2005-7-21 09:54 AM

google最近出左個新map,叫做(google map), 要download.超正&or?A_TOu} Dp
仲有3D,only for Win2000&Winxp.
c`.c-s_?0J#y 試吓啦,好正架:D:D:D
U6y9rtJ{c
5cI&d+}y3f I-bQdxG [url=http://earth.google.com/]google earth[/url]

sfxc0000 發表於 2005-7-21 10:07 AM

之前有人post過啦~ Y(^/V\+T}N\w
x EJdB:p
locked

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.